Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 386
Veikkaan, että niin kauan kun JYPillä on mahkut sääleihin, sieltä ei liiku ketään. Parempi kun nyt ei odota ketään niin ei putoa kovin korkealta..
Jypillä 12 peliä jäljellä ja 12 pistettä viivaan, eivät nouse enää. Lisäksi jos meinaavat hieman paikata taloutta niin siirtorajaan on 10 päivää aikaa.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 041
Saahan sitä haaveilla…

Kaikki siis terveinä tässä:

Haapala-Kontiola-Räty
Suomi-Sebok-Turkulainen
Mäntykivi-Tikka-Ikonen
Virtanen-Koskiranta-Nyman

Parikka-Lancaster
Masin-Niku
Lööf-Jokipakka
Latvala/Westerlund

Langhamer
Malek

Haluaisin todellakin nähdä tuon Masin-Niku parin Liigassa. NHL-tason pari, ainakin lähes.

No joo kuulostaa liiankin hurjilta huhuilta.
 

TaikuriLuttinen

Luottopelaaja
Viestejä
4 026
Realistista varmaan on, että sieltä tullee joku Platzer, jos ovat tyhjentämässä. Tapparaan menee sitten Turkulainen, Kemell, Puustinen, Gardiner, Niku ja Vehviläinen

Todennäköisin skenaario on kuitenkin se, että kaikki Tapparaan ja meille tulee Allsvenkanista Lennart ja pojat pelaamaan muutaman pelin kiikareilla jonka jälkeen foorumille perustetaan "Tillu Ulos"-ketju.

Ei sillä ettei Niku ja Turkulainen maistuisi, mutta omat odotukset ei kyllä ihan tuolla tasolla ole.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 252
Veikkaan, että niin kauan kun JYPillä on mahkut sääleihin, sieltä ei liiku ketään. Parempi kun nyt ei odota ketään niin ei putoa kovin korkealta..

Jypillä ei ole enää mitään saumaa sääleihin. Edes kaikkien pelien voittaminen varsinaisella peliajalla ei läheskään välttämättä riitä ja kun joukkue on voittanut varsinaisella peliajalla tähän mennessä 13/48 ottelua, niin se ei mitenkään voi voittaa jäljellä olevista 12/12 tai edes 10/12 joka nyt vähintään tarvittaisiin.

Kyllä SaiPassa ainakin kauppa aukesi jo vaikka jollain "vielä on 60 pinnaa jaossa ja eihän me tarvita kuin vaivaiset 50 pinnaa!! Ei kannata myydä ketään!" -saumat olivatkin vielä olemassa. Karvas totuus on, että Jypin saumat edes sääleihin ovat nyt samaa luokkaa kuin SaiPalla oli silloin kun Koskirannan myivät, eli nolla.
 
Viimeksi muokattu:

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 915
Me saatiin kuitenkin Pennanen, jonka Tappara halusi.

Kyllä mulla semmonen kutina on on, että myöskään pelaajamarkkinoilla ei jäädä ihmettelemään muitten hankintoja vaan meillekin tulee vielä laatua.

Palstalla aivan järjetön paniikki, että meille ei tule ketään ja muille menee kaikki laatu. Tai tämähän on ollut jo palstatieto, että näin tulee käymään. Vaikea uskon tähänkään.
 

Pika1

Luottopelaaja
Viestejä
2 669
Jatkoajan nimim. Oel, joka aloitti tuon "Sebok Raumalle" -huhun vaikuttaa olevan puhdas rölli.
Pe tuli joukko huhuja, joista suurimmalla osalla sopimus jatkuu ensi kauteen :D
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 689
Rautakorven voisi tosiaan pestata pelkästään kovimmalle osaamisalueelleen antamaan pelkkiä haastatteluita valmennuksen edustajana.
Eilisen KalPa - JYP pelin jälkeisessä lehdistötilaisuudessa muuten Jukka ohimennen onnitteli vastustajaa voitosta.
Ainakin mulle se oli ensimmäinen kerta kun kuulin hänen niin tekevät.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 277
Kyllä mulla semmonen kutina on on, että myöskään pelaajamarkkinoilla ei jäädä ihmettelemään muitten hankintoja vaan meillekin tulee vielä laatua.

Palstalla aivan järjetön paniikki, että meille ei tule ketään ja muille menee kaikki laatu. Tai tämähän on ollut jo palstatieto, että näin tulee käymään. Vaikea uskon tähänkään.
Lienee syynä edellisvuodet ja Ilveksen aiemmat hankinnat siirtorajalla. Nyt ollaan eri tilanteessa, taloudellisesti ja muutenkin niin tottakai odotetaan että hankinnat on laatua eikä Rockwood-Beck osastoa.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 068
Minulle riittää se, että toimisto yrittää tosissaan.
Menestys on monesta asiasta kiinni, mutta se maalintekijä on esim. puuttunut päivästä yksi. Ei siis ole jälkiviisautta ja aikaa on ollut.
2-3 kovaa tekijää sisään, niin olen tyytyväinen, vaikka loppusijoitus olisi topnelosen ulkopuolella.
Nyt on iskettävä rahaa tiskiin jopa pienellä riskillä. Pelaajia löytyy kyllä.. turhaa jauhaa tyhjistä markkinoista.
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 915
Lienee syynä edellisvuodet ja Ilveksen aiemmat hankinnat siirtorajalla. Nyt ollaan eri tilanteessa, taloudellisesti ja muutenkin niin tottakai odotetaan että hankinnat on laatua eikä Rockwood-Beck osastoa.
Sitäpä juuri. Ilves on aivan organisaatio tänä päivänä verrattuna muutama vuosi taakse päin.
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 915
Minulle riittää se, että toimisto yrittää tosissaan.
Menestys on monesta asiasta kiinni, mutta se maalintekijä on esim. puuttunut päivästä yksi. Ei siis ole jälkiviisautta ja aikaa on ollut.
2-3 kovaa tekijää sisään, niin olen tyytyväinen, vaikka loppusijoitus olisi topnelosen ulkopuolella.
Nyt on iskettävä rahaa tiskiin jopa pienellä riskillä. Pelaajia löytyy kyllä.. turhaa jauhaa tyhjistä markkinoista.
Minä olen tyytyväinen mestaruudesta vaikkei tulisi yhtään ukkoa sisään. Varmasti olisit sinäkin. Jos tiputaan puolivälierissä viimeistään niin en olisi tyytyväinen vaikka sisään tulisi Pelli, Niku, Gardiner, Turkulainen, Joly.

Mulle on loppuviimein ihan sama ketä tulee vai tuleeko ketään kuhan keväällä pärjätään. Toki se parantaa mahdollisuuksia jos hankinnat menee nappiin ja niitä itsekkin toivon tulevan ja uskon myös tulevankin.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös