Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 370
Jyppi on viittä vaille hävinnyt tämän kauden ja panostanut todella paljon kauteen, eli loppukauden lainoja voi siinä suunnassa houkuttaa tehdä.

Olen myös kuullut juttuja, että hallitus vaatisi kulujen minimointia ja vuokratulojen maksimointia. Niku olisi ainakin Tapparan kiikarissa.
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 396
Jos HPK,n tilanne olis huonompi, siis pleijarit unohdettu ni koittasin kauppoja Joly,Pelli --> <-- Tuulola+kasa Euroja loppukausi.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 309
Jos Niku johki matkustaa ni Areenan toiseen päähän huhut vahvasti vievät.
Tämä sieltä enää puuttuisi. Kyllä pitää hattua nostaa jos tämäkin vielä toteutuu. Tai pitää nostaa jo nyt.

Tuntuu että edelleen Ilves menee toivotaan toivotaan mentaliteetilla ja kädet taskussa odotellaan.
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 396
Hyvä puoli viimeisen viikon tappioissa on se, että tämä pakottaa Ilveksen liikkeisiin. Ihan urpoja ei johdossa olla.
Mmm, se vaan että montako kertaa onnistutaan myymään ajatus että "markkinat ovat kuivat".
Varsinkin jos temmotaan kauden jälkeen miljoonavoitot ja toiset joukkueet on löytäny laatupelaajia.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 309
Hyvä puoli viimeisen viikon tappioissa on se, että tämä pakottaa Ilveksen liikkeisiin. Ihan urpoja ei johdossa olla.
Hauskaa että Myrrä kengittiin sarjakärjestä kun sarjaa oli pelattu kuukausi. Mutta koko kauden mitalla ei olla onnistuttu reagoimaan pelaajapuoleen sen vaatimalla tavalla. Varsinkin kun äijää on lähtenyt ovista ja ikkunoista.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 309
Pakistohan se siellä kieltämättä vahvistusta tarvitseekin. Hyvä ryhmä on pakistossa jo nyt, mutta yhtään särkymävaraa ei ole.
Mutta naapuri ei hanki jostain ties mistä jämäpelaajaa vaan yrittää saada Liigan parhaan puolustajan. Se pieni ero meidän organisaatioissa vielä on.
 

Rouhija

Luottopelaaja
Viestejä
6 724
Tottakai saa, olisi todella hienoa jos todellista keskustelua syntyisi.

Mihin tulkintaan tai tietoon itse perustat kommenttisi Eemeli Suomen
ulkomaan kytköksistä aikaisempina vuosina ja nyt tulevaisuudessa?

Aloitetaan vaikka siitä.

Kytkökset ulkomaille ovat tietoa (äläkä kysy tässä kohtaa, että onko omaa vai muualta kuultua), joten tästä oma päätelmäni onkin aiempina vuosina ollut, että sinne vielä lähtee. Sanoihan hän itsekin haastattelussa, että mietti pitäisikö mennä muualle. Minut on kyllä se yllättänyt, että näin pitkään on Suomessa jatkanut ja se on hieno asia se.
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 396
Ei nyt pistetä päätä pensaaseen jonkun huhun vuoksi.
Joo huhu on huhu, mutta ton kaltaset huhut toki kertoo että mitään täytepelaajia eivät ole hankkimassa.
 

Luchs

Luottopelaaja
Viestejä
1 109
Kytkökset ulkomaille ovat tietoa (äläkä kysy tässä kohtaa, että onko omaa vai muualta kuultua), joten tästä oma päätelmäni onkin aiempina vuosina ollut, että sinne vielä lähtee. Sanoihan hän itsekin haastattelussa, että mietti pitäisikö mennä muualle. Minut on kyllä se yllättänyt, että näin pitkään on Suomessa jatkanut ja se on hieno asia se.


Itse epäilen, että Suomen kahden vuoden jälkeiset kuviot ovat vielä aivan auki.
Kiistätkö tämän tietoihisi liittyen?, jos et niin voidaan lopettaa hyödytön spekulointi Eemeli Suomen tulevaisuudesta.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 309
Ei nyt pistetä päätä pensaaseen jonkun huhun vuoksi.
No ei ei. Ja ei näitä pelejä voiteta paperilla. Mutta kyllä mua vituttaa kuinka on annettu lipsua taas runkosarjan voitto käsistä ihan itse sössimällä ja kun kaikki näkee että joukkue kaipaa vielä sitä vahvistusta.
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 159
Gardiner pitäisi tänne saada. Se tänne vaikka väkisin. Sitten voi minun puolesta hankkia lisäksi arpoja, jos ei muihin ole saumaa, kiinnostusta tai budjettia. Turkulainenkin juu, en itkisi jos tulisi, mutta kyllä tässä kohtaa maalinsylkijä ennemmin kuin lisää pelinrakentajia.
Jep, jos tilanne nyt näyttää siltä että Jyväskylässä viiva karkaa niin Gardineria minäkin haikailisin.

Esimerkiksi Konnan toiselle laidalle laittamaan lötää tarjoilusta sisään.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 309
Kyllähän tuo rosteri näyttäisi ihan erilaiselta jos esim. Palmu olisi saatu naarattua tänne.

Gardiner maistuisi myös. Tulkoon Turkulainen samalla kyydillä jos huvittaa.
 
Ylös