Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Rauha ihmiset.. ihan kuin tänne ei olisi koskaan yhtään pelaajaa hankittu.. puhumattakaan hyvästä :)

Juu, sä olitkin kyllä ilmiselvästi koko ajan ihan kartalla kaikesta :)

(En ollut mäkään)

1673882818973.png
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 106
Juu, sä olitkin kyllä ilmiselvästi koko ajan ihan kartalla kaikesta :)

(En ollut mäkään)

katso liitettä 3858
Sarkasmi on vaikea taiteen laji :) .. olen uskonut ja uskon yhä. Pettyä joku voi, jos tulija(t) eivät olekkaan huipputasoa.
Siteeraa minua vähän kauempaa, niin saat todisteet ;)
Ja niin.. minulla ei ollut tunteiden kirjo.. tarkoitin yleisesti kannattajia.

Enkä minä mitään tiedä mistään, mutta usko on vahva...
 
Viimeksi muokattu:

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 730
Kuinka monta peliä olitkaan nähnyt pelaajalta? Eikä nuo SHL pisteet nyt mitkään ihmeelliset ole. Myös pelannut ainakin tämän kauden laiturina.

Huomaa, että kirjoitin lähtökohtaisesti eli yhtä kuin paperilla. En minä ole tällä kaudella nähnyt pelaajaa niin paljon, että voisin väittää olevan suoranaisesti parempi kuin Sebök, vaikka kokonaisuutta arvioiden tuo ei kovin isoa steppiä tarvitsisi. Pointtihan olikin siinä, ettei tuollainen kaveri tule Liigaan pieneen rooliin, vaan ainakin lähtkökohtaisesti roolin tulee olla iso.
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 320
Tällä viikolla julkistetaan uusi pelaaja. Ruotsista tulee. Eli joko pelaaja tulee ruotsista tai on kansalaisuudeltaan ruotsalainen.
Lainatakseni…Näillä mennään sano Virmasen Masa
Huomenna tiedotustilaisuus.
Voin olla ” yks muiden joukossa huhuiluja”, mutta yhtä pelaajahankitaa saanee odotella viikko-kaksi, jos ei tilanne muutu äkillisesti. Kyseisellä herralla sopimus ensikaudesta .

Lähde Espoo tällä kertaa. hyvä ystävä, joka ei erityisemmin Ilveksestä tiedä juurikaan mitää.

Kaikenlaista juttua on liikkeellä.
 

Hyrrä

Luottopelaaja
Viestejä
1 450
"Näillä mennään sanoi Virmasen Masa ja hankki kolme kanukkia". Eiköhän sieltä pärähdä hyvin pian jotain, luultavasti jo tällä viikolla. Siihen tämä huhujen sekametelisoppa mielestäni noin keskimäärin viittaa, että ollaan lähellä. Jotain Tillulla on kaapissa jo nyt, muuten ei punakoneen näppäimistöltä lähtisi tuollaista.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 084
"Näillä mennään sanoi Virmasen Masa ja hankki kolme kanukkia". Eiköhän sieltä pärähdä hyvin pian jotain, luultavasti jo tällä viikolla. Siihen tämä huhujen sekametelisoppa mielestäni noin keskimäärin viittaa, että ollaan lähellä. Jotain Tillulla on kaapissa jo nyt, muuten ei punakoneen näppäimistöltä lähtisi tuollaista.

Se on juuri näin. Punakone ei turhaan huutele.
 

Asylum

Luottopelaaja
Viestejä
4 837
Olisiko punakone sittenkin itse Tillu? Sen verran hyvin kärryillä hän on ollut.

Pahoittelut tästä huonosta arvuuttelusta.
 
Ylös