Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Päkkilä toivottavasti. Hänellekin uusi alku muualla.

No ei helvetissä lähde Päkkilä.

Ollut vaisun alkukauden jälkeen omassa roolissaan todella hyvä. Todennäköisesti hinta-/laatusuhde enemmän kuin kohdallaan.

Erittäin hyvä karvaaja(kehittynyt tässä) ja lisäksi tekee alaketjun mieheksi maaleja/pisteitä ihan ok.

Työmoraali kohdallaan ja omaksunut roolinsa mukaisen pelin hienosti ja mukisematta.

EDIT: Ja vastustaja ei maalaile, kun Päkkilä kentällä. 30 peliä vetänyt tällä kaudella ja 6 kertaa vihu osunut Päkkilän ollessa jäällä.
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 582
Sebökki saisi omasta puolesta jatkaa matkaa kunhan vain olisi mitat täyttävä kakkossena taskussa
Ensi kaudesta samaa mieltä. Kesken kauden ei varmasti ole lähössä mihinkään ja ei pidä päästäkään. Yhä paras mies ollut Suomen ja Ikosen kanssa.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 604
Outoa kyllä, mutta kaikki ”varmat” tai luotettavat huhuilijat ollut yllättävän hiljaisia lähiaikoina. Olisi kiva kun jotkut pitäisi täälä hulluja jännityksessä.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 604
  • Tykkää
Reactions: 000

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 604
Ja muutama muu.. aina voi jokin mennä pieleen ja asiat muuttua.. ei se silti heti epäluotettavaksi tee. Juza nyt vielä ainakin...
Ainiin, unohdin hänet kokonaan. Jääkiekkomaailmassa asiat elää paljon. Ymmärrän kyllä sen, siksi en heitä ole pois laskenut.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Ehkä palstan huomionhakuisin ”tietäjä” joka ei ole tiennyt yhtään mitään.

No ei nyt ihan noinkaan voi sanoa. Aiemmin osui todella hyvin kohdalleen, mutta ilmeisesti sitten tapahtui jotain kontaktien suhteen ja alkoi tulla lähinnä huteja. Eikös ole itsekin asiaa täällä jälkikäteen käsitellyt...
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 773
Kiitos tästä. En jaksanut puhelimella lähteä sompailemaan sinne. Epäilen että tämä voisi olla Virtanen valitettavasti.
Päkkilä toivottavasti. Hänellekin uusi alku muualla.
Hölmöä olisi virtanen ulostaa miehon lisäksi, eli kaksi sentteriä pihalle? , vielä kun sebök ja tikkakin oireilee.
Tuulola ainoa järkevä ulostettava hyökkääjistä.
Irving olisi hyvä pakkipaikko.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 604
Hölmöä olisi virtanen ulostaa miehon lisäksi, eli kaksi sentteriä pihalle? , vielä kun sebök ja tikkakin oireilee.
Tuulola ainoa järkevä ulostettava hyökkääjistä.
Irving olisi hyvä pakkipaikko.
En sanonut, että näin pitäisi tehdä tai edes haluisin in tapahtuvan. Tuli vain jostain syystä sellainen tunne että Virtanen voisi olla yksi. En tiedä mistä tai miksi.
 

Blegifan

Luottopelaaja
Viestejä
2 486
Ehkä palstan huomionhakuisin ”tietäjä” joka ei ole tiennyt yhtään mitään.
Mielipiteitä voi olla monia. Todennut olen aikaisemmin, että kontaktit katosivat syystä x ( en voi kertoa). He olivat lähde ketkä tiesivät asioista faktana. Sen jälkeen huhut ovat tulleet Areenan suunnalta eri kautta. Tässä ovat uudet lähteet fiksusti pelanneet pelinsä, joten jatkossa olen hiljaa kuten olen ollutkin. Seuraan sivusta!

”Huomionhakuinen”. Mitä kukin ajattelee ja mitä kukin pyytää. Itse hyvällä mielellä voin seurata sivusta. Hieno meininki palstalla ollut viimeaikoina vaikka huhuja ei ole ollut.
 

Ipanmies98

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
267
81989C3D-0969-4D79-987C-E99F1A6FA761.jpeg
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Mielipiteitä voi olla monia. Todennut olen aikaisemmin, että kontaktit katosivat syystä x ( en voi kertoa). He olivat lähde ketkä tiesivät asioista faktana. Sen jälkeen huhut ovat tulleet Areenan suunnalta eri kautta. Tässä ovat uudet lähteet fiksusti pelanneet pelinsä, joten jatkossa olen hiljaa kuten olen ollutkin. Seuraan sivusta!

”Huomionhakuinen”. Mitä kukin ajattelee ja mitä kukin pyytää. Itse hyvällä mielellä voin seurata sivusta. Hieno meininki palstalla ollut viimeaikoina vaikka huhuja ei ole ollut.

Tapahtuiko missään välissä mitään sellaista, että joku taho olisi nähnyt ongelmaksi, että tiedot vuotivat tänne? Ihan mielenkiinnosta kysyn :)
 
Ylös