Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 559
Sit ootetaan tuleeko mitään tilalle. Viimeks kun lähti Nalli niin saatiin Helminen ...
No jos ollaan sarjataulukon kärjessä illalla olisko se taas aika vaihtaa valmentajaa :)

Mielenkiintoista kyllä se että tuleeko tänne ketään. Katsellaan miten Malek jatkaa, siellähän se omaan silmään se heikoin kohta tällä hetkellä on.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 764
Kyllähän nämä viimeaikaiset käänteet vahvistaa omaa käsitystä siitä että Ilves etsii laatua hyökkäykseen. Mutta niinkuin Plattin siirto Tapparaan osoittaa niin ei tällä hetkellä paljoa markkinoilla vapaita pelaajia ole. Eiköhän näillä miehillä mennä vuoden vaihteen yli ja katsella sitten lähempänä siirtorajaa tilannetta tarkemmin. Tillu toki varmasti kokoajan seuraa jos jostain jotain pelaajia irtoaisi mutta kärkyllä on koko Eurooppa etsimässä laatua.
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 530
Markkinat on kuivat kuin saharan autiomaa. Nyt on enää 2 kaveria ns. kokoonpanon yli ja toinen on Haapala. En oikeasti enää pidä mahdottomana jos Ilves hankkisi jonkun kaverin jolla on liigakokemusta ja ei mitään ongelmaa pelata vain silloin tällöin joku peli, kun on pelaajia poissa. Onko se sittenkin se Tommi Huhtala :D
 

JärvisenPera

Luottopelaaja
Viestejä
1 273
Markkinat on kuivat kuin saharan autiomaa. Nyt on enää 2 kaveria ns. kokoonpanon yli ja toinen on Haapala. En oikeasti enää pidä mahdottomana jos Ilves hankkisi jonkun kaverin jolla on liigakokemusta ja ei mitään ongelmaa pelata vain silloin tällöin joku peli, kun on pelaajia poissa. Onko se sittenkin se Tommi Huhtala :D
Odottelen jo täällä innolla foorumistien itkupotkuraivareita kun joku leveyspelaaja hankitaan.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 265
Markkinat on kuivat kuin saharan autiomaa. Nyt on enää 2 kaveria ns. kokoonpanon yli ja toinen on Haapala. En oikeasti enää pidä mahdottomana jos Ilves hankkisi jonkun kaverin jolla on liigakokemusta ja ei mitään ongelmaa pelata vain silloin tällöin joku peli, kun on pelaajia poissa. Onko se sittenkin se Tommi Huhtala :D
Mää luulen, että nyt kun tilanne on näinkin hyvä niin poissaoloja paikataan sitten omilla junnuilla. Siellä on liuta pelaajia jotka ovat pääsääntöisesti KOOVEEn mukana.
Mää pidän edelleenkin kiinni tästä omasta mutusta, että nyt ei haeta aktiivisesti ketään, mutta jos laatu laituri löytyy siihen isketään kiinni. Ennen siirtorajaa meille tulee laituri voisin tästä melkeinpä lyödä vetoa ja siis ei todellakaan leveyttä tuomaan vaan tulosta tekemään.
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 530
Mää luulen, että nyt kun tilanne on näinkin hyvä niin poissaoloja paikataan sitten omilla junnuilla. Siellä on liuta pelaajia jotka ovat pääsääntöisesti KOOVEEn mukana.
Mää pidän edelleenkin kiinni tästä omasta mutusta, että nyt ei haeta aktiivisesti ketään, mutta jos laatu laituri löytyy siihen isketään kiinni. Ennen siirtorajaa meille tulee laituri voisin tästä melkeinpä lyödä vetoa ja siis ei todellakaan leveyttä tuomaan vaan tulosta tekemään.
Näin se varmaankin on. Kossin ja Korhosen liiga tasosta vaan itse olen kovin epävarma. Viime kaudella liikaa jouduttiin tukeutumaan kavereihin joiden ei pitäisi pelata vielä liigassa.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 265
Minä en usko mihinkään, enkä väitä mitään, mutta mielenkiinnolla seuraan.
Pelaajia tulee sisään.. se on varmaa...
Vai, että ihan monikossa? No joo kakkos maalivahti ja laituri.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 265
Näin se varmaankin on. Kossin ja Korhosen liiga tasosta vaan itse olen kovin epävarma. Viime kaudella liikaa jouduttiin tukeutumaan kavereihin joiden ei pitäisi pelata vielä liigassa.
Juu sama täälä. Ja siis viime kaudella tuli täysin käsittämättömiä terveyshuolia, että sekin vaikutti varmasti. Ei minua haittais nähdä vaikka Järventie tai Bau kerran kokoonpanossa runkosarjassa.
 

pelikirja

Luottopelaaja
Viestejä
4 450
Juu sama täälä. Ja siis viime kaudella tuli täysin käsittämättömiä terveyshuolia, että sekin vaikutti varmasti. Ei minua haittais nähdä vaikka Järventie tai Bau kerran kokoonpanossa runkosarjassa.
Käsittääkseni se on jo selvää et Järventie pelaa Kooveessa.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 946
Juu sama täälä. Ja siis viime kaudella tuli täysin käsittämättömiä terveyshuolia, että sekin vaikutti varmasti. Ei minua haittais nähdä vaikka Järventie tai Bau kerran kokoonpanossa runkosarjassa.
Ei nämä ole toisiaan pois sulkevia asioita. Tottakai olisi mukavaa nähdä esim. Järventie Liigassa. Mutta entäs kun tulee se ratkaiseva play offs ottelu ja kaivetaan " ylijäämälaaria ". Voisi olla mukavaa kun löytyisi se kokenut jyrä.
 

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 887
Tyhjennysmyyntejä odottaessa.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 504
Eipä tässä tarvitse varmaan mikään hirveä itämaiden tietäjä olla, että osaa yhdistellä kuvioita jos pelaajia nakataan pihalle eikä ketään nosteta Kooveesta ylös. Eiköhän sielä ole joku tilanne viritteillä.
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 530
Eipä tässä tarvitse varmaan mikään hirveä itämaiden tietäjä olla, että osaa yhdistellä kuvioita jos pelaajia nakataan pihalle eikä ketään nosteta Kooveesta ylös. Eiköhän sielä ole joku tilanne viritteillä.
Itse uskon, että Odenin ja Nallin molempien siirrot on tullut pelaajan aloitteesta ja halusta päästä johonkin missä saa peliaikaa.
 
Ylös