Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Niinhän tuo sanoi. Ja nyt sanoo toista.

Sanoiko? Edelleenkin mun mielestäni blegi ei sanonut niin, vaan sitä epämääräistä viestiä tulkittiin niin. Näin ainakin siinä tapauksessa, mitä mä muistelen. Siitä jäi kuva, että blegi saattoi tarkoittaa jotain ihan päinvastaistakin kuin miten se sitten tulkittiin. Tosin tällaista tää on, kun kirjoitellaan niin kryptisesti, ettei kukaan ota selvää, mistä puhutaan.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 084
Sanoiko? Edelleenkin mun mielestäni blegi ei sanonut niin, vaan sitä epämääräistä viestiä tulkittiin niin. Näin ainakin siinä tapauksessa, mitä mä muistelen. Siitä jäi kuva, että blegi saattoi tarkoittaa jotain ihan päinvastaistakin kuin miten se sitten tulkittiin. Tosin tällaista tää on, kun kirjoitellaan niin kryptisesti, ettei kukaan ota selvää, mistä puhutaan.

Antaa sitten tahallaan väärää kuvaa. Juuri tällainen pyörittely on sitä kaikkein turhinta. Mitään uskottavaa tuossa ei ole.
 

Asylum

Luottopelaaja
Viestejä
4 837
Aika naurettavaa kyllä tämä meininki, että jatkuvasti on ajojahti jotain henkilöä kohtaan. Tämä juuri viittaa näihin saatanan kuppikuntiin mistä toivoin Ilveksen päässeen eroon, kun Manngard lähti ja uudet omistajat tilalle. Ei millään muulla seuralla ole tälläistä helvetin Kauniit ja Rohkeat meininkiä, että koko ajan on jollain johtohenkilöllä luurankoja kaapissa.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 372
Sanoiko? Edelleenkin mun mielestäni blegi ei sanonut niin, vaan sitä epämääräistä viestiä tulkittiin niin. Näin ainakin siinä tapauksessa, mitä mä muistelen. Siitä jäi kuva, että blegi saattoi tarkoittaa jotain ihan päinvastaistakin kuin miten se sitten tulkittiin. Tosin tällaista tää on, kun kirjoitellaan niin kryptisesti, ettei kukaan ota selvää, mistä puhutaan.
En viitsi ihan oikeasti... Myrrä halusi olla katsojille avoin.

yksi esimerkki. Myrrä halusi puolustella pelaajia korona aikoina mm. Koskela ajatteli vain ja ainoastaan jääkiekko edellä toimintaan. Tämä aiheutti välillä isoa kinaa. Pelaajat eivät tuolloin olleet tyytyväisiä Koskelan sääntöihin. Sama pätee edelleen.

On vielä muutama asia, mutta tässä tilanteessa ketään ei hyödytä asian avaaminen.

Tätä samaa ”tiedän-enkerro” peliä Blegi on jo pidemmän aikaa harrastanut. Ensin huudellaan ja sitten ei kuulemma olekkaan hyödyllistä avata enempää.

En oikein ymmärrä tätä logiikkaa.
 
Viimeksi muokattu:

Hepulina16

Luottopelaaja
Viestejä
1 322
Ei helvetissä Meskasta. Onneks luovuttiin, eikä tarvi haikailla perään.

Kuten joku jo sanoi, niin Antonen aina ennen Meskasta.

Ja miksei Antonen tulisi? Eikös Ilveksellä pitäisi olla sauma hankkia pienempien seurojen ykköskorin pelaajia siinä missä muillakin kärkijoukkueilla, jotka ovat aina niin tehneet. En mä meinaa, että Antonen nyt olisi välttämättä tulossa enkä tiedä, yrittääkö Ilves edes miestä, mutta mitään erityistä estettä juuri Antosen tulolle en näe, vaan oikeastaan päinvastoin.
Kyllä mulle tämän päivän Mese kelpais vallan mainiosti. Tuohon rupusakkiin se olisi vahvistus.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 372
Kyllä mulle tämän päivän Mese kelpais vallan mainiosti. Tuohon rupusakkiin se olisi vahvistus.
Kyllähän Meskasella on omat puutteensa 5v5 -pelissä, mutta maalintekijänä on kyllä liigan kärkikastia.
Tuossa ylivoimallakin kun Meskanen olisi Ikosen tilalla niin väitän että olisi Mese siitä Suomen syötöistä nakuttanut niin kuin ennen.
 

growl

Rivipelaaja
Viestejä
57
Myrrä halusi puolustella pelaajia korona aikoina mm. Koskela ajatteli vain ja ainoastaan jääkiekko edellä toimintaan. Tämä aiheutti välillä isoa kinaa. Pelaajat eivät tuolloin olleet tyytyväisiä Koskelan sääntöihin. Sama pätee edelleen.
 

Ykkösfani

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
606
En usko, että tässä nyt enään potkuja jaellaan kaikille. Koko ajan joku on jonkun mielestä perseestä ja siihen vedetään täälä foorumilla aina joukkue mukaan, että kuinka joukkue on menettänyt luottonsa Tilluun. Kuinka joukkue aina menettää luottonsa juuri siihen henkilöön josta et itse pidä. Otetaan nyt vaikka semmoinen tilanne, että minulla on jotain Jyrki Seppää vastaan, tulen tänne foorumille ja sanon että joukkue ja valmennus ovat menettäneet luottonsa Jyrki Seppään. Koko vitun foorumi sekoaa. Aika helppoa on varmaan jonkun mouhonkin tulla tänne puhumaan vaikka mitä paskaa ja se on monta päivää suosituin puheenaihe. Tämä on ihan oikeaa elämää ei mikään kauniit ja rohkeat jossa on kokoajan draamaa ja yhtäkkiä kaikki alkaa vihata toisiaan. En usko että Ilveksen seurajohdossa on tällä hetkellä mitään draamaa.

Semmoinen asia kuitenkin, että tuola on verkot vesillä kovan maalintekijän perässä.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 372
Ei ole Ilveksellä käynnissä mitään rahankeräystä pelaajia varten.
Eikä pitäisikään olla, kyllä kassassa täytyy olla rahaa muutenkin. Tuota hyökkäyskalustoa kun katsoo, niin paljon on nyt vain satsattu siihen laajuuteen mistä puhuttiin kauden alla, Laatu on unohtunut.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 084
Ei ole Ilveksellä käynnissä mitään rahankeräystä pelaajia varten.

Mihin Ilves tarvitsisikaan kolehtia hankintoja varten. Tuskin on pelaajabudjettia kokonaan käytetty. Meillä on laaja rinki, jonka kanssa päästiin hyvin aloittamaan kausi. Nyt pikkuhiljaa näkyy ne puutteet mitä kannattaa vahvistaa. Ihan varmasti jotain pelaajaliikennettä on tulossa. Laituriosastolle vähintään, kun kerran siellä on suurimmat epäonnistumiset olleet.

Sentterin Tillu sainaa aivan varmasti, jos laatusentteri eteen putoaa. Niitä ei vaan Liigatasolle näy tippuvan, aina on joku muu sarja välissä.
 

Ykkösfani

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
606
Onkos niistä rahoituskierroksista mitään tietoa? Sellainen hetivalmis koodinimi "Baptiste" ilman Baptisten sopeutumisaikaa kelpaisi nyt.
Ei mitään tietoa, että oliko se rahankeruu huhu jotenkin yhteydessä siihen kun pelaajat menivät modulightin kanssa sinne lasten syöpäsairaalaan. Ne veivät sinne mm. PS5 konsoleita.
 

Rosbhuttos

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
506
Ei mitään tietoa, että oliko se rahankeruu huhu jotenkin yhteydessä siihen kun pelaajat menivät modulightin kanssa sinne lasten syöpäsairaalaan. Ne veivät sinne mm. PS5 konsoleita.


No jos senkin vielä Ilves joutui maksaan ja Modulight pomo hymyilee vieressä.. ei sitten ihan tasan olisi mennyt kun Tapparalle joku 7000 lippua ja Ilves... nooh.. "maksoin taksin Haapalalle, Salmelalle ja Ipa-maskotille.. "
 

Raipen lämäri

Luottopelaaja
Viestejä
1 821
Baptiste, Saarela, Ikonen kolmikon lähdettyä lähti myös 42 tehtyä maalia ( vertaus viimekauteen ).
Heidän korvasi ?
Räty, Tuulola, Tikka.. heillä nyt 5 maalia, joista Tikka tehnyt 3.
Helppoa matematiikkaa.
Niin mutta oliko Babilla, Saarelalla ja iksalla tässä vaiheessa kautta toi 42 maalia, kauden jälkeen vasta pystyy noin suoraa vertaileen
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 850
Baptiste, Saarela, Ikonen kolmikon lähdettyä lähti myös 42 tehtyä maalia ( vertaus viimekauteen ).
Heidän korvasi ?
Räty, Tuulola, Tikka.. heillä nyt 5 maalia, joista Tikka tehnyt 3.
Helppoa matematiikkaa.

Montakohan kertaa se on palstalla käyty läpi, että joukkueen rakennus ei toimi niin, että lähtijät korvataan yksi yhteen uusilla hankinnoilla. Pelaajat eivät ole samanlaisia vaan Tikka ja Ikonen esimerkiksi ovat aivan erilaisia pelaajia. Ja jos nyt haluaa laskea sen niin, että lähtijän korvaa tulija niin miksei Baptisten korvaaja voi olla Nyman joka on nostettu vakikokoonpanoon? Lisäksi jos nyt katsotaan tehtyjä maaleja niin per ottelu enemmän maaleja kuin Ilves on tehneet Kärpät ja Lukko, ei se siis nyt varsinaisesti ole maalinteosta jäänyt kiinni.
 
Ylös