Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 849
No just. Märkä päiväuni tämmöinen mutta kysytään silti mitä @punakone tai @Blegifan on tästä mieltä?

En ole kumpikaan näistä, mutta näissä kannattaa aina katsoa laitetaanko pelaaja waivers-listalle vai unconditional waivers-listalle. Waivers-listan läpi tiettyjen pelaajien on mentävä, jotta nämä voidaan lähettää AHL:ään ja pelaajat jotka sinne laitetaan eivät ole siirtymässä kuin max. toiseen NHL-seuraan mikäli sellainen kyseisen pelaajan haluaa napata. Unconditional waivers-listan kautta laitetaan pelaajat joiden sopimus ollaan purkamassa, näiden kohdalla siirto Eurooppaan on hyvinkin mahdollinen etenkin kun puhutaan Eurooppalaisesta pelaajasta, tuota kautta Meskanenkin tuli Ilvekseen takaisin 2019-20. Sedlakin kohdalla kyseessä on ensimmäinen vaihtoehto eli waiversit eli siis ei ole tulossa Ilvekseen.
 

eba

Guest
Miksi Jukurit vaihtaisi paremman heikompaan ja miksi Tappara ottaisi pelaajan joka on ymmärtääkseni saikulla :D
Jaa a en tiedä, mutta näin olen kuullut paristakin lähteestä. Kelleherille tekisi hyvää nähdä uusia maisemia, ja kyllä OJ on saanut huonoistakin pelaajista kohtuu hyviä, kun ovat päässeet pelaamaan. Tapparalla kun ei ole käyttöä Kelleherille niin kyllähän se silti ihan hyvä vaihto olisi, kun pitkänen ei kuitenkaan koko kautta ole saikulla.
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 828
En ole kumpikaan näistä, mutta näissä kannattaa aina katsoa laitetaanko pelaaja waivers-listalle vai unconditional waivers-listalle. Waivers-listan läpi tiettyjen pelaajien on mentävä, jotta nämä voidaan lähettää AHL:ään ja pelaajat jotka sinne laitetaan eivät ole siirtymässä kuin max. toiseen NHL-seuraan mikäli sellainen kyseisen pelaajan haluaa napata. Unconditional waivers-listan kautta laitetaan pelaajat joiden sopimus ollaan purkamassa, näiden kohdalla siirto Eurooppaan on hyvinkin mahdollinen etenkin kun puhutaan Eurooppalaisesta pelaajasta, tuota kautta Meskanenkin tuli Ilvekseen takaisin 2019-20. Sedlakin kohdalla kyseessä on ensimmäinen vaihtoehto eli waiversit eli siis ei ole tulossa Ilvekseen.
Kyllä kyllä mutta siis tämä kaveri ei olisi mikään halpakaan. Ihan siis kaikinpuolin kuulostaa aivan utopistiselta.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 284
No nyt kuulin minä huhua, että Ilveksestä olisi joku pienehköön rooliin jäänyt lähdössä mahdollisesti lähiaikoina pois.

Fantasioin ja mutuilen, että tämä tarkoittaisi sitä, että tilalle olisi ehkä tulossa joku toinen ja lähtökohtaisesti tulisempi pelaaja. En kuullut nimeä, että jos on Airola, niin ei se sitten välttämättä mitään toiseen suuntaan tulevaa tarkoita. Jos taas on hyökkääjä niin voi hyvinkin tarkoittaa.


HUOM! En kuullut huhua, että Ilvekseen olisi tulossa kukaan, vaan että olisi lähdössä, toivon että tämä tarkoittaisi että ovi käy toiseenkin suuntaan.
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 167
No nyt kuulin minä huhua, että Ilveksestä olisi joku pienehköön rooliin jäänyt lähdössä mahdollisesti lähiaikoina pois.
Veikataan Airolaa. Hyökkääjille roolia on suht tasaisesti annettu.
 

Cigaro

Luottopelaaja
Viestejä
2 287


Melkein saatiin, mutta Flyers kerkes vetään välistä.

Positiivista asiassa on kuitenkin, että Ilves taistelee nykyään lähes tasavertaisesti NHL-joukkueiden kanssa samoista pelaajista. Koukut repi irti tällä kertaa Flyers. Ennen HIFK, Tappara, Kärpät yms. veivät vonkaleet nenän edestä. Tietääkö kukaan, ehtikö Sedlakin vaimo ottamaan jo Ilves-tatuoinnin pakaraan?
 

Prophet

Luottopelaaja
Viestejä
2 819
Positiivista asiassa on kuitenkin, että Ilves taistelee nykyään lähes tasavertaisesti NHL-joukkueiden kanssa samoista pelaajista. Koukut repi irti tällä kertaa Flyers. Ennen HIFK, Tappara, Kärpät yms. veivät vonkaleet nenän edestä. Tietääkö kukaan, ehtikö Sedlakin vaimo ottamaan jo Ilves-tatuoinnin pakaraan?

Minä en ole instagramiin liittynyt, joten en päässyt tarkistamaan, ryhtyikö Sedlakin vaimo seuraamaan Ilvestä. Näin ollen minun oli helpompi päästä tarkistamaan, onko vaimolla Ilves-leima kankussa. Ei ole tatskaa, mutta sen verran on kuitenkin kaihoa Ilveksen suuntaan, että pyysi minua vilauttamaan töpöhäntää.
 

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 391
Siellähän olisi legendaarinen Mingoia tippunut pikkuhiljaa pelaavasta kokoonpanosta saksassa.. pelannut 8 matsia lähinnä kolmos/neloskentässä tehden 4 pistettä ja viimeisin peli 9.10. :D

Katselin että kärkikentissä on pelannut. Pari peliä taisi olla alemmissa kentissä.

Olisiko sitten loukkaantunut, kun ei pelaa.
 

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 391
Kolmosessa neljästi kakkosessa kolmesti kerran ykkösessä. Mut samaa tahtia kuin Morley suorittaa.

Eli 2-3 kentissä pääsäntöisesti. En näe tuossa mitään epänormaalia, että tänne tarvitsisi haikailla. Varsinkin jos on nyt loukkaantuneena. Mitä itse epäilen.
 

Raipe79

Luottopelaaja
Viestejä
1 033
Eli 2-3 kentissä pääsäntöisesti. En näe tuossa mitään epänormaalia, että tänne tarvitsisi haikailla. Varsinkin jos on nyt loukkaantuneena. Mitä itse epäilen.
Ei sillä et ite kaipaisin vaikka jotkut hehkuttivat aikoinaan. Aika lasinen tuntuu olevan ja miinuksia ottaa tasakentällisin.. ei jatkoon
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 575
Positiivista asiassa on kuitenkin, että Ilves taistelee nykyään lähes tasavertaisesti NHL-joukkueiden kanssa samoista pelaajista. Koukut repi irti tällä kertaa Flyers. Ennen HIFK, Tappara, Kärpät yms. veivät vonkaleet nenän edestä. Tietääkö kukaan, ehtikö Sedlakin vaimo ottamaan jo Ilves-tatuoinnin pakaraan?
Mä en ymmärrä miten Tillu antaa tän tapahtua, kokoajan näitä Ilvekseen tulevia vie pikkuseurat nenän edestä. Vegas vei Mannisen, Carolina vei Strömwallin ja nyt Philly Sedlakin. Ei helvetti.
 

Rosbhuttos

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
505
Mä en ymmärrä miten Tillu antaa tän tapahtua, kokoajan näitä Ilvekseen tulevia vie pikkuseurat nenän edestä. Vegas vei Mannisen, Carolina vei Strömwallin ja nyt Philly Sedlakin. Ei helvetti.

Mitä tapahtui? Jätin sarkasmitutkan komeroon ja se räjähti siellä.. pitää alkaa siivoon sotkut
 
Ylös