Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

Rantsukoff

Luottopelaaja
Viestejä
2 806
Toivottavasti on vain läppää. Toki hyvin väsynyttä. Nyt mennään elokuun puoliväliä, ei olla vielä lähelläkään kevään ratkaisupelejä.

Itsellä on todella kova luotto Ipan toimistoon. Hyvä tästä tulee!
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 942
Toivottavasti on vain läppää. Toki hyvin väsynyttä. Nyt mennään elokuun puoliväliä, ei olla vielä lähelläkään kevään ratkaisupelejä.

Itsellä on todella kova luotto Ipan toimistoon. Hyvä tästä tulee!

Toimistoon on luottoa, mutta pystyykö sekään reagoimaan tällaiseen sumaan. Tämän valmennuksen käsissä tuntuu olevan kaikki "servejä." Toivottavasti on vain huonoa tuuria toki.
 
  • Tykkää
Reactions: 000

Hyrrä

Luottopelaaja
Viestejä
1 434
Jatkoajan TPS- osiolta:

"Lähteeni kertoi Ilveksen keskustelleen jonkun Ruotsissa pelanneen sentterin kanssa, tai siis hänen edustajan kanssaan.
Voihan olla jotta edustaja on lähestynyt Ilvestä ja siinä on tullut väärin ymmärrys minun tahi lähteeni kohdalla."

Varmaan tämmösiä keskusteluja on käyty suuntaan jos toiseenkin, mutta laitetaan nyt tämäkin näinä hiljaisina aikoina.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 347
Jatkoajan TPS- osiolta:

"Lähteeni kertoi Ilveksen keskustelleen jonkun Ruotsissa pelanneen sentterin kanssa, tai siis hänen edustajan kanssaan.
Voihan olla jotta edustaja on lähestynyt Ilvestä ja siinä on tullut väärin ymmärrys minun tahi lähteeni kohdalla."

Varmaan tämmösiä keskusteluja on käyty suuntaan jos toiseenkin, mutta laitetaan nyt tämäkin näinä hiljaisina aikoina.
Tätä jos aletaan täälä spekuloimaan niin se on päivä tai kaksi ja tämä liikkuu jatkoajassa jo varmana huhuna :)
Kyllähän tää nyt edelleen osuu niihin viimeisimpiin huhuihin.
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 204
Jatkoajan TPS- osiolta:

"Lähteeni kertoi Ilveksen keskustelleen jonkun Ruotsissa pelanneen sentterin kanssa, tai siis hänen edustajan kanssaan.
Voihan olla jotta edustaja on lähestynyt Ilvestä ja siinä on tullut väärin ymmärrys minun tahi lähteeni kohdalla."

Varmaan tämmösiä keskusteluja on käyty suuntaan jos toiseenkin, mutta laitetaan nyt tämäkin näinä hiljaisina aikoina.
Myttysen comebackille littipeukku.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 347
Ja ennenkuin alkaa menemään pahaksi niin mainitsen että oli puhdasta mutuilua, koska itsellä ei enää ole tietoa onko vielä hakusessa joku vai ei.

Sallisen kohdalla vaan ehdottelin kun on vapaana vielä.
Lähtölaskenta on alkanut.
48 tuntia ja Jatkoajassa kiertää "varma huhu" Sallinen Ilvekseen.
 

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Viestejä
3 001
Heitetääs yks nimi ilmoille niin saa tepesfanit mennä jatkoaikaan itkee ku Ilvekseen taas huhutaan kaikkia. :D
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 777
Ja ennenkuin alkaa menemään pahaksi niin mainitsen että oli puhdasta mutuilua, koska itsellä ei enää ole tietoa onko vielä hakusessa joku vai ei.

Sallisen kohdalla vaan ehdottelin kun on vapaana vielä.

Juu itse toki tajusin, että mutuilusta kyse mutta olisi ehkä pitänyt mainita se. Kohtahan tämä on toki varmaan jatkoajassa sinun kertomasi varma huhu, ja siitä ei varmaan mene kauaa, että muuttuu minun toisena nimimerkkinä vahvistamaksi.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 010
Juu itse toki tajusin, että mutuilusta kyse mutta olisi ehkä pitänyt mainita se. Kohtahan tämä on toki varmaan jatkoajassa sinun kertomasi varma huhu, ja siitä ei varmaan mene kauaa, että muuttuu minun toisena nimimerkkinä vahvistamaksi.
Se on kun tästä ketjusta lainaa suoraan jatkoajan huhuketjuun, niin saattaa helposti mennä pieleen. Kannattaisi ehkä huomioida tämän ketjun otsikko.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
10 983
Juu itse toki tajusin, että mutuilusta kyse mutta olisi ehkä pitänyt mainita se. Kohtahan tämä on toki varmaan jatkoajassa sinun kertomasi varma huhu, ja siitä ei varmaan mene kauaa, että muuttuu minun toisena nimimerkkinä vahvistamaksi.

Ilman sopimusta on mm Tomi Sallinen ja Jere Karjalainen. Onkohan Ilves jommankumman perässä?”

jos tämän saa joku huhuksi niin sitten vika on lukijassa…
 

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 391
Heitetääs yks nimi ilmoille niin saa tepesfanit mennä jatkoaikaan itkee ku Ilvekseen taas huhutaan kaikkia. :D

Ei älytön ero SHL ja NHL-pistekeskiarvossa, erikoista.
 

Korhone

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
952
Tänään Samu Baun ja Jani Nymanin haastattelussa, kun haastattelija kysyi "Onko paikat kopissa jo jaettu, ketkä vierustovereita?", Samu vastaa näin: "on ne jaettu, siellä vielä pari jätkää tulee jostain, katotaan meneekö sekasin."

Olenko liian väsynyt ymmärtämään jotain ilmiselvää juttua, jota tällä tarkoitti, vai mitä helvettiä? Mitä jätkiä tulee, mistä? :D Todennäköisesti ymmärsin tämän kommentin väärin, ja kohta saa sovitella hassua nenää ja peruukkia päähän, joten joku voisi korjata, mitä tällä tarkoitti.
 
Ylös