Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 317
JMJ tulossa Suomeen. Kuka nappaa?

Ei varmaankaan Ilves.
Toivottavasti ei Ilves. Vaikka oma junnu onkin, ei ole sitten yhtään Ilveksen näköinen pelaaja.
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 749
Juu uskon kyllä kun ihan aftonbladetkin tästä uutisoi. On kuitenkin siellä pelannut neljä kautta ja nimenomaan pelannut hyvin, joten pidän outona jos lähtee kesken sopimuksen muualle kuin P-Amerikkaan.
Ilmeisesti loukkaantumista alla ja jotain muitakin ongelmia seurajohdon kanssa tms.
 

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 391
Molemmilta finaalijoukkueilta löytyy taklaavia peruspakkeja aikas hyvin.

Masin lähtee, niin hänelle olisi korvaaja saatava.

Jos Kerhon Latvala on tulossa, niin ei vielä riitä.
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 189
The Sentterin ja Bapin korvaajan täytyy kyllä olla suht kovia ja varmoja nimiä.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
13 988
Nyt kun tulevan mestarin otteita katsoo, niin meiltä tulee löytyä 4 kovaa senaa, 6 kunnon pakkia ja 8 hyvää laituria ja yksi laadukas molari... ei vaade olen tämän isompi :D

Mutta joo, aika paljon on tekemistä, että oikeasti haastetaan pleijareissa Tappara. Ja mä perustan tämän näkemääni, en mihinkään muuhun. Runkosarja on toinen maailma, helpompi sellainen.

Olen sitä mieltä, että Ilves on tullut takaisin, mutta vielä annetaan tasoitusta sekä valmennuksessa että pelaajapolitiikassa. Toivottavasti tähän saadaan muutosta nopealla aikataululla.

Ilveksestä tulee tehdän kestomenestyjä. Mikään muu ei riitä. Eväitä siihen on, mutta visiot pitää toteuttaa!
 

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 391
Parikka-Lancaster
Lööf-Johansson
Seppälä-Jokipakka??
Latvala-Salmela

Kyl toi ihan kohtuu pakisto olisi.

Juu, mutta jos Johansson ei jatka, niin siihen olisi hyvä saada jämäkämpi kaveri tyyliin "mikael seppälä".

Lancaster, Peetro Seppälä, Lehtivuori(?) kyllä kiekollisen puolen hoitavat varmasti.

Johanssonin jatkaessa, sitä kovuutta playoffeja varten voidaan hankkia myöhemminkin.
 

Ipanmies98

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
267
Jos tuolta Tsekin u18 joukkueesta otettaisin kokeiluun tälläinen nuori ja nälkäinen sekä seksikkään nimen omaava pelaajan alku!

68A99BD3-9799-4867-85B3-E9DA49F4B554.jpeg
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 317

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
10 961
Ylös