Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 391
Eiköhän Jokipakkakin vielä vuosia ulkomailla viihdy tienaamassa, Rajalan tavoin. Kuitenkin vasta 30 vuotias.
 

-mesag

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
954
Pointtina tietenkin, että houkuttelu tapahtuisi tarpeeksi isolla euronipulla. Kyllä areena-aikaan pitää kunnolla panostaa.
No jos ulkomailla käteen on jäänyt vaikkapa 300te, niin Ilves voisi tarjota ehkä 200te, josta jos ajatellaan rahastoinnin olevan verotonta (mitä ei tulevaisuudessa ole), jäisi käteen noin 150te. Eli palkka reilusti yli puolittuisi, ei ihan pieni juttu.
 

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 391
No jos ulkomailla käteen on jäänyt vaikkapa 300te, niin Ilves voisi tarjota ehkä 200te, josta jos ajatellaan rahastoinnin olevan verotonta (mitä ei tulevaisuudessa ole), jäisi käteen noin 150te. Eli palkka reilusti yli puolittuisi, ei ihan pieni juttu.

Niinpä.

Tässä kohtaa kummasti ne ulkomaat kiinnostaakin vielä vuosia.

Ainut mahdollisuus on, jos on kova koti ikävä. Rahalla ei näitä ukkoja saada, kun lähempänä ikämies-ikää...
 

Raataja

Rivipelaaja
Viestejä
21
Tässä olisi itse asiassa ideaa. JJ Pakan kausi on jostain syystä ollut torso (loukkaantumisia?) ja ehkä kolme vuotta Siperiassa riittäisi. Hyviä pelivuosia on pakille vielä melkein vuosikymmen jäljellä.

Voisi olla ihan houkuteltavissa, kun hän asuu perheineen Lempäälässä. Ja loukkaantuneena ainakin lähti takaisin Siperiaan.
 

Tyrioni

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
444
Jokipakkahan on myös Ilveksen osaomistaja ja kertoi aikanaan haastattelussa myös seuranneensa Ilveksen otteita tuolta rapakon takaakin, eli on kyllä keltavihreäsydäminen. Samaisessa haastattelussa (08/2014) hän virkkoi näin: "Ilves on iso asia minulle, sillä olen saanut täällä aina mahdollisuuksia ja saanut oman urani täällä alkuun. Tietyllä tavalla olen myös kiitollinen siitä, että olen saanut pelata täällä tähänastisen Liiga-urani.".

Tiedän että Tammerkoskessa on virrannut jokunen litra vettä tuon haastattelun jälkeen, mutta saahan sitä aina haaveilla että tuo hänen käyttämänsä tähänastinen-termi tarkoittaisi sitä että joskus on tarkoitus palata vielä kotiin. Olisihan se nyt aivan huikeaa kairata meidän puolustukseen tuollainen 150 NHL-peliä, yli 200 KHL-peliä, vajaa 100 AHL-peliä ja yli 150 Liiga-peliä pelannut konkari, joka on vielä oma kasvatti. Olisin pähkinöinä.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 991

"– Ehkä hän pitää välivuoden. En tiedä, mitä hän tekee, Kurri kommentoi."

Latella ensi kausi välivuosi ja sitten Ilveksen penkin taakse.....? ;) Myrrän sopimushan loppuu ensi kauden jälkeen.
Tässä kieltämättä on helppoa tehdä laskutoimitus.. 2-1=1 jne...
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 532
Kaksi alisuorittanutta pelaajaa vaihdetaan päittäin, voin jopa uskoa tämän. Ja tuttuja pelaajia joukkueille molemmat.
Lisätään vielä että Keränen ei ole myöskään kokoonpanossa tänään.
 

Petelius

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
658
Meillä ei ole varmaankaan antaa naapuriin ketään, mutta saisikohan toi CB Konnan tarjoilut nuottaan?? Joskus on osunut ja paljon. Liigassa 494 peliä 131 osumaa. Kärpissä 32 ja tapussa tucalle 21. Makkaran kanssa ei kulje...
 
Ylös