Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

Cigaro

Luottopelaaja
Viestejä
2 281
Aika jännä jos näin. Itse lähtisin Sveitsin suuntaan.
Lepistölläkin on sen verran pitkä ura rahakkaissa sarjoissa jo takana, että seuraa ei tarvitse enää valita pelkän rahan perusteella. Sveitsistä voisi tosiaan jokusen kymppitonnin saada enemmän fyrkkaa.

Lepistökin osaa perheellisenä miehenä varmasti arvostaa sitä, että lapset saa jatkaa tutussa ympäristössä ja voi olla enemmän perheen arjessa mukana.
 

Singaali

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
173
Kyllä tuo Raipe jotenkin ja johonkin rooliin pitäisi Ilveksessä saada. Tänne kuuluu.
Myrrä-Ojanen-Helminen .. ei pelikirjaneroja kukaan, mutta olisin silti valmis kokeilemaan.
Ei mahdotonta, TPS on tehnyt tammikuussa sopimuksen Jussi Ahokkaan kanssa. Joten voi olla mahdollista
 

LentsunIpa

1931
Viestejä
744
Tää lukon ranskankanukki Gregoire olis meikäläisen mieleen. Ura jatkunee rahakkaammissa ympyröissä
 

Blackhawk

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
987
Kiekollista raitin pakkia tuossa mietin, niin mihinkähän Stenquist on menossa Ässistä?
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 723
Kiekollista raitin pakkia tuossa mietin, niin mihinkähän Stenquist on menossa Ässistä?

Vaikka tässä on "huhuista" saanut olla positiivisesti yllättynyt, niin nyt on kyllä liian iso vonkale Ilvestä tai koko Liigaa ajatellen.

Itse olen pitkään haikallut tuon Kalpan Grahamin perään. Ei mikään YV pyssy ja puolustuksessa välillä hieman kevyt, mutta eriomainen luistelija yhdistettynä hyviin kiekollisiin taitoihin.

Niin ja tehopisteitä sillain sopivasti, että saattaa mennä isompien sarjojen tutkan alta.
 
Viimeksi muokattu:

Singaali

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
173
Vaikka tässä on "huhuista" saanut olla positiivisesti yllättynyt, niin nyt on kyllä liian iso vonkale Ilvestä tai koko Liigaa ajatellen.

Itse olen pitkään haikallut tuon Kalpan Grahamin perään. Ei mikään YV pyssy ja puolustuksessa välillä hieman kevyt, mutta eriomainen luistelija yhdistettynä hyviin kiekollisiin taitoihin.

Niin ja tehopisteitä sillain sopivasti, että saatta mennä isompien sarjojen tutkan alta.
Itse en näe grahmissa mitään muuta hyvään kuin BloCKKAA kiekkoja paljon.
 

Singaali

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
173
Arttu Pelli

Lähdössä KooKoosta. Rightin kiekollinen pakki joka teki tällä kaudella läpimurtonsa Liigassa. Ei varmasti liian kalliskaan.
SaiPaan huhutaan Arttu pelliä (Instagram seurauksen takia)
 

#68

Luottopelaaja
Viestejä
2 812
Nyt, kun alkanut huhuissa jo kelpo nimiä pyörimään ja nälkähän kasvaa syödessä.
Ei olla kaukana enää omista fantasioistani, jossa kakkoseen hankittaisiin vielä yksi vähän varmempi nimi hyökkäysuuntaan ja pakistoon kiekolline rightti ja joukkueesta ei tarvitsisi käyttää termiä "potentiaalinen" laisinkaan.

Suomi - Kontiola - Mingoia
"Cerveny" - Sebök - Järventie
Virtanen - Saarela - Ikonen
Päkkilä - Ikonen - Mieho
Nalli, Oden, Mäntykivi

Peltola - X
Parikka - Johansson
Elorinne - Hatakka
T.Salmela, Lööf

Mäkiniemi
Kirittäjä
 

Super11

Rivipelaaja
Viestejä
94
Nyt, kun alkanut huhuissa jo kelpo nimiä pyörimään ja nälkähän kasvaa syödessä.
Ei olla kaukana enää omista fantasioistani, jossa kakkoseen hankittaisiin vielä yksi vähän varmempi nimi hyökkäysuuntaan ja pakistoon kiekolline rightti ja joukkueesta ei tarvitsisi käyttää termiä "potentiaalinen" laisinkaan.

Suomi - Kontiola - Mingoia
"Cerveny" - Sebök - Järventie
Virtanen - Saarela - Ikonen
Päkkilä - Ikonen - Mieho
Nalli, Oden, Mäntykivi

Peltola - X
Parikka - Johansson
Elorinne - Hatakka
T.Salmela, Lööf

Mäkiniemi
Kirittäjä


Minun mielestä hyökkäykseen ei enää tarvita lisää nimiä jos nämä kaikki nykyiset huhut toteutuvat (Oden, Mäntykivi, Konna, Sebok, Mingoia).

Tuo kauan kaivattu kiekollinen rightin pakki sen sijaan olisi tosi tärkeä saada naarattua kuten myös tarpeeksi hyvä kirittäjä Mäkiniemelle. Jos rahaa ei ole paljoa enää noiden hyökkäyspäähankintojen jälkeen niin löisin rahojani kiinni maalivahtiin.
 

Singaali

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
173
Nyt, kun alkanut huhuissa jo kelpo nimiä pyörimään ja nälkähän kasvaa syödessä.
Ei olla kaukana enää omista fantasioistani, jossa kakkoseen hankittaisiin vielä yksi vähän varmempi nimi hyökkäysuuntaan ja pakistoon kiekolline rightti ja joukkueesta ei tarvitsisi käyttää termiä "potentiaalinen" laisinkaan.

Suomi - Kontiola - Mingoia
"Cerveny" - Sebök - Järventie
Virtanen - Saarela - Ikonen
Päkkilä - Ikonen - Mieho
Nalli, Oden, Mäntykivi

Peltola - X
Parikka - Johansson
Elorinne - Hatakka
T.Salmela, Lööf

Mäkiniemi
Kirittäjä

Johan pomppas :D :D :D Pelicansin Laukkanen on myöntänyt että neuvottelee Rudolf Cervenyn kanssa. Mutta hän katsoo ensin ulkomaanoptiot. Miten vitussa menis ilvekseen? Voisiko joku mod antaa banaania näille "Epärealistisille huhuille/spekulatioille"
 

UglyHouse

Luottopelaaja
Viestejä
4 356
Minun mielestä hyökkäykseen ei enää tarvita lisää nimiä jos nämä kaikki nykyiset huhut toteutuvat (Oden, Mäntykivi, Konna, Sebok, Mingoia).

Tuo kauan kaivattu kiekollinen rightin pakki sen sijaan olisi tosi tärkeä saada naarattua kuten myös tarpeeksi hyvä kirittäjä Mäkiniemelle. Jos rahaa ei ole paljoa enää noiden hyökkäyspäähankintojen jälkeen niin löisin rahojani kiinni maalivahtiin.
Maalivahti on kyllä tärkein palanen, tosin timanttisesti puolustavan joukkueen takana on maalivahdin helpompi onnistua.
 

ifor74

Luottopelaaja
Viestejä
3 530
Maalivahti on kyllä tärkein palanen, tosin timanttisesti puolustavan joukkueen takana on maalivahdin helpompi onnistua.

Niin, Heljanko ei ole monen mielestä tarpeaksi hyvä Ilvekseen mutta kuitenkin sillä on naapuri pistämässä kovasti kampoihin Lukolle.
Jospa pistetään puolustus siihen kuntoon että ei tarvitse joka pelissä maalivahdin ottaa 10 gamesaveria?
 
Ylös