Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 664

Itse liputtaisin, nyt entistä enemmän tämän kaverin puolesta. Tekisi Ilveksen hyvästä puolustuksesta erinomaisen, sekä pystyisi omalla kiekollisuudellaan tukemaan myös Ilveksen sentteristöä.
 
Viimeksi muokattu:

JörgenJönssön

Luottopelaaja
Viestejä
1 650

Itse liputtaisin, nyt entistä enemmän tämän kaverin puolesta. Tekisi Ilveksen hyvästä puolustuksesta eriomaisen, sekä pystyisi omalla kiekollisuudellaan tukemaan myös Ilveksen sentteristöä.

Hyvin veti Kalpassa, mutta uudelle pakille ei ole juurikaan tarvetta. Pakisto on liigan eliittiä, eikä rahaa ole paljoa.
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 664
Hyvin veti Kalpassa, mutta uudelle pakille ei ole juurikaan tarvetta. Pakisto on liigan eliittiä, eikä rahaa ole paljoa.

Riippuu hieman siitä mitä tullaan samaan Airolalta. Potentiaalia on olla tämän kauden "Maccelli", mutta miten pärjää Liigassa omassa päässä?

Vaikka Laaksosta osittain ihan asiasta kurmuutettiin, niin kyllä hänelle iso ruutu olisi ollut Ilveksen kiekolliseen peliin. Nyt tuo tontti on enemmän ja vähemmän pelkkien yleispuolustajien (toki hyvien sellaisten) varassa.

Enivei jos tuohon 3vs3 turneeseen saa esittää toiveita, niin Jon Ikonen & Maccelli & Airola. Ketjun nimeksi voisi antaa, vaikka "Karuselliketju".
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 883
Kyllä tuohon pakistoon kaipaisi yhtä kiekollista rightin pakkia. Ei tuossa liikaa särkymävaraa ole enää.
 

Raipe - The Great One

Tähtipelaaja
Viestejä
11 421
Niin .. jos vertaa, niin eräs Masi Marjamäki teki samassa seurassa viimekaudella tehot 8+11, tämä Gleason 13+34 pakin tontilta ja edellisellä kaudellaan 24+47. Toki pelaa paljon yv:tä jne.
Ei tosiaan Liiga nappaile enää pelaajia. Palkkataso on täällä tippunut sille tasolle, että jossain Saksan kakkos-sarjassa voidaan maksaa kilpailukykyistä liksaa ainakin keskitason rivimiehille.

Ennen Britteihin menoaan pelasi tosiaan Alaskassa ECHL:lää ja teki joukkueensa pakeista eniten maaleja, vaikka pelasi vain 27 ottelua. Saman joukkueen tehokkain pakki oli 57 ottelua pelannut William Wrenn. Siksi mainitsin, että hän pelasi Liigaa Lukossa ja Sportissa, sen jälkeen Saksan pääsarjaa.
Wrenn pelasi Sportissa 25 ottelua ja oli joukkueen kolmanneksi kovin maalintekijä.
Pakko oli ottaa kiinni tuohon Sportti kauteen. Eihän Wrenn todellakaan ollut kolmella maalillaan kolmanneksi kovin maalintekijä.
 

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 391
Tuskin Ilvestä hirvittää Airolaa vastuulliseen rooliin kolmospariin rightin pakkina laittaa, jos/kun ajatellaan miten senttereiden kanssa lähdettäneen... edessä kuitenkin on rutinoitunut kalusto.

Viime kauden rightin kiekolliset pakit jäivät lopulta aika pienelle ylivoimavastuulle. Peltola ja Maalahti hoitanevat ylivoiman viivapelaamisen tulevallakin kaudella.
Avauspelaaminen tietty hankaloituu...
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 664
Viime kauden rightin kiekolliset pakit jäivät lopulta aika pienelle ylivoimavastuulle. Peltola ja Maalahti hoitanevat ylivoiman viivapelaamisen tulevallakin kaudella.
Avauspelaaminen tietty hankaloituu...

Meskanen vei Thomsonin paikan ja Laaksonen ei oikein vastannut huutoon. Peltola taas vastasi, mutta mielestäni Maalahdella jäi hieman piippuun.

Tätä vasten ja muutenkin olisi hyvä olla variaatio missä toinen pyörittäjä on right.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 883
Rotaatiossa on joka tapauksessa yksi mies nyt vähemmän, koska Laaksonen ja Thomson ovat poistuneet ja tilalle tullut vain Airola.
 

Raipe - The Great One

Tähtipelaaja
Viestejä
11 421

Itse liputtaisin, nyt entistä enemmän tämän kaverin puolesta. Tekisi Ilveksen hyvästä puolustuksesta eriomaisen, sekä pystyisi omalla kiekollisuudellaan tukemaan myös Ilveksen sentteristöä.
Olisi täydellinen Laaksosen korvaaja. Liike ja kiekollinen osaaminen Laaksosta parempaa. Tillu saa suorittaa!
 

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 391
Meskanen vei Thomsonin paikan ja Laaksonen ei oikein vastannut huutoon. Peltola taas vastasi, mutta mielestäni Maalahdella jäi hieman piippuun.

Tätä vasten ja muutenkin olisi hyvä olla variaatio missä toinen pyörittäjä on right.

Maalahti jakoi hyvin kiekkoa ykkösellä(kin) ja oli muutenkin varma viivassa. Omat maalintekoyritykset jäi kyllä syvälle piippuun.

Kelpaisihan rightin yv-pakkikin toki joukkueeseen.


Ps. Mese kiekon kanssa viivassa oli kohtuu pelottavaa joka kerta.
 

sentteri

Luottopelaaja
Viestejä
2 196
Maalahti jakoi hyvin kiekkoa ykkösellä(kin) ja oli muutenkin varma viivassa. Omat maalintekoyritykset jäi kyllä syvälle piippuun.

Kelpaisihan rightin yv-pakkikin toki joukkueeseen.


Ps. Mese kiekon kanssa viivassa oli kohtuu pelottavaa joka kerta.
Itse olen täysin eri mieltä. Maalahti jakoi kiekkoa YV:llä huonosti ja peli aina pysähtyi häneen. Ylöstuonti ja muu sen sellainen oheistoiminta meni kyllä varmasti.
 

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 391

Tervaskanto

Luottopelaaja
Viestejä
1 213
Olen suhteellisen varma että se ykkös sentteri tulee vielä. Kun katsoo tuota rosteria ja eteenpäin pitäisi mennä niin ei ole oikeastaan muita vaihtoehtoja. Jos Roman oli Leinon korvaaja, ja Ikosen kanssa edetään rauhallisesti niin Artun mentävä aukko löytyy edelleen.
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 897
Olen suhteellisen varma että se ykkös sentteri tulee vielä. Kun katsoo tuota rosteria ja eteenpäin pitäisi mennä niin ei ole oikeastaan muita vaihtoehtoja. Jos Roman oli Leinon korvaaja, ja Ikosen kanssa edetään rauhallisesti niin Artun mentävä aukko löytyy edelleen.
Itse uskon edelleen, että korona laittoi takapakkia pelaajabudjetin kehitykselle, joten sentteristö olisi tässä.
 

Michallero

Vakiokokoonpanossa
Ylläpidon jäsen
Viestejä
877
Olen suhteellisen varma että se ykkös sentteri tulee vielä. Kun katsoo tuota rosteria ja eteenpäin pitäisi mennä niin ei ole oikeastaan muita vaihtoehtoja. Jos Roman oli Leinon korvaaja, ja Ikosen kanssa edetään rauhallisesti niin Artun mentävä aukko löytyy edelleen.

Tillu reagoi varmasti, jos tilanne sen vaatii.
Kauden alkuun on vielä reilusti aikaa ja täytyy muistaa, että ei se korona ole mihinkään kadonnut. Verkkoihin saattaa eksyä vielä isokin vonkale, mistä ei yksinkertaisesti voi kieltäytyä. Maksoi mitä maksoi...
 
Ylös