Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lopetan vapun tähän. PahoittelutNo nyt meni överiksi.
Viime vuosina on ollu 14.5 ja 10.5 eli luultavasti ensi viikolla, mikäli launchia edes pidetäänOnko hajua millon launchia luvassa? Muista miten aijempina vuosina ollut. Juhannuksen tienoilla ollut toinen? Ku ei muista!
Mun puolesta ei tarvitse.Viime vuosina on ollu 14.5 ja 10.5 eli luultavasti ensi viikolla, mikäli launchia edes pidetään
Joo ei ole tarvetta, ellei huhuttujen lisäksi ole 1 tai 2 huippunimeä tulossaMun puolesta ei tarvitse.
En jaksaisi vain taas pettyä.Joo ei ole tarvetta, ellei huhuttujen lisäksi ole 1 tai 2 huippunimeä tulossa
En jaksaisi vain taas pettyä.
Vitut lähdetä.Ei tainnut se Utusen jatko olla ankka...
Ensi kauteen siis seuraavalla.
Lööf-Utunen
Parikka-Pelli
Nyberg-Latvala
Niskanen-Fransen
Mitä helvettiä?
Tämä nyt oli tarkoitus tehdä puhtaasti niillä ketä on huhuttu + ketä jatkavat.Vitut lähdetä.Herätys nyt!
Mikäs järki tehdä tuollainen hahmotelma ja kirjoittaa että "ensi kauteen siis seuraavalla", kun varmasti tietää ettei tuolla lähdetä?Tämä nyt oli tarkoitus tehdä puhtaasti niillä ketä on huhuttu + ketä jatkavat.
Mistä minä voin sen varmasti tietää?Mikäs järki tehdä tuollainen hahmotelma ja kirjoittaa että "ensi kauteen siis seuraavalla", kun varmasti tietää ettei tuolla lähdetä?
Ymmärrän että kiukuttaa, mutta pitäisikö miettiä mitä itkupotkuja laittelee? Kai sinä nyt sen ymmärrät ettei Ilves-johtokaan niin tyhmä sentään ole, että lähtisivät Utunen, Lööf ja Pelli kiekollisina liidereinä kauteen. Varsinkaan kun minään menneenä kautena ole mitään vastaavaa tapahtunut, vaan päinvastoin yleensä pakistoon jopa ylipanostettu.Mistä minä voin sen varmasti tietää?
Tasan nuo ovat pelaajat, jotka ovat tällä hetkellä "tiedossa".
Pitäskö nyt ottaa ihan hapella?
No kyllä tässä paha mieli tulee joka tapauksessa, kun Matti Möttösillä täytetyllä kokoonpanolla lähdetään ensi kauteen liikkeelle.No, onneksi sitä launchia ei ole pakko katsoa jos siitä niin paha mieli tulee.
No kyllä tässä paha mieli tulee joka tapauksessa, kun Matti Möttösillä täytetyllä kokoonpanolla lähdetään ensi kauteen liikkeelle.