King98
Luottopelaaja
Joo tänään julkaistussa jaksossa kuulemma höpissyt. Itse en vielä kuunnellut, kaveri vaan kertoili.Mennyt itseltä sit ohi jos on huhuillut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo tänään julkaistussa jaksossa kuulemma höpissyt. Itse en vielä kuunnellut, kaveri vaan kertoili.Mennyt itseltä sit ohi jos on huhuillut.
Ainakin aiemmin huhullut tyyppiä Liigaan.Joo tänään julkaistussa jaksossa kuulemma höpissyt. Itse en vielä kuunnellut, kaveri vaan kertoili.
Höpisi Miika Arposesta tänään.Joo tänään julkaistussa jaksossa kuulemma höpissyt. Itse en vielä kuunnellut, kaveri vaan kertoili.
Mitä höpisi?Höpisi Miika Arposesta tänään.
Että Ilvekseen tulossa.Mitä höpisi?
Otsikkona Ilvekseen jättivonkale ja tarkoitti sillä Arposta.Mitä höpisi?
Jaa, Besko taas lukenut foorumeita.Että Ilvekseen tulossa.
Tappara ja pääkaupunkiseutu myös ollut perässä jne.
Toivottavasti tulee. Itselle jäänyt kaverista hyvä kuva mitä nyt ässiä seuraanEttä Ilvekseen tulossa.
Tappara ja pääkaupunkiseutu myös ollut perässä jne.
Jaa, Besko taas lukenut foorumeita.
Juu mutta vähemmän yllättäen Besko napannut tämän huhun foorumeiltaMiika Arponen tulee ihan oikeasti Ilvekseen. Tämän kertoi lähde Porista.
Onkin näköjään huhuillut liigaan Gauthieria jo pari päivää sitten, en tiedä mistä kaveri päätteli että olis meille tulos, kelpais kyllä jos on ehjäs kunnos.Höpisi Miika Arposesta tänään.