Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minzu85
  • Alkaa Alkaa
Mutta nämä eivät nyt vain käy! Pitäis olla Haapala, Eetu Tuulola ja Juolevi niin kaikki olisi hyvin.

Ei hekään käy. Koskelan hankintoina täysin typeriä hankintoja ja sopimattomia pelaajia meidän joukkueeseen ja pelitapaan, mutta Tapparaan sopii, kuin nenä päähän ja ovat sinne täydellisiä palasia.

voin lyödä halukkaiden kanssa vetoa ettei olla tälläkään kaudella finaaleissa.

Tarjous voimassa hei!
Turhaa parran pärinää jos ei itselläkään usko/luotto riitä muuhun kuin nauruhymiöön?

Sun jutuista saa helposti kuvan, että olisi kuitenkin aika hyvä kausi menossa. Ilves on parin tappion päässä säälipleijareista. Koetko itse, että joukkue olisi suorittanut jopa odotuksia paremmin vai ovatko odotuksesi menestyksen suhteen samalla tasolla kuin nämä juttusi?

Borg sammui viime vuonna, kun tosipelit tulivat ja samaahan tuossa on nyt taas ilmassa. Mutta hienoa, jos löydät pari pelaajaa, joilla on ollut hyvä kausi, vaikka oikeastaan toisella näistä ei nyt kuljekaan.

Alkukausi oli katastrofaalisen huono ja sen takia tässä nyt jännitetään suoraa pudotuspelipaikkaa. Mutta kun jatkuva paskan heitteleminen, omien pelaajien haukkuminen ja sen julistaminen kuinka vähän tähän porukkaan uskoo ei niitä menetettyjä pisteitä takaisin tuo niin en minä viitsi siihen aikaani myöskään käyttää. Pohjanoteerauksena käydyn SaiPa-pelin jälkeen ollaan suoritettu mielestäni ihan ok. tasolla, voitettu pelejä enemmän kuin hävitty ja ohipelejäkään ei ole oikeastaan tullut ennen tuota KooKoo-peliä. Borg myös kannatteli joukkuetta vaikealla alkukaudella kun voitot oli tiukassa ja tunnelma kireä. Mutta alkukauttako ei sinun papereissa lasketa? Jännästi se vaan KalPakin jäi ylivoimamaaleitta kun Borg pelasi alivoimaa ja sitten alkoi osua kun 6. pelistä oli loukkaantumisen takia poissa.

Kyllä minäkin näen jos Nättisellä ei vauhti riitä ja käännökset on kulmikkaita tai Ratinen pyörii hyrränä hyökkäysalueella saamatta mitään aikaan mutta en minä viitsi sitä tänne palstalle tulla oksentamaan kuorossa kun se ei mitään kannattajan elämään ja joukkueelle tuota. Kerro yksikin esimerkki siitä kuinka jatkuva epätoivossa ja pahassa olossa vellominen koko organisaation tasolla on päättänyt kauden torijuhliin.

Vastakysymyksenä voisin heittää että antaako tämän joukkueen, organisaation ja instituution kannattaminen sinulle mitään kun sun jutuista päätellen täällä on KAIKKI päin persettä? Valmentajan vaatimustaso on täysi vitsi, joukkue sieluton muukalaislegioona, yhtäkään pelaajaa ei voi kehua, voitot ei tule "oikeista joukkueista" ja muutenkin ne voitot on aina jollain tavalla väärin otettu, vain häviöt kertoo suoritustasosta mutta voitot ei mitään, fanit on Koskelan persettä nuolevia lampaita, seurajohto pelkkä selänpesukerho, muualla tehdään kaikki paremmin jne.

Jos minä nyt saakeli vieköön haluan tuoda vähän harmaan sävyä tähän keskusteluun jossa tämäkin sarjanegailija kertoo että kukaan ei ole mennyt eteenpäin tällä kaudella vaan kaikki on taantuneet niin ei se nyt sitä tarkoita että minä ajattelisin että koko joukkue on suoriutunut hyvin tai minun vaatimustaso on niin matalalla että tämän hetkinen sijoitus riittää tai on jopa ylisuoriutuminen. Jos minä nyt pistän reunahuomautuksen jatkuvaan valittamiseen niin keneltä se on pois? Yhtäkään mestaruusjoukkuetta ei ole sillä synnytetty että joukkue tai sen fanit on luovuttaneet ennen ensimmäistäkään tosipeliä tai muutenkaan ensimmäiseen vastoinkäymiseen niin en minäkään ajatellut vielä luovuttaa vaikka alkukausi olikin se ensimmäinen vastoinkäyminen.

Takaisin