Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minzu85
  • Alkaa Alkaa
Tiedän myös, että on kyselty ja tiedän myös sen, että Marjamäki on ainakin joskus ollut sitä mieltä, että haluaisi Ilvestä valmentaa.

Katsotaan minkälainen tilanne on silloin kun Marjamäki alkaa tekeen paluuta suomeen. Nyt nauttii ainakin huhujen mukaan melkoisen muhkeasta palkasta johon "ei ihan" pystytä vastaamaan.
Ja tehnyt kelpo työtä tuolla Sveitsissä, syksyllä teki tosiaan jatkopahvin.

Päässäni mietin että jos Hölön lappu on 1v niin siinä ainakin ajallisesti osuisi noiden sopimuksien suhteen.

Oli muuten eilisessä kiukaassakin sivulauseessa tuo jotenkin että Marjamäen "piti" mennä Ilvekseen mutta menikin Kärppiin. Olisi kyllä mielenkiintoinen vaihtoehtoinen aikajana tuo missä Myrrä olisi pidetty loppuun koska seuraavalle kaudelle olisi ollut Marjamäen sopimus.
Ei aleta miettiin tälläsiä. Alkaa nopeasti vituttamaan tälläin joulun alla.

Päässäni mietin että jos Hölön lappu on 1v niin siinä ainakin ajallisesti osuisi noiden sopimuksien suhteen.
No tästä tää mun ajatus lähtikin.

Epäilen vaan vahvasti, että olisi vielä tuon keikan jälkeen suomeen palaamassa. Käsittämätöntä kuinka nuori Marjamäki edelleen on.

Oli muuten eilisessä kiukaassakin sivulauseessa tuo jotenkin että Marjamäen "piti" mennä Ilvekseen mutta menikin Kärppiin. Olisi kyllä mielenkiintoinen vaihtoehtoinen aikajana tuo missä Myrrä olisi pidetty loppuun koska seuraavalle kaudelle olisi ollut Marjamäen sopimus.
Vähän ohi aiheen, mutta tässä on ihan hyvä Marjamäen haastattelu ennen Sveitsin pestiä ja kun oli nuollut haavat Kärppä-ajasta. Puheesta paistaa että ehkä pienimuotoinen loppuunpalaminen tapahtui.

Jos huomenna julkaistaan Hölön jatkot niin mulla olis ehdotus miten jatketaan Hölökaustin jälkeen.

Foorumi ei ole valmis tähän ajatukseen.
Tämä ei sitten ole mitään huumoria vaan ihan vilpittömästi mun toive Ilveksen päävalmentajasta.
Lauri Marjamäki
Nokitan Jukka Jalosella. En kyl sata varma ole mihin asti sopimus jatkuu italiaanojen kanssa. On joskus itekki sanonu että olisha se hieno valmentaa ilvestä vielä.

Raipe on mulle henkilökohtaisesti niin kaksipiippuinen kun olla ja voi.

Raipen valmentaja ura kun päättyisi johonkin täyteen katastrofiin Ilveksessä niin huh huh.

No olis siinä tietty se hyvä puoli, että tääläkin muuttuis tää valmentaja keskeinen puhe siihen, että tää on pelaajien peli :D
Marjamäki on peluuttanut niin virkamiesmäistä kiekkoa Liigassa sekä maajoukkueessa ja miehen olemuskin sellainen, että joku siinä vähän epäilyttää. Raipe taas kaikkea muuta. Olisihan se hauska nähdä, mitä Raipe saisi irti kärkibudjetin jengistä, mikä onkin myös se kysymysmerkki koko asiassa, kun on melkolailla aina underdogeja luotsannut. En usko kuitenkaan, että mitään karastrofeja todellakaan tapahtuisi.

Vähän ohi aiheen, mutta tässä on ihan hyvä Marjamäen haastattelu ennen Sveitsin pestiä ja kun oli nuollut haavat Kärppä-ajasta. Puheesta paistaa että ehkä pienimuotoinen loppuunpalaminen tapahtui.

Joo vähän erikoisesti lähti suurinpiirtein viikon lepoajalla seuraavaan projektiin kun propagandaliiga luhistui. Siinä paikassa olisi tosiaan se vuoden tauko varmasti tehnyt hyvää, mutta tulipa se sitten noiden potkujen jälkeen kuitenkin. Kyseessä on kuitenkin äärimmäisen kokenut valmentaja vaikka ei ole vielä iällä pilattu.

No tästä tää mun ajatus lähtikin.

Epäilen vaan vahvasti, että olisi vielä tuon keikan jälkeen suomeen palaamassa. Käsittämätöntä kuinka nuori Marjamäki edelleen on.
Sen tiedän...tai no, en mä mitään tiedä, kun kovin ulkokehällä reunalla olen jo vuosia notkunut...mutta ymmärtääkseni Late on pikkutakin alla täysiverinen Ilveksen mies.

Ja pirun paljon mainettaan parempi koutsi. Tai vähän sai turhaa rapaa Leijonissa ja joutui tikunnokkaan - all in all, mulle passais mainiosti (toki mun maailmassa Late olis #1 ja Raipe #2 sellaisilla "eläkesopimuksilla")

Nokitan Jukka Jalosella. En kyl sata varma ole mihin asti sopimus jatkuu italiaanojen kanssa. On joskus itekki sanonu että olisha se hieno valmentaa ilvestä vielä.
Loppuu keväällä. Just oli joku haastattelu missä sanoi etsivänsä Keski-Euroopasta hommia.

Tuskin Jalosta hirveästi nappaa Suomeen tulla kiertämään näitä miljoona kertaa nähtyjä latoja enää, hyvät rahat saa tuolta Keski-Euroopastakin noilla meriiteillä eikä tarvitse mörönpersekeleissä olla.

Jalonen sanonut itse viimeisimmissä haastatteluissaan, ettei syty enää ajatuksesta tulla Suomeen.
Sen verran tuli viimeisimmissä lehtijutuissa seniorijargonia Jalosen suusta, ettei yllättäis yhtään, jos nyt olympiaprojektin jälkeen laittais vallan fläpin naulaan ja alkais puolipäiväpuhujaks ja vapaaherraks.

Sen verran tuli viimeisimmissä lehtijutuissa seniorijargonia Jalosen suusta, ettei yllättäis yhtään, jos nyt olympiaprojektin jälkeen laittais vallan fläpin naulaan ja alkais puolipäiväpuhujaks ja vapaaherraks.
Muutenkin sen 2022 kevään jälkeen alkoi tuntua, että mies leipiintyi ihan täysin tuohon hommaan. Toki ei yllätä kun voitti olympialaiset ja mm-kullan.

Muutenkin sen 2022 kevään jälkeen alkoi tuntua, että mies leipiintyi ihan täysin tuohon hommaan. Toki ei yllätä kun voitti olympialaiset ja mm-kullan.
Tulihan siinä ns. kaikki unelmat toteen mitä on. No NHL jäi valloittamatta mutta vaikeata se on jos ei siellä vuosikymmentä vietä suhteita tekemässä. Eurooppalaisen jääkiekkovalmentajan suurimmat mahdolliset saavutukset.

Tulihan siinä ns. kaikki unelmat toteen mitä on. No NHL jäi valloittamatta mutta vaikeata se on jos ei siellä vuosikymmentä vietä suhteita tekemässä. Eurooppalaisen jääkiekkovalmentajan suurimmat mahdolliset saavutukset.
Mutta ei ole voittanut suomen mestaruutta Ilveksessä. Tollasia maailmanmestaruuksia ja Olympiakultia nyt voittaa kuka vaan mutta voitappa se mestaruus Ipassa. Ei ole ihan helppoa.:D

Takaisin