Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 358
Ramun ottaisin kiljuen kolmosen keskelle loppukauden sopimuksella

Mä ottaisin ennemmin Asplundin. Toisaalta, kun kuunteli ujt-Koskelaa eilen radio funilla, niin kyllä itselle tuli hyvin vahvasti se kuva, että näillä mennään.
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 692
Parhaiden liksat ovat hyvinkin kilpailukykyisiä liigan kanssa, mutta selkeä pudotus tulee keskivertopelaajan palkkaan vs Suomen Liiga.

Hyvänä esimerkkinä myös Ilvekseen haaveilemani Wojtek Wolski, kuka siirtyi Kunlunista Trineciin ja tehnyt siellä 12 peliin mukavat 9+7 tehot.

Wolski olisi varmasti päässyt myös muualle ja mitään suhdetta tuohon suuntaan ei pitäisi olla, joten eiköhän tilipussi ole ollut se suurin juttu.
 

Arzamas

Luottopelaaja
Viestejä
1 867
Hyvänä esimerkkinä myös Ilvekseen haaveilemani Wojtek Wolski, kuka siirtyi Kunlunista Trineciin ja tehnyt siellä 12 peliin mukavat 9+7 tehot.

Wolski olisi varmasti päässyt myös muualle ja mitään suhdetta tuohon suuntaan ei pitäisi olla, joten eiköhän tilipussi ole ollut se suurin juttu.

Trinec on vielä extra-liigan rikkaimpia ja parhaiden hoidettuja seuroja. Seuran presidentti Jan Moder häärii myös Trinecin teräsyhtiön omistajaportaassa, ja pikkurahasta ei ole puutetta.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 358
Itse näkisin jo tälle kaudelle Vartiaisen rosterissa. Veemäinen ukko, eikä kumartele ketään. Kyllä yksi tuollainen olisi hyvä olla joukkueessa kevättä ajatellen.
 

Raipe - The Great One

Tähtipelaaja
Viestejä
11 437
Itse olisin vieläkin Turren (Asplundin) kannalla. Kolmoskenttä ei ole yhtään toiminut, niin Turre kokeneena kaverina siihen voisi tuoda piristystä. Myös mainio aloittaja ja kohtuullinen alivoimapelaaja. Liike on oikeastaan ainoa miinuspuoli.
Yksi pakkikin tekisi terää mutta markkinat taitavat olla rutikuivat.
 

KarstaLokki

Luottopelaaja
Viestejä
1 294
Itse olisin vieläkin Turren (Asplundin) kannalla. Kolmoskenttä ei ole yhtään toiminut, niin Turre kokeneena kaverina siihen voisi tuoda piristystä. Myös mainio aloittaja ja kohtuullinen alivoimapelaaja. Liike on oikeastaan ainoa miinuspuoli.
Yksi pakkikin tekisi terää mutta markkinat taitavat olla rutikuivat.
Samaa mieltä täällä!
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 950
Itse asiassa Turre on parempi Yv- kuin av-pelaaja. Tälläkin kaudella 11 ylivoimapistettä. Hidas se on, mutta muuten jäi kyllä hyvä kuva viime visiitistä. Ei ole mikään kukkakeppikään.
 

EtäIpa

Luottopelaaja
Viestejä
1 474
Näillä me nyt mennään! Ainoa mitä nyt tarvis, ois tulta ja tappuraa täynnä oleva hyökkääjä. Asenne- ja energiapelaaja, joka vaan ajais maalille , eli joku kanukkikoohottaja. Tollasta tosin ei kyl oo tarjolla, joten näillä tosiaan mennään.
 

Tervaskanto

Luottopelaaja
Viestejä
1 213
Taitaa olla niin että jos ylipäätään ketään olisi tulossa niin sekoittamatta joukkueen peliä, julkistus olisi huomenna Jyppi-pelin jälkeen. Oma mielipiteeni on että mennään näillä.
 

Luchs

Guest
Monen ammattipelaajan näkökulmasta olisi varmasti oikein tervetullutta päästä alisuoriutuvasta joukkueesta mestaruutta tavoittelevaan menestysjunaan, mutta sopimukset estävät ja tietenkin suurimmalla osalla kyvyt.

Näin siis liigan sisällä, väittäisin että ulkopuolelta tulevien (esim tapparan Racine) motivaatio ei ole samaa tasoa.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 358
Eipä taida kolmossentteriä markkinoilta löytyä, jollei sitten Asplund. Joten panostetaan sitten muualle. Tuoppa Koskela sisään Piskula ja Vartiainen, niin olen tyytyväinen.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 950
Parikka-Peltola
Elorinne-Maalahti
Piskula-Laaksonen
Hatakka/Salmela/Thomson/Matinpalo

Kyllä toi rahtusen paremmalta näyttäisi.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 950
Nyt on huhuja, että Tps oikeasti tyhjentää pakkaa jos tänään tappio tulee. Mites olisi toi Filppula kolmosen keskelle.. Tästä saadaan kierroksen jälkeen vielä illaksi säpinää, jos häviävät. Viihdettä kansalle!
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 358
Nyt on huhuja, että Tps oikeasti tyhjentää pakkaa jos tänään tappio tulee. Mites olisi toi Filppula kolmosen keskelle.. Tästä saadaan kierroksen jälkeen vielä illaksi säpinää, jos häviävät. Viihdettä kansalle!

Wirtanen ennemmin.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 950
Miksei. Ollut kyllä aika varjo menneistä tällä kaudella, mutta onhan sillä kokemusta ja vääntövoimaa paljon.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 358
Sitten aletaan odotteleen mahdollisia siirtoja..onhan tässä vielä jokunen tunti aikaa.
 
Ylös