Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 348
Pikkuhiljaa voi alkaa odotteleen liikkeitä markkinoilla. Sportin kausi on ohi. Kusen kyllä hunajaa siinä vaiheessa, kun Ilves tiedottaa; "Ilves on tehnyt sopimuksen Chris Desousan kanssa"
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 204
Pikkuhiljaa voi alkaa odotteleen liikkeitä markkinoilla. Sportin kausi on ohi. Kusen kyllä hunajaa siinä vaiheessa, kun Ilves tiedottaa; "Ilves on tehnyt sopimuksen Chris Desousan kanssa"
Eiköhän DeSousalla ole ottajia ihan riittämiin. Pelkästään liigassa mahtuisi about jokasen top-6 joukkueen kokoonpanoon joten tuskimpa kaveria täälä nähään.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 348
Eiköhän DeSousalla ole ottajia ihan riittämiin. Pelkästään liigassa mahtuisi about jokasen top-6 joukkueen kokoonpanoon joten tuskimpa kaveria täälä nähään.

Ihailtavaa pessimismiä.
 

Hepulina16

Luottopelaaja
Viestejä
1 322
Nyt kun SaiPa on jäämässä PO:sta ulos, niin mites olis Zaborsky? Hänellähän kuitenkin olisi pleijarikokemusta.
 

Slite

Luottopelaaja
Viestejä
1 071
Itse näkisin, että pakkiosasto olisi se jonne sitä vahvistusta eniten tarvittaisiin. Ja sitten se aloituskykyinen sentteri. Hemmetti kun Kallen piti laittaa se Björnisen käsi paskaksi, vaikka tsäänssit saada Hannes olisivat varmaan olleet kuitenkin aika vähäiset.
 

Jorman Kivet

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
960
Yksi pakki joka voisi sopia Ilveksen pelitapaan on Alex Lintuniemi. Isokokoinen ja hyvin liikkuva pakki. On pelannut niissä peleissä mitä olen nähnyt,hyvin myös hyökkäyssuuntaan.
 

Fresh

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
335
Yksi pakki joka voisi sopia Ilveksen pelitapaan on Alex Lintuniemi. Isokokoinen ja hyvin liikkuva pakki. On pelannut niissä peleissä mitä olen nähnyt,hyvin myös hyökkäyssuuntaan.

Olis kyllä oiva hankinta mutta huhujen mukaan sopimus Jyväskylään ensi kaudeksi, niin tuskin tänne lainataan loppukaudeksi. Itse liputtaisin Liigan sisäisistä pelaajista Robin Salon puolesta.

Kuinkahan moni nyt ylipäätään Ilveksen kanssa Liigassa on noista pakkihankinnoista kamppailemassa jos sellaista ollaan tekemässä. Taitaa kaikilla muilla kuin IFK:llä olla pakisto aika täynnä. Kärppiin nyt Jatkoajan puolella huhuttiin kanssa jotain, mutta sinne ny on aina menossa kaikki.
 

Brooks

Luottopelaaja
Viestejä
7 022
Tätä menoa tuosta DeSousasta muodostuu samanlainen kaipauksen ja täyttymättömien toiveiden kohde kuin Plattista.
 

Kyy001

Guest
Olis kyllä oiva hankinta mutta huhujen mukaan sopimus Jyväskylään ensi kaudeksi, niin tuskin tänne lainataan loppukaudeksi. Itse liputtaisin Liigan sisäisistä pelaajista Robin Salon puolesta.

Kuinkahan moni nyt ylipäätään Ilveksen kanssa Liigassa on noista pakkihankinnoista kamppailemassa jos sellaista ollaan tekemässä. Taitaa kaikilla muilla kuin IFK:llä olla pakisto aika täynnä. Kärppiin nyt Jatkoajan puolella huhuttiin kanssa jotain, mutta sinne ny on aina menossa kaikki.
Saloa nimenomaan Kärppiin huhuttu.
 

sentteri

Luottopelaaja
Viestejä
2 196
Leikitään mukana. Tiputtaisiko Myrrä Meskasen kolmosketjuun DeSousan tieltä? Epäilen että ei. Korvaisinko minä Ikosen DeSousalla? Tuskin. Jos oletetaan, että DeSousa pystyisi pelaamaan vasemmallakin, menisikö kahteen ensimmäiseen ketjuun ja syrjäyttäisi Maccellin ja Rautiaisen?

Vaikea nähdä mitään tarvetta ainakaan kalliille laiturille.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 348
Leikitään mukana. Tiputtaisiko Myrrä Meskasen kolmosketjuun DeSousan tieltä? Epäilen että ei. Korvaisinko minä Ikosen DeSousalla? Tuskin. Jos oletetaan, että DeSousa pystyisi pelaamaan vasemmallakin, menisikö kahteen ensimmäiseen ketjuun ja syrjäyttäisi Maccellin ja Rautiaisen?

Vaikea nähdä mitään tarvetta ainakaan kalliille laiturille.

Sitä en tiedä mitä Myrrä tekisi, mutta miettikää nyt ketjua; Suomi-Ruotsalainen-Desousa.

Ai ettien että.
 

LalaTa

Luottopelaaja
Viestejä
2 526
Eiköhän DeSousalla ole ottajia ihan riittämiin. Pelkästään liigassa mahtuisi about jokasen top-6 joukkueen kokoonpanoon joten tuskimpa kaveria täälä nähään.

Toisaalta noi muut kärkijengit, joilla vois olla varaa desousaan, on jo ennestään täynnä kaikenmaailman tähtiä. Ipassa olis enemmän roolia tarjolla ja isosti. Ja Ipassa on imua.
 

pelikirja

Luottopelaaja
Viestejä
4 478
Lintuniemeä huhuis Jypiin.Ossi Ikosta kuulemma ei halua seura takaisin eikä pelaajakaan halua takaisin joten lienee selvää ettei palaa Jypiin.HPK osoite ens kaudella.
 

LalaTa

Luottopelaaja
Viestejä
2 526
Lintuniemeä huhuis Jypiin.Ossi Ikosta kuulemma ei halua seura takaisin eikä pelaajakaan halua takaisin joten lienee selvää ettei palaa Jypiin.HPK osoite ens kaudella.

Kunhan ei Ipaan tule OIkonen, meillä on jo tarpeeks JoIkosia ja JaIkosia sekottamassa kannattajan päätä.
 
Ylös