Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minzu85
  • Alkaa Alkaa
Tai kuusi hyökkäysketjullista katsomossa jos lasket muutkin A-junnut mukaan näihin katsomossa oleviin. Teuho-Markkolalla, Iivarilla ja Mottardilla ei ole edes liigasopimusta, niin aivan älytöntä laskea nämä katsomossa viltissä oleviin ukkoihin.
Jep. Ja pelaavassa kokoonpanossa olisi ns. yksi slotti nuorille. Katsellaan.

No ei Tapparallakaan ole lähtökohtaisesti yhtään slottia nuorille kokoonpanossa, mutta ihan itse Oliver Suvanto on sinne silti tiensä toistaiseksi raivannut. Sama Lukolla ja KalPalla ja Kärpillä. Ei kellään niistä mitään tyhjiä slotteja ole pelaavassa kokoonpanossa nuorille varattuna.

Niin jos Kos, Björkqvist ja mahdollisesti Ratikin on pitkään poissa niin Hermonen olisi ihan hyvä korvaaja alempiin kenttiin. Itse toivon, että joku kärkipelaaja kuitenkin saataisiin vielä nhl-leireiltä mutta saa nähdä jääkö vain toiveajatteluksi

Varmasti nuorelle pelaajalle hyväkin, että joutuu syömään jonkun edestään, eikä ole mitään automaattisia kiintiöpaikkoja. Kilpailu harvoin pahasta on ja tuskin loukkaantumisilta jatkossakaan vältytään. Hermosen 11 maalia hyvä suoritus alaketjuissa.

Minultahan ei asiaa kysytä, mutta annan siunaukseni hankinnalle jos on esim marraskuun loppuun asti oleva pätkäsoppari.

Hermonen saa näytönpaikkaa ja Ilves hyvän paikan alaketjuihin kerta/jos kavereita tippuu/tippunut taas oikealta ja vasemmalta.

Loppukauden sopparille ehdoton täys tyrmäys!

IMG_20250922_172638.jpg
Kuva ei liity mihinkään, kunhan vain kunnioittaa merkittävän ihmisen muistoa.

Minultahan ei asiaa kysytä, mutta annan siunaukseni hankinnalle jos on esim marraskuun loppuun asti oleva pätkäsoppari.

Hermonen saa näytönpaikkaa ja Ilves hyvän paikan alaketjuihin kerta/jos kavereita tippuu/tippunut taas oikealta ja vasemmalta.

Loppukauden sopparille ehdoton täys tyrmäys!

katso liitettä 15230
Kuva ei liity mihinkään, kunhan vain kunnioittaa merkittävän ihmisen muistoa.
Eiköhän Hermonen ole aika taattua kamaa Liiga tasolla. Muutama maali ja iso av vastuu. Henmanin soppari se enemmän hätiköity oli.

Ilveksen voittoprosentti on 100% silloin, kun meikäläinen on kattonut peliä joko humalassa tai krapulassa ja 0%, kun en oo potenut kumpaakaan.
Aivan "pikkusen" menee off topicin puolelle, mutta kun mulla on juuri päinvastoin.
Sinä kun osaat nuo todennäköisyydet, niin pitääkö tästä päätellä, että jos Ilveksen halutaan voittavan, niin meikäläisen pitää raitistua ja @Toutain on vaarassa alkoholisoitua?
Ps. Muista raapasta keskiviikkona kännit, mä menen autolla peliin.

Takaisin