Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Viime vuosi oli pääsääntöisesti kyllä hyvää tekemistä puolustus päässä. Vai onko multa mennyt jotain ohi.Enpä usko että meille ketään hankitaan. Jos itse saisin päättää niin hommaisin mielummin pelitaitosen puolustajan. Aika surkeaa on monen kaverin tekeminen tuolla omassa päässä puolustus pelissä. Sama paska omassa päässä jatkuu jos moneltako kautta peräjälkeen . Kusessa ollaan jatkuvasti
Enpä usko että meille ketään hankitaan. Jos itse saisin päättää niin hommaisin mielummin pelitaitosen puolustajan. Aika surkeaa on monen kaverin tekeminen tuolla omassa päässä puolustus pelissä. Sama paska omassa päässä jatkuu jos moneltako kautta peräjälkeen . Kusessa ollaan jatkuvasti
Omasta mielestäni sieltä puuttuu "Friman", puolustuksen lukko ja liideri.Enpä usko että meille ketään hankitaan. Jos itse saisin päättää niin hommaisin mielummin pelitaitosen puolustajan. Aika surkeaa on monen kaverin tekeminen tuolla omassa päässä puolustus pelissä. Sama paska omassa päässä jatkuu jos moneltako kautta peräjälkeen . Kusessa ollaan jatkuvasti
Frimanin puuttuminen kyllä näkyy nyt.. Monelta unohtunut miehen hyvyysViime vuosi oli pääsääntöisesti kyllä hyvää tekemistä puolustus päässä. Vai onko multa mennyt jotain ohi.
Enpä usko että meille ketään hankitaan. Jos itse saisin päättää niin hommaisin mielummin pelitaitosen puolustajan. Aika surkeaa on monen kaverin tekeminen tuolla omassa päässä puolustus pelissä. Sama paska omassa päässä jatkuu jos moneltako kautta peräjälkeen . Kusessa ollaan jatkuvasti
Omasta mielestäni sieltä puuttuu "Friman", puolustuksen lukko ja liideri.
Frimanin puuttuminen kyllä näkyy nyt.. Monelta unohtunut miehen hyvyys