Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minzu85
  • Alkaa Alkaa
Olin menossa Oton Elite Prospectia, näköjään on Otto ottanut vähän uutta tyyliä
Screenshot_20250921_161317.jpg

Enpä usko että meille ketään hankitaan. Jos itse saisin päättää niin hommaisin mielummin pelitaitosen puolustajan. Aika surkeaa on monen kaverin tekeminen tuolla omassa päässä puolustus pelissä. Sama paska omassa päässä jatkuu jos moneltako kautta peräjälkeen . Kusessa ollaan jatkuvasti

Enpä usko että meille ketään hankitaan. Jos itse saisin päättää niin hommaisin mielummin pelitaitosen puolustajan. Aika surkeaa on monen kaverin tekeminen tuolla omassa päässä puolustus pelissä. Sama paska omassa päässä jatkuu jos moneltako kautta peräjälkeen . Kusessa ollaan jatkuvasti
Viime vuosi oli pääsääntöisesti kyllä hyvää tekemistä puolustus päässä. Vai onko multa mennyt jotain ohi.

Täh? Viime kaudella vähiten päästettyjä maaleja runkosarjassa ja PAPP oli aivan rautaa. KalPa-sarjassa ei sitten toiminut enää toivotulla tavalla, mutta tässä taidettiin isosta kuvasta puhua nyt, kun sulla vertailukohtana tämän vuoden runkosarjan alku ja "monta kautta peräjälkeen".

Omasta mielestäni sieltä puuttuu "Friman", puolustuksen lukko ja liideri.

Viime vuosi oli pääsääntöisesti kyllä hyvää tekemistä puolustus päässä. Vai onko multa mennyt jotain ohi.
Frimanin puuttuminen kyllä näkyy nyt.. Monelta unohtunut miehen hyvyys

Tällä hetkellä pelitaitoiset puolustajat on luokkaa Kalle Maalahti tai P-Amerikassa pitkien työlupien kanssa ongelmissa olevat. Jos vaihtoehtona on A-luokan oma kasvatti parhaassa iässä niin ainakin itselle päätös olisi selkeä.

Omasta mielestäni sieltä puuttuu "Friman", puolustuksen lukko ja liideri.

Frimanin puuttuminen kyllä näkyy nyt.. Monelta unohtunut miehen hyvyys

Juu, tällä kaudella ei ole vielä toiminut täysin, vaikka eipä me kyllä suhteessa koko liigaan olla vastustajille hirveästi maalipaikkoja annettu. Friman on sen tason mies, että kelpaisi aina ja kaipaamaan jäädään, mutta Nybergillä on mahdollisuus olla sama pilari. Suhteellisen vastaavassa roolissa oli viime kaudella lopulta jopa Frimania parempi (ja tämä kertoo ennen kaikkea Nybergin tasosta).

Takaisin