Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minzu85
  • Alkaa Alkaa
Olen tehnyt urallani huonoja valintoja ja olen pahoillani niistä.
Tää kohta muuten ärsyttää mua sitten ihan pikkusen.

Ei Pulkkinen todellakaan omasta mielestään mitään huonoa valintaa tehnyt kun jatkoi KHL:ssä. Teki varmasti itseasiassa omasta mielestään sen parhaimman valinnan kun jatkoi siellä mistä sai eniten rahaa.

Seisoisi edes suoraselkäisesti niiden valintojensa takana oli ne sitten kuinka huonoja tahansa. No tuskin tollanen lässytys menee kenellekkään läpi.

Lahti huudettu. Ensin pari kuukautta näyttöjä Mestiksessä ja sen jälkeen Nurmisen maailmassa voikin jo siirtyä Laheen.
No aivan helposti. Pulkkinen kulkee kuitenkin tälläistä reittiä Saksa -> Slovakia -> Sveitsi -> Vantaa
Eihän sillä ole mitään väliä mitä tuota ennen on tapahtunut. Se joka vanhoja muistelee sitä tikulla silmään.

Tää kohta muuten ärsyttää mua sitten ihan pikkusen.

Ei Pulkkinen todellakaan omasta mielestään mitään huonoa valintaa tehnyt kun jatkoi KHL:ssä. Teki varmasti itseasiassa omasta mielestään sen parhaimman valinnan kun jatkoi siellä mistä sai eniten rahaa.

Seisoisi edes suoraselkäisesti niiden valintojensa takana oli ne sitten kuinka huonoja tahansa. No tuskin tollanen lässytys menee kenellekkään läpi.
Ettei olisi IFK.

"olen tehnyt huonoja valintoja urallani ja pahoillani niistä".

Ei jumalauta. Nyt on härskiyden maailmanennätys :D

Äijä jatkaa Putin-liigassa kaudesta toiseen välittämättä julkisesta ryöpytyksestä mitään ja reagoimatta mitenkään. Nyt pahoittelee huonoja valintojaan... Anna mun kaikki kestää.

Aina nämä seurajohtajat vaan sortuu hölmöihin valintoihin. Ja lopulta tämäkin sopimus tullaan purkamaan ennen sarjan alkua, kuten kävi Rönninkin kanssa.

"olen tehnyt huonoja valintoja urallani ja pahoillani niistä".

Ei jumalauta. Nyt on härskiyden maailmanennätys :D

Äijä jatkaa Putin-liigassa kaudesta toiseen välittämättä julkisesta ryöpytyksestä mitään ja reagoimatta mitenkään. Nyt pahoittelee huonoja valintojaan... Anna mun kaikki kestää.
No just näin. Toiseen ketjuun kirjoitinkin, että siitä se on pahoillaan että pilasi oman nimensä. Harvoin menen näin pitkälle jonkun pelaajan arvostelussa, mutta tämä on saatana vastenmielistä.

No just näin. Toiseen ketjuun kirjoitinkin, että siitä se on pahoillaan että pilasi oman nimensä. Harvoin menen näin pitkälle jonkun pelaajan arvostelussa, mutta tämä on saatana vastenmielistä.

Tuskin on siitäkään pahoillaan. Sen valinnan teki ajat sitten. Myi oman nimensä.

On kyllä otsaa edes yrittää jotain huonoja valintoja selityksiä. Olisi edes sanonut että rahan takia siellä pelasin ja that's it. Kaikenlaista paskanjauhantaa sitä ihmiset sitten koittavatkin.

Itse ymmärrän vielä jollain tasolla sen että jää KHL koska palkka on ollut ilmeisen hyvä, mutta mitään kommenttia asiasta ei ole kuultu ennen kuin nyt. Olisi edes suoraselkäinen ja kantaisi vastuunsa päätöksistään.

Tuolla sanotaan miten Pulun joukkueeseen tulo tuo äärettömän paljon kokemusta ja oikeanlaista esimerkkiä arkeen. Oikeanlaista esimerkkiä? Kenelle?

"Joo, ei mulla... En mä ole... Eikä tässä ole mitään. En mä halua tähän ottaa mitään kantaa"
-Teemu Pulkkinen kesällä 2022
1754647591773.png

Jos jotain hyvää hakee niin Jatkoajan perusteella Vantaalla on suoraselkäisempiä faneja kuin Lahdessa. Verirupla - Zordan kun julkistettiin niin kyllä alkoi Pelikaaneilla valkopesu ja whataboutismin parranpärinä.

Vituttaa että omalta osaltaan Kiekko-Vantaa alentaa taas sitä kynnystä muille seuroille palkata joku Putinin puudeli ja sitä kautta vahvistaa sitä venäjän propagandaa jossa he voittavat aina. Tavalla tai toisella.

Kannatti varmaan jäädä muutamaksi vuodeksi ryssälään, kun nyt takoo jotain hikistä Mestistä eikä ole mikään täysi ikäloppu vielä.

Jokruihin ei sit kelvannu, entiseen Suomen selkärangattomimpaan organisaatioon. Onko uudessa vedossa jopa ajateltu imagohommia? Toki tamperelainenhan siellä tahtipuikkoa heiluttelee. Varovainen peukku siis narreille tästä.
Mitä pulkkiseen tulee niin ois vaan pitäny sen turpansa kiinni ja kysyttäessä vastaillu, että se satatonnia kuussa oli se mun perseeni hinta. Piste

Takaisin