Lukedos
Rivipelaaja
4/4Koska mulle kerrottiin neljä palasta aiemmin tänään. Pelinumero, sentteri, ei ole suomalainen ja huomenna julki.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
4/4Koska mulle kerrottiin neljä palasta aiemmin tänään. Pelinumero, sentteri, ei ole suomalainen ja huomenna julki.
Yks hankituista pelaajista siirtyy laitaanJos kyseessä ei ole oikeasti tekijämies, kuulostaa kyllä vähintäänkin kyseenalaisella hankinnalta. Senttereitä löytyy kyllä omasta takaa jo riittävästi, pätevälle laiturille sitä vastoin olisi käyttöä.
Mikään muu ei kyllä käy järkeen paitsi tuo "ei suomalainen".Koska mulle kerrottiin neljä palasta aiemmin tänään. Pelinumero, sentteri, ei ole suomalainen ja huomenna julki.
Ei oo Suomesta, maa mistä tulee kuuluu NatoonMikään muu ei kyllä käy järkeen paitsi tuo "ei suomalainen".
No sentterilaituri se tietysti voisi olla, mutta muuten tuossa ei kyllä ole mitään järkeä.Sitten se on joku Junnu joka menee pelaamaan a junnuihin.
Vai voisiko olla sentterilaituri joka kuitenkin menee laitaan? Mutta mitä halavattua me sentterillö tehdään? Jasek laitaan?
Vai Mäntykivi![]()
No mikset vaan kerro sitä maata jos tiedossa on?Ei oo Suomesta, maa mistä tulee kuuluu Natoon
KanukkiNo mikset vaan kerro sitä maata jos tiedossa on?
Näät huomennaNo mikset vaan kerro sitä maata jos tiedossa on?
Kiitos. Oletan, että tiedät tämän?Kanukki
No laituria tässä enemmän on kyselty niin nyt kyllä tuollainen skenaario sopii.Pohjois-amerikkalainen sentteri,joka sitten meren yli tultaessa muuttuu laituriksi,heh
Tämä mullekin kerrottiin.Kiitos. Oletan, että tiedät tämän?
No sitten vielä enemmän voisi kyseenalaistaa tämän hankinnan.Tämä mullekin kerrottiin.
En kuulemani perusteella odottaisi tekijämiestä vaan nuorta peluria.
Erikoinen hankinta sitten näillä lähtötiedoilla. No katellaas taas mitä se Timo on tuomassa sisään jahka julkistetaan.Tämä mullekin kerrottiin.
En kuulemani perusteella odottaisi tekijämiestä vaan nuorta peluria.