Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minzu85
  • Alkaa Alkaa

22-23 kausi 44 ottelua 5+23=28 Liigassa -3 (Pelicans liigan top 6 joukkue)
23-24 kausi 43 ottelua 4+17=21 Extraliiga tehotilastoo -18
24-25 kausi 54 ottelua 9+26=35 liigassa ja tehotilaste -10

Siinä on Iikan kolmen viimekauden saldot. Ei ainakaan kovin tehokkaaksi voi haukkua ja omiin vuotaa kuin reikäinen vene. Sata kertaa sadasta valinta on Török joka on urallaan menossa johonkin. Viime kaudella kun katsoi Kookoota niin Török pisti itseään likoon ja teki pisteitä. Iikka ei ole menossa enää minnekään muualle kuin Euroopan alasarjoihin jäähdytteleen ja hakeen hyvää tiliä. Hän on "pellailija" nykyään.

0,64 pojoo/peli. Liigassa. Eli 38 pojon tahti kahdelta viimeiseltä kaudelta Liigasta.

22-23; Playoff 18 peliä 14 pistettä.

:D :D Mitä helvettiä :D Onhan Kangasniemellä nyt paljon enemmän annettavaa jos puhutaan nimenomaan tulosyksiköstä. Ei tämän pitäis olla edes keskustelunaihe.
Rati kaksi maali vähemmän kuin Iikka. Pisteitä 25 kun Iikalla 37. Iikalla 6 peliä enemmän pelattuna. Iikka kolme viime kautta miinuksilla. Ratisella pelkkää plussaa. Mutta te @Torski :n kanssa näette Iikan jotenkin upgradena vs Rati. Sallikaa nyt mun nauraa:D
Anteeksi mitä? :D :D

Sata kertaa sadasta ennemmin Iikka kuin Rati.

Vähän kuin sanoisi että ottaisi ennemmin Horsen kuin Frimanin.

22-23 kausi 44 ottelua 5+23=28 Liigassa -3 (Pelicans liigan top 6 joukkue)
23-24 kausi 43 ottelua 4+17=21 Extraliiga tehotilastoo -18
24-25 kausi 54 ottelua 9+26=35 liigassa ja tehotilaste -10

Siinä on Iikan kolmen viimekauden saldot. Ei ainakaan kovin tehokkaaksi voi haukkua ja omiin vuotaa kuin reikäinen vene. Sata kertaa sadasta valinta on Török joka on urallaan menossa johonkin. Viime kaudella kun katsoi Kookoota niin Török pisti itseään likoon ja teki pisteitä. Iikka ei ole menossa enää minnekään muualle kuin Euroopan alasarjoihin jäähdytteleen ja hakeen hyvää tiliä. Hän on "pellailija" nykyään.
Ja näin

Rati kaksi maali vähemmän kuin Iikka. Pisteitä 25 kun Iikalla 37. Iikalla 6 peliä enemmän pelattuna. Iikka kolme viime kautta miinuksilla. Ratisella pelkkää plussaa. Mutta te @Torski :n kanssa näette Iikan jotenkin upgradena vs Rati. Sallikaa nyt mun nauraa:D

Ja näin
Aivan sama, Iikassa on reilusti enemmän upsidea kuin Ratisessa. Ja on myös parempi pelaaja.

Kangasniemi on ihan ok, mutta jos meillä nyt on käytännössä vain yksi laituripaikka vapaana, niin kyllä siihen pitäisi mun mielestä löytää tasokkaampi kaveri. Tai sitten mennään nykyisillä.

• Tykkää
Reactions: 000
Kertoo taas kaiken tästä foorumista että täällä ihan oikeasti haaveillaan jostain Iikka vitun Kangasniemestä ja nähdään hänet jonain sateentekijänä. :D
En haaveile Iikasta, mutta jos mun pitää valita Iikan ja Ratisen väliltä kumpi siihen ykkkösketjuun, niin Iikka. Näiden kahden väliltähän tässä keskusteltiin.

Minkäslaista kaveria itse ehdottaisit tuohon sateentekijäksi, vai riittääkö nykyiset?

Kyllä se Kantner ja Vesalainen on sitä tasoa mitä tuohon Supin paikalle odotetaan. Supin lähtö on tiedetty ihan hemmetin kauan ja meille oli tarve vain kahdelle kärkihankinnalle, ykkösen vasen laita ja kakkossentteri. Kakkossentteri oli varmasti se vaikeampi hankittava.

Mites muuten se Kåsastul, ensi kauden sopimusta ei taida vielä olla julkaistu minnekään? Onko tietoa miten on toipunut loukista?

No on täällä Iikasta puhuttu jo ennen vertailua Ratiin ja jos noista kahdesta pitäisi valita niin itse kyllä valitsen Ratin joka kerta.
En sanonut että ei olisi puhuttu. En nouse heti ensitöikseni pystyyn taputtamaan, jos Koskela sainaa Kangasniemen, kuitenkin näin tapahtuessa mun papereissa menee Ratisen edelle.

Mutta meillä on tästä selvästi eri näkemys kumpi sinne ykköseen kuuluisi mahdollisessa skenaariossa, kunnioittakaamme sitä.

Ei käyttöä.
Toki kovempaa kaveria sinne kaipaisi Raikun lähdettyä, mutta jos sellaista ei löydy, niin mielestäni Kåsastul mahtuisi porukkaan. Oli viime kaudella meillä pelatessaan niitä jämäkimpiä pakkeja, mm. selvästi parempi kuin vaikkapa Parikka, joka taitaa olla hieman liian mukavoitunut nykyisessä asemassaan.

Takaisin