Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minzu85
  • Alkaa Alkaa
No niin. Jos kerran niillä ei olekaan Porkkanoihin vielä sopimusta, niin ei sitten muuta kuin eurot jonoon, Ruohomaa ja Haapala Ilvekseen näiden Kucerikin, Engbergin, Törökin, Teuhon ja Taposen lisäksi, ja sitten voidaan nostaa jalat pöydälle ja ruveta odottelemaan kautta. Ei voi olla niin vaikeeta. Kyllä rahaa on.

Ruohomaalla ei ole mihinkään vielä sopimusta eilisen tiedon mukaan..
Ennen vanhaa nää MM-kisapelaajat eivät tarinoiden mukaan tahtoneet soppareita edes tehdä seuraavaksi kaudeksi ennen kisoja. Uskoivat markkina-arvonsa nousevan kisojen aikana.

Ehkä sama meininki Ruohamaalla. Mulla ei tietoa ole. Kuhan pohdin

Ennen vanhaa nää MM-kisapelaajat eivät tarinoiden mukaan tahtoneet soppareita edes tehdä seuraavaksi kaudeksi ennen kisoja. Uskoivat markkina-arvonsa nousevan kisojen aikana.

Ehkä sama meininki Ruohamaalla. Mulla ei tietoa ole. Kuhan pohdin
Onhan MM-kisat nyt näyteikkuna, jos mikä.

Heti, kun nollaa Mackinnonin ja painaa toiseen päähän 1+1, niin eiköhän joku optiopaikka löydy just ja just. :)

(Näiden optioiden myötä ollaan valumassa kohti sitä mun haavemaailmaa, että sopparit tehdään vasta kauden jälkeen. Näinhän toimitaan jo ilmeisesti mm. Sveitsissä ja olisi kaikille fair play)

Ja sitten taas jos kisoissa tulee loukki eikä oo sopparia mihinkään, niin..??

Selvisihän tuokin sitten lopulta että miksi soppareita ei ole tullut, kun Tillu on ollut Epsanjassa ja siellä on ollut sähköt poikki. Milläs sieltä sitten lähettelet sopparia allekirjoitettavaksi kenellekään kun ei tullut otettua aggregaattiakaan mukaan.

Selvisihän tuokin sitten lopulta että miksi soppareita ei ole tullut, kun Tillu on ollut Epsanjassa ja siellä on ollut sähköt poikki. Milläs sieltä sitten lähettelet sopparia allekirjoitettavaksi kenellekään kun ei tullut otettua aggregaattiakaan mukaan.
Vitun Tillu!

Ei käytä savumerkkejä!

Pennasen hyvittely meille, koko mm-kisajoukkue pelaa meillä ensi kaudella. Siksi Tillu ei ole ketään julkaissut vielä.

Takaisin