Santeri Virtanen

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 539
72,73%
85,71%
54,55%
53,85%
27,27%
62,50%
77,78%

Virtasen aloitusprosentit, kun pelannut keskellä. Yksi "ohipeli" tuolla saralla, mutta kaikissa muissa peleissä omat aloitukset on voitettu. Aloitusprosentti koko kaudelta 58,75%, jolla on lähes 10 prosentin erolla joukkueen ykkönen senttereistä.

Lisäksi nyt päällä viiden ottelun pisteputki. Upea esityö eilen Nymanin maaliin.
 

Etä-Ilves

Luottopelaaja
Viestejä
1 515
Ehkä alkukausi oli reenijumia tai muuten vaan homma haki vielä oikeita uria. Sai ihan aiheesta kritiikkiä, mutta nyt on kuin uudestisyntynyt. Nykyisellään Virtanen on todella hyvä lisä joukkueeseen, ja on yllättävän usein kentällä kun Ilves tekee maalin. Paljon voittavia ratkaisuja, hienoa kamppailupelaamista ja ylipäätään rohkeaa tekemistä. Upeaa seurattavaa!
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 019
Savi on kuuden pelin pisteputkessa. Tälläkin viikolla teki jokaisessa pelissä tehopisteen. Samaan aikaan Mäntykivi on tehnyt kuuteen peliin 3+5. Jamppa on nakuttanut kolmeen edelliseen 3+1.

Tällä hetkellä tuossa Savin ketjussa taitaa olla aika hyvä pelata. Mänty päässyt vireeseen nimenomaan tuossa. Jampan tultua ketjuun hän on tehnyt jokaisessa pelissä maalin, kun sitä ennen oli pari pisteetöntä peliä.

Ymmärrän sen, että manataan sitä miksi Jamppa otettiin Palven ketjusta pois, mutta kaikki ei ehkä ole huomannut, että miten hyvin tuo kolmosketju nyt pelaa. Tuohan on toiminut tosi hyvin.

Savi aloitti kauden -4 ja nyt on jo +4. Posia noiden jätkien suorituksesta.
 

Lima

Luottopelaaja
Viestejä
1 027
Virtanen on parantanut peliään alkukaudesta paljon. Karvaa hyvin kiekkoa ja paineistaa vastustajia virheisiin. Ottaa aloituksia hyvin ja pisteitä tuntuu tulevan vähän varkain. Näillä esityksillä Virtanen voisi täyttää sen puuttuvan kolmosketjun sentterin paikan. Tai ainakin hyvä pelaaja saa olla, jos sen Virtaselta vie.

En muista edes kenen kanssa oli veto Virtasen ja Tuulolan tämän kauden pisteistä, mutta kilpailusta taitaa tulla yllättävän kovatasoinen. Tuulola on pelimääräänsä nähden tehnyt aika hurjat pisteet ja varsinkin maalimäärä on kova. Virtasellakin kova pistetahti kuivan alkukauden jälkeen. Virtanen pääsee pelaamaan vähän laadukkaampien ketjukaverien kanssa, vaikka pelaakin kolmosketjussa. Tuulola taitaa päästä pelaamaan ylivoimaa missä on helpompi pisteitä takoa. Tiukka kilpailu tulee olemaan, jos Virtanen pysyy kolmosketjussa. Jos Virtanen tippuu hankinnan takia neloseen, niin ihme on, Jos Tuulolalle pärjää.
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 828
Olin jo valmis luovuttamaan SaVin suhteen, mutta nyt olen kyllä option käyttämisen kannalla. Seitsemän pelin pisteletkussa ja aloituksetkin kaapinut koko kauden otannalla 52,9 prosenttisesti. Jos tämä tekeminen jatkuu ei tarvitse edes tehdä sitä kolmossentterihankintaa.
 

GNR

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
744
Olin jo valmis luovuttamaan SaVin suhteen, mutta nyt olen kyllä option käyttämisen kannalla. Seitsemän pelin pisteletkussa ja aloituksetkin kaapinut koko kauden otannalla 52,9 prosenttisesti. Jos tämä tekeminen jatkuu ei tarvitse edes tehdä sitä kolmossentterihankintaa.
Vielä kun laittaa noi tyhjät sisään, niin suorastaan loistava.
 

AnkuK

Rivipelaaja
Viestejä
64
Savin aito ilo muiden maaleista on mahtava katsoa.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 052
Tää on meitin joukkueen ehdoton ilopilleri yhdessä Palven ja Könösen kanssa. Aina hymyilemässä, ei sovi jäyhille pirkanmaanlaiskatsojille sitten ollenkaan.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 235

Pas

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
604
Antakaa, määkin HUUDAN, määkin olen kännissä...

Harmillista, jos Virtasella taas huonoa tuuria ja loukkia kehissä. Mies pääs taas vauhtiin...
Jos vaan jollain tarkempaa faktaa, niin kiinnostaa kovin...
 
Ylös