Santeri Virtanen

vilperi

Luottopelaaja
Viestejä
1 162
Tinke keroi Pre Gamessa eilen (ennen paikallispelissä) vetäneensä aamulla nyrkkiläpyt Virtasen kanssa. Jos siis pitää paikkansa, että on yksi koronan saaneista pelureista, lienee oireet olleet lievät ja Virtanen on päässyt jo harjoittelemaan.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
10 942
Tinke keroi Pre Gamessa eilen (ennen paikallispelissä) vetäneensä aamulla nyrkkiläpyt Virtasen kanssa. Jos siis pitää paikkansa, että on yksi koronan saaneista pelureista, lienee oireet olleet lievät ja Virtanen on päässyt jo harjoittelemaan.
Pitää paikkaansa kun Funilla itse kertoi asiasta mutta mainitsi kyllä ettei ollut ihan lievä, 1,5 viikkoa sairasti. Ilmeisesti tänään tai eilen hallille päässyt.
 

EtäIpa

Luottopelaaja
Viestejä
1 471
Jotenkin ymmärsin aikanaan tietämättömyydestä kumpuavan koronan vähättelyn, mutta että vieläkin...
Ikävä tauti, ei siinä mitään. Mutta nämä ovat asioita, jotka ei kuullu tälle foorumille. Musta korona on vain flunssa, johon on täysin ylireagoitu ja toimet ovat aiheuttaneet enemmän vahinkoa kuin itse tauti! Tämä oli mun viimeinen viesti tällä foorumilla tohon asiaan.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 882
Santeri Virtanen antoi itsestään erittäin fiksun kuvan Funin haastattelussa eilen. Seurannut Ilveksen otteita jo pidempään, koska on tiennyt siirtyvänsä tänne jo syksystä asti. Fiksunoloinen sälli, joka pystyy miettimään asioita jo vähän laajemmastakin perspektiivistä. Mielenkiintoista tarinaa tuli myös historiasta Maccellin kanssa.

Tuli sellainen fiilis, että tässä siirrossa on tähtien asennot kohdallaan. Ilves sopii Santerille tässä kohtaa hyvin ja Santeri sopii meille hyvin.
 

dr Origo

Luottopelaaja
Viestejä
1 870
Jätkä ei ole pelannut vielä peliäkään Ilveksessä niin annetaan nyt edes yhdet reenit alle jotta nähdään kuinka hyvin on noudattanut ravintosuosituksia ...
 

WillieGunn

Luottopelaaja
Viestejä
3 552
Mielenkiintoista tarinaa tuli myös historiasta Maccellin kanssa.

USHL:ssä 17-18 näköjään pelanneet samassa joukkueessa ja TPS:n A-junnuissa 16-17. Onko joskus pelanneet jopa samassa ketjussa? Joni Ikosen paikalle Maccellin ja Robyn väliin?
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 882
USHL:ssä 17-18 näköjään pelanneet samassa joukkueessa ja TPS:n A-junnuissa 16-17. Onko joskus pelanneet jopa samassa ketjussa? Joni Ikosen paikalle Maccellin ja Robyn väliin?

Joo kuulemma ovat pelanneet nimenomaan samassa ketjussa.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 334
"– Pelicansin sopimustilanne. Kenelle jatkoa ja ketkä päästetään menemään? Juuso Jämsenille ja Elias Vilénille on tarjottava aikuisten jatkolappua välittömästi, jos niin ei ole jo tehty. Lahtelaisten maalivahtiosasto on vielä täysin auki ensi kauden osalta (13:21). "Tuossa kerrottiin että Lahden Pelicans on tehnyt 15-Pelaaja sopimusta. Kaudelle 2021-22.15 pelaajasta tiedetään jo että Toni utunen,Henri Nikkanen. Siirtyy lahteen. Sekä olen kuullu pukukoppi käytväl. Että Antosel ois viritystä lahteen kun Santeri virtaselle ei kuulemma kelvanu 60k/vuosi ja björnisen tontti.

Paljonkohan Ilves on maksanut Virtasen palveluksista..
 
Ylös