Santeri Virtanen

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 022
Hyvä jatko. Lisää terveitä kuukausia, niin Savi pääsee lunastamaan potentiaalinsa.
Nojaa, jos Virtanen olisi lähtenyt muualle niin ei nyt mikään järin suuri menetys olisi ollut.

Ei ole juuri ihmeitä esittänyt, toivotaan toki että ottaa sen stepin.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 211
Aika yllätys. Olin aika varma, että häipyy hakemaan isompaa roolia.

Vähän sellainen kädenlämpöinen fiilis, tällaisia pelaajia tarvitaan osana kokoonpanoa, mutta ei toistaiseksi ole mitenkään korvaamattomalta tuntunut. Erittäin sympaattinen kaveri kyllä, että sikäli mukava nähdä jatkoa Ilves-paidassa.

Toivotaan, että pysyy kunnossa ja ottaa vaikka vielä stepin tai pari tulevilla kausilla.
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 388
Hyvä että tää kortti päätettiin vielä katsoa. Ei se potentiaali mihkä ole kadonnut. Katotaan jos sais ehjät reenit ja pelit jatkossa. Asenteelta tämä on esimerkillinen.
 

Asylum

Luottopelaaja
Viestejä
4 807
Virtanen ei ole vielä 100% kunnossa, joten eiköhän tällä itsellään ole luottoa siihen, että kun saa täysin ehjän kesän alle, niin potentiaalia on tulosrooliinkin.

Mutta täällähän väitettiin, että on täysin kunnossa? :rolleyes:
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 944
Aika yllätys. Olin aika varma, että häipyy hakemaan isompaa roolia.

Vähän sellainen kädenlämpöinen fiilis, tällaisia pelaajia tarvitaan osana kokoonpanoa, mutta ei toistaiseksi ole mitenkään korvaamattomalta tuntunut. Erittäin sympaattinen kaveri kyllä, että sikäli mukava nähdä jatkoa Ilves-paidassa.

Toivotaan, että pysyy kunnossa ja ottaa vaikka vielä stepin tai pari tulevilla kausilla.

Hyvähän se on, että runkoakin kiinnitetään, eikä alaketjut uusiudu kokonaan ensi kaudeksi. Kärkeen kun saattaa tulla isoja muutoksia.
 

TaikuriLuttinen

Luottopelaaja
Viestejä
4 025
Ei ole tosiaan korvaamaton, mutta harvoin tuon roolin pelaajat onkaan, joten mieluummin itse pidän siinä roolissa Virtasen kuin otettaisiin siihen joku muu.

Ihan fiksuja puhui jälleen Virtanen tuossa haastattelussakin.
 

Jalmari

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
838
Kannattaa kuunnella Santerin haastattelu,ei ole kahteen kesään pystynyt reenaamaan eikä siksi kuntopohja ole kummoinen. Ensi kesä tärkeä kun pääsee toivottavasti täysillä reenaamaan. Luulen että tillu myös tämän käsittänyt että läheskään kaikkea potentiaalia ei olla vielä nähty.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 022
Kannattaa kuunnella Santerin haastattelu,ei ole kahteen kesään pystynyt reenaamaan eikä siksi kuntopohja ole kummoinen. Ensi kesä tärkeä kun pääsee toivottavasti täysillä reenaamaan. Luulen että tillu myös tämän käsittänyt että läheskään kaikkea potentiaalia ei olla vielä nähty.
Onhan näihin tällaisiin totuttu. Airolat, Ikoset jne.
 

Ipan pakki

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
251
Taas nähtiin mikä on foorumi huhujen taso..joku keksii ja siittä se taas leviää..kyllä jatko täällä oli tavoite ja hyvä niin..vielä kun saatais kunnon kesä alle terveenä..

Nimenomaan. Voidaan myös miettiä kumpi pelaajasta on houkuttelevampaa, kärkiketjussa häntäpäässä vai alaketjuissa tavoittelemassa mestaruutta.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 358
Oli maajoukkueringissä ennen sairaskierrettä, joten paljon vielä lunastamatonta potentiaalia. Hyvä jatko.
 
Ylös