Samuli Ratinen

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 478

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Viestejä
3 059
Ratisen kannalta kyllä todella ikävä loukkaantuminen.
Jännä nähdä minkälaisessa iskussa pääsee takaisin ja meneekö kauankin, että pääsee vauhtiin.
 

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Viestejä
5 240
Harmi erityisesti miehen kannalta. Tuottaa myös Pendolle päänvaivaa miten ketjut nyt asetella..

Vähän aihetta sivuten, täytyyköhän fanien taas tällä kaudella pitää itse kirjaa ja arvailua mahdollisista loukeista yms vai onkohan asia muuttunut yhtään ?
 

Iksan Kalapuikot

Luottopelaaja
Viestejä
1 763
Vähän aihetta sivuten, täytyyköhän fanien taas tällä kaudella pitää itse kirjaa ja arvailua mahdollisista loukeista yms vai onkohan asia muuttunut yhtään ?
Niin tämähän on koronakauden peruja, kun tuli näitä järkyttäviä tapauksia ja Ilves veti liinat kiinni ja lopetti kaiken kommentoinnin. Eiköhän jo voisi tässäkin palata normaalin urheilumaailmaan, jossa kaikki tiedottaa, lajissa kuin lajissa.
 

pelikirja

Luottopelaaja
Viestejä
4 496
En nyt lähtis panikoimaan hankinnoilla. Omille on saatava peliaikaa ja massaa kesällä saanut Kos haluaa varmasti peliaikaa samoinku Bau enkä nyt näkis mitään syytä mikseivät menis neloskentän roolissa. Vastaavasti Könösellä ja Nymanilla,Päkkilällä,Virtasella paikka ottaa roolia ja isompaa vastuuta. Mikähän sit lienee Emil Järventie rooli se on hieman itsellenikin mysteeri.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 038
Ei missaa montaa Liiga-peliä. Toki taas pitää ottaa vähän uutta lähtöä ja hakemista alkuun. Hyvä että tällä selvittiin.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 038
6-8 viikkoa tarkoittaisi 13-18 pelin missausta, eli noin neljäsosan Liigakaudesta. Kyllä mä sitä aika monena pelinä pidän.
On se tietysti näinkin, mutta verrattuna siihen mitä olisi voinut tapahtua. Ja katsotaan rauhassa.. nämä saattaa elää vahvasti molempiin suuntiin, sekä toivuttuaankin joutuu hetken hakemaan täyttä pelituntumaa.
 
Ylös