Samu Bau

Raipe - The Great One

Tähtipelaaja
Viestejä
11 467
Tätä olen itse toitottanut täälä.
Baun peluuttaminen on kun rahaa laittaisi pankkiin tulevaisuutta ajatellen ja ihan hyvin meillä on mennyt vaikka Bau sen reilun 30 peliä siellä nelosessa on vetänyt.
Kyllä ja vaikka siellä onkin niitä miinuksia paljon, niin harvemmin ne Baun takia ovat tulleet. Lisäksi nuo hyvin menneet junnukisat nostivat taas allekirjoittaneen odotuksia Baun tulevaisuutta ajatellen.
 

WillieGunn

Luottopelaaja
Viestejä
3 596
Tätä olen itse toitottanut täälä.
Baun peluuttaminen on kun rahaa laittaisi pankkiin tulevaisuutta ajatellen ja ihan hyvin meillä on mennyt vaikka Bau sen reilun 30 peliä siellä nelosessa on vetänyt.

Jep ja on tilastojaan parempi. Tyhmä lause, mutta ne pelit mitä tossa hävittiin U20-kisojen aikan ja jälkeen, oli kaikki ilman Bauta... Jotain se tuo rosteriin.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 664
Kyllä ja vaikka siellä onkin niitä miinuksia paljon, niin harvemmin ne Baun takia ovat tulleet. Lisäksi nuo hyvin menneet junnukisat nostivat taas allekirjoittaneen odotuksia Baun tulevaisuutta ajatellen.
Joo ei paljoa kiinnosta Baun miinukset nelosen keskellä kun joukkue ja ennen kaikkea sen kärki hepat suorittaa tällä tasolla.

Edelleenkään en mielelläni Bauta keväällä peleillä näkisi, mutta toi alkukaden 30 peliä varmasti maksaa itsensä vielä takaisin.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 664
Edelleen kuten olen sanonut kauden alusta asti, uskon Baun kiekkoilevan Amerikan puolella ensikaudella.
Meneekö junnu sarjoihin vai mitäs meinaat?

Onko mutua vai?
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 664
  • Tykkää
Reactions: 000

WillieGunn

Luottopelaaja
Viestejä
3 596
No olisi kyllä pienimmillä näytöillä pitkään aikaan saatu NHL diili. Hyvin vaikeaa uskoa.

En muista ikä ja varausnumero juttuja. Voisiko käydä klassiset. Tekee änäridiilin ja pelaa sopparin ekan vuoden täällä? Onko mahdollista käytännössä?

EDIT: NHL-seuran kannalta tietty pienen kaukalon opettelu myös must. Voiko laittaa AHL:ään? Vaikka eihän tuo sääntö meillä pidä, kuten muilla...
 

Kroisos Pennanen

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
186
Edelleen kuten olen sanonut kauden alusta asti, uskon Baun kiekkoilevan Amerikan puolella ensikaudella.
Ei kauttansa aloita änärissä. Eikä joulua näe AHL:ssä. Sarjoja siellä riittää onneksi joka lähtöön, joten sinänsä ihan mahdollinen toteutuma.
 

Blackwolf

Luottopelaaja
Viestejä
3 687
Kyllä tässä voisi ainakin Samu Tuomaala, Kasper Halttunen ja Niklas Kokko sanoa hei ennen Bauta.
Tässä vedät nyt melkoisen matalalta. Näistä kaikki ovat toisen kierroksen varauksia, jotka ovat loistaneet nuorissa. Saivat myös sopimuksen heti varausvuoden jälkeen (muistaakseni).

Samu Bau on seitsemännen kierroksen varaus, jolla ei ole takanaan kovia junnu näyttöjä, eikä miehissäkään ole erityisemmin lähtenyt.

En näe vertailukelpoisiksi.
 

Asylum

Luottopelaaja
Viestejä
4 835
Itse kyllä voin lyödä vaikka vetoa, että Samu Bau ei saa änäripahvia kesällä. Enkä kyllä jaksa uskoa hänen lähtevän enää junnusarjaankaan, kun on kuitenkin jo Liigassa päässyt hyvin peleille.
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 395
En usko, että Bau pelaa ensi kaudella NHL-sopimuspelaajana Pohjois-Amerikassa. Coyotesilla ei ole kiire hänen kiinnittämiseensä. Mahdollinen skenaario toki on, että hänelle tehdään sopimus, mutta yksi vuosi menee vielä lainalla Ilveksessä.

Itse pidän todennäköisimpänä skenaariona sitä, että optiovuosi Ilvekseen käytetään.

 

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
3 704
Harmittavasti viime kauden lupaavalta näyttänyt kehitys on kyllä pysähtynyt tällä kaudella täysin. Tänään toki oikein ekstrakarmea peli menossa. Mitenköhän on tuon option laita?
 
Ylös