Sami Sandell

IkuisestiILVES

Luottopelaaja
Viestejä
2 576
Vs: Sami Sandell

Rauman Kukko sanoi:
Tuollaista loukkaantumista ei kaipaa kenellekään. Harmi, että Sandell on todella heikko "rakenteinen", mies tuntuu loukkaantuvan pahasti hyvin usein. Saattaahan se tietysti todella huonoa tuuriakin olla.

Mutta, onko Ilveksellä jotain vakuutusta pelaajien loukkaantumisen varalta? Varsinkin jos tulee pidempi saikku, niin maksetaanko palkka edelleen normaalisti vai tuleeko esim. vakuutusyhtiö väliin ja Ilvekselle jäisi Sandellin palkan verran rahaa?

Luulis että viime kaudesta olis viisastuttu mutta toisaalta, tää on IHOY joten ei yllättäisi ettei vakuutuksia ole.
 

Jallu

Guest
Vs: Sami Sandell

Pelaajat siinä missä muutkin työntekijät tippuvat KELA:n rahoille, mutta en osaa sanoa kauanko työnantajan (IHOY) palkanmaksuvelvoite jatkuu ja paljonko seura osallistuu maksuun vielä KELA:n rahoille siirtymisen jälkeenkin.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 100
Vs: Sami Sandell

Jalkapallo sanoi:
niemi637 sanoi:
Sandellin kausi on taputeltu.. :'(
Mutuilua?

niemi637 huhujen toteutumisprosentti on luokkaa 0(missä Hagman???), joten odotellaan virallista tiedotetta.
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 235
Vs: Sami Sandell

Jos Sandellin kausi ei ole taputeltu, on niemi637:n ura foorumilla taputeltu.

Nyt on sitten liipasin herkässä. Kaikki trollaukset ja muut höpöhöpöt tietävät bannia.
 

VP

Luottopelaaja
Viestejä
5 568
Vs: Sami Sandell

Näkökulma: Pahin mahdollinen tapahtui Ilvekselle
http://www.iltalehti.fi/smliiga/2016100722428823_sm.shtml
 

niemi637

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
249
Vs: Sami Sandell

Pahoittelut ,että hagman ei valinnutkaan ilvestä.. 60% mun huhut on osunnut.. Ilves on kahtena kautena koittanut saada hagmanii riveihin. Sori off topic. Lääkärin ensinmäinen lausunto sandelin tilanteesta kausi taputeltu. Kirjoitan tänne vaan mitä omiin korviin kuuluu.

Täällä foorumilla nää modet vois olla vähän aktiivisimpia.
 

LentsunIpa

1931
Viestejä
745
Vs: Sami Sandell

niemi637 sanoi:
Pahoittelut ,että hagman ei valinnutkaan ilvestä.. 60% mun huhut on osunnut.. Ilves on kahtena kautena koittanut saada hagmanii riveihin. Sori off topic. Lääkärin ensinmäinen lausunto sandelin tilanteesta kausi taputeltu. Kirjoitan tänne vaan mitä omiin korviin kuuluu.

Täällä foorumilla nää modet vois olla vähän aktiivisimpia.
Ootko sä jossain dextralla ortopedinä vai mistä sää muka tiedät, jos ässä on käynyt lääkärissä niin tuloksien saamiseen menee vähintäänkin päiviä jos kyseessä on huippu-urheilija. Jumalauta lopettakaa nyt tää paskanjauhanta ja itkeminen, SE EI AUTA MITÄÄN! menee hermot tähän asenteeseen ja näihin kaiken tietäviin tekojeesuksiin.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 100
Vs: Sami Sandell

Kiitos, hyvää yötä ja näkemiin.

Hyvästi playoffsit.
 

Rauman Kukko

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
978
Vs: Sami Sandell

Näinpä se pahin mahdollinen tapahtui ja käyttäjä niemi637 oli oikeassa.

Pikaista paranemista Sandellille ja toivottavasti mies on mukana ensi vuonnakin joukkueessa, mutta ei enää ainoana syömähampaana.
 

niemi637

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
249
Vs: Sami Sandell

Anteeksi kun kerron faktoja täällä ja porukka itkee kuinka mä olen "aina väärässä"...
 

Fleda

Luonteeltani olen optimisti.
Viestejä
1 947
Vs: Sami Sandell

Hiljaseks vetää. Mutta jos tätä herkkua ois sit ens kaudella tarbolla koko kauden ajan, jos tiedetään mitä polvelle pitää tehdä että se tulee kuntoon.

Tämä tietenkin sillä oletuksella, että Samin psyyke kestää jatkuvat toivottoman suuret vastoinkäymiset ja että Ilves selviää tästä kaudesta ilman Samia.
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 235
Vs: Sami Sandell

niemi637 sanoi:
Anteeksi kun kerron faktoja täällä ja porukka itkee kuinka mä olen "aina väärässä"...

Itsehän olet paskaa tänne kirjoitellut. Se muiden syy ole.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 073
Vs: Sami Sandell

Pahin mahdollinen tapahtui! Pikaista paranemista Ässälle!

Nyt on sanaton ja haikea olo, meiltä vietiin taas menestymisen mahdollisuus...

Näin sitä tapahtuu, kun panostetaan kaikki yhden kortin varaan! Nyt sitten toimintaa siellä toimistolla ja vähän äkkiä, jos meinaatte vielä tämän kauden jotemkin pelastaa...
 
Ylös