Sami Sandell

rysty

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
280
Vs: Sami Sandell

Mitäs mieltä ollaan Sandellin alkukaudesta. Itse olen odattanut aavistuksen enemmän. Pitkä pelaamattomuus ja vammat tietysti takana,mutta silti. Jotain siitä puuttuu,ehkä liike ei ole vielä riittävällä tasolla. Tärkeä palanen joukkueessa mutta parasta ei ole vielä saanut irti.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 422
Vs: Sami Sandell

rysty sanoi:
Mitäs mieltä ollaan Sandellin alkukaudesta. Itse olen odattanut aavistuksen enemmän. Pitkä pelaamattomuus ja vammat tietysti takana,mutta silti. Jotain siitä puuttuu,ehkä liike ei ole vielä riittävällä tasolla. Tärkeä palanen joukkueessa mutta parasta ei ole vielä saanut irti.

Itse olen yllättynyt, että on pelannut noinkin hyvin.
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 934
Vs: Sami Sandell

Ikurin Vire sanoi:
rysty sanoi:
Mitäs mieltä ollaan Sandellin alkukaudesta. Itse olen odattanut aavistuksen enemmän. Pitkä pelaamattomuus ja vammat tietysti takana,mutta silti. Jotain siitä puuttuu,ehkä liike ei ole vielä riittävällä tasolla. Tärkeä palanen joukkueessa mutta parasta ei ole vielä saanut irti.

Itse olen yllättynyt, että on pelannut noinkin hyvin.
Pelisilmä huikeata. Siinä Kerho-matsin Rautiaisen ekaan maaliin järjettömän upea esityö. Mahtava oivallus ja pienellä mailan heilautuksella saatiin vihut luulemaan Sandellin antavan rystyllä pakille, mut Sandell lähtikin kiekon kanssa päinvastaiseen suuntaan ja yksi kaarros ja upea lätty maalille ja nimi lehteen.

Kaikkiaan ei tietenkään vielä parata Sandellia. Tilannenopeus usein hukassa ja kiirettä pitää, mut mielestäni kanssa ihan positiivinen ilmestys ja eiköhän Sandell dominoi keväällä kaukaloita jos ehjänä pysyy.
 

Kunto

Luottopelaaja
Viestejä
1 607
Vs: Sami Sandell

Jos vertauskohteena olisi terve Sami Sandell, niin Samin alkukausi on ollut vaisu. Mutta, kun tietää, mitkä leikkaukset kaveri on käynyt läpi ja minkälaisen kuntoutuksen, niin näihin lähtökohtiin nähden Sami on pelannut käsittämättömän hyvin. Ne, jotka ovat käyneet vastaavia leikkauksia läpi tiedostavat, minkä ongelmien kanssa Sandell kamppailee. Vaaditaan korkeaa kipukynnystä ja uskoa parempaan huomiseen.

En keksi nopeasti muuta yhtenevää ja tuttua verrokkia tähän kuin Petri Lammassaaren. Hänen polvikierre alkoi hetkellä, jolloin hän oli nousemassa maajoukkuerinkiin.

Toivotaan, että Sami pysyy ehjänä ja kuntoutuminen jatkuu. Jos kaikki menee nappiin, niin loppukaudella voisi jo odottaa tulostakin ja varsinkin kaudella 2018-19.
 

pelikirja

Luottopelaaja
Viestejä
4 539
Vs: Sami Sandell

Itse olen havainnut pientä säästelyn makua otteissa.Ei aja joka tilanteeseen yhtä raivolla kuin ennen ja se varmasti on fiksuinta.
 

#13

Luottopelaaja
Viestejä
3 024
Vs: Sami Sandell

Eikös joku peli jäänyt kesken kivun takia? Korkeimmalla sarjatasolla taas kahden vituiks menneen vuoden jälkeen. Pisteitäkin tullut ja pystyy rakentamaan ovelia/vaarallisia tilanteita aika hyvällä tahdilla kentälle.

Ylittänyt odotukset heittämällä, vaikka koko potentiaalin tietääkin.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 077
Vs: Sami Sandell

https://www.aamulehti.fi/urheilu/hammentynyt-ilveksen-paavalmentaja-toisteli-yhta-virketta-tyrmaystappion-jalkeen-tahtihyokkaaja-viela-viikkoja-sivussa-200476857/

Tämän perusteella ei Sandellin tilanne näytä kauhean valoisalta. Yllätyshän tämä ei ole kenellekkään :(
 

VP

Luottopelaaja
Viestejä
5 568
Vs: Sami Sandell

jurgen sanoi:
https://www.aamulehti.fi/urheilu/hammentynyt-ilveksen-paavalmentaja-toisteli-yhta-virketta-tyrmaystappion-jalkeen-tahtihyokkaaja-viela-viikkoja-sivussa-200476857/

Tämän perusteella ei Sandellin tilanne näytä kauhean valoisalta. Yllätyshän tämä ei ole kenellekkään :(
Ja koska Aamulehden maksumuuri, niin kerrottakoon että:

Kiven mukaan Sandell ja Tamminen ovat ainakin maajoukkuetaukoon asti poissa tositoimista. Leijonien kotiturnaus on 8.–12. marraskuuta. Lehtosen tilannetta Kivi ei arvioinut.
 

sämpylä

Luottopelaaja
Viestejä
5 157
Vs: Sami Sandell

VP sanoi:
jurgen sanoi:
https://www.aamulehti.fi/urheilu/hammentynyt-ilveksen-paavalmentaja-toisteli-yhta-virketta-tyrmaystappion-jalkeen-tahtihyokkaaja-viela-viikkoja-sivussa-200476857/

Tämän perusteella ei Sandellin tilanne näytä kauhean valoisalta. Yllätyshän tämä ei ole kenellekkään :(
Ja koska Aamulehden maksumuuri, niin kerrottakoon että:

Kiven mukaan Sandell ja Tamminen ovat ainakin maajoukkuetaukoon asti poissa tositoimista. Leijonien kotiturnaus on 8.–12. marraskuuta. Lehtosen tilannetta Kivi ei arvioinut.

Hyvältä kuulostaa, ehkä ollaan viimeisenä taukoon mennessä
 

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 779
Vs: Sami Sandell

Viikkoja, siis kaksi viikkoa.

Vaikka eihän tuo nyt mukavaa luettavaa ole. Ei ole reilu maailma ei.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 422
Vs: Sami Sandell

Vielä ei ole ilmoitettu, että kausi ohi. Posin kautta.
 

EtäIpa

Luottopelaaja
Viestejä
1 476
Vs: Sami Sandell

En tiedä että alkaako hänen ura olemaan paketissa, mutta vaikka erittäin hieno pelaaja onkin, niin totuus on se ettei tulevaisuuden Ilves enää voi laskea hänen varaansa mitään! Jos paikat eivät kestä Liigakiekkoa, niin eivät ne vaan kestä, ei sille voi mitään.
 

Jarno Saarinen

Luottopelaaja
Viestejä
1 667
Vs: Sami Sandell

No, jos tällä huililla tulee jalat kuntoon, niin kauden jälkeen voidaan jatkosta neuvotella, silloinkin täytettävänä pitää olla vitossentterin rooli, neljään pelaavaan ei lasipolvea enää voida laskea. Ja hinta pitää olla vitoselle sopiva, harmi että Ässän ura kuolee loukkaantumisiin. Faktalta ei vain voi ummistaa silmiään, nyt ei voi enää keskenkuntoisena tulla mukaan, se ei auta ketään. Ei Samia itseään, ja vielä vähemmän joukkuetta.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 077
Vs: Sami Sandell

EtäIpa sanoi:
En tiedä että alkaako hänen ura olemaan paketissa, mutta vaikka erittäin hieno pelaaja onkin, niin totuus on se ettei tulevaisuuden Ilves enää voi laskea hänen varaansa mitään! Jos paikat eivät kestä Liigakiekkoa, niin eivät ne vaan kestä, ei sille voi mitään.

Se, että laskettiin tälle kaudelle, kuvastaa puuhastelun asteikon.
 

Jarno Saarinen

Luottopelaaja
Viestejä
1 667
Vs: Sami Sandell

No sopimus oli vanhastaan, eikä tällä ipan lompakolla olis ostettu ässää kummempaa sentteriä, tuuri kävi et saatiin Tamminen, joka on muuten klesana sekin..... No Kanki paikkaa.
 

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 779
Vs: Sami Sandell

"Tästä ei saa tulla nyyhkytarinaa" oli haastattelun ehto. Ja silti jotain tuolla silmäkulmassa jumittaa lukea kuinka palavalla intohimolla Ässä suhtautuu jääkiekkoon, voittamiseen ja Ilvekseen. Kunpa nyt pääsisi vain pian jäälle.
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 746
Vs: Sami Sandell

Luultavasti tällä hetkellä kyseessä on nesteen kertyminen polveen, ja siihen koitetaan nyt vaikuttaa pidemmällä levolla. Imeäkkään kun ei voi määräänsä enempää pois, ja tietenkin jossain vaiheessa tuonkin on lakattava.
 
Ylös