Sami Niku

ipe

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
512
Saataisko vielä Velkavuorelta ja Ultimaattinen Gämblääjä Linnonmaalta kommentit, ois koko sarja kasassa.
Toivottavasti Velkavuorelta saadaan komppausta Ilveksen romahdukseen. Tuohan tarkoittaisi silloin vain yhtä asiaa...
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 068
Nikulla katseet vielä NHLssä niin ei tuo pelleile täällä. Tahtoo kuitenkin majuun vielä tulevaisuudessa niin tässä hyvä antaa näyttöjä
Yksikään oikea ammattipelaaja ei pelleile kaukalossa sekuntiakaan peliaikana. Ei vaikka olisi huono joukkue, peli 0-6, peli 6-0, tai vaikka viimeinen peli siinä seurassa. Se on asenne, sama pätee treeneissä.. ei ne ole " vain treenejä ", ne on iso osa uraa ja kehitystä.
 

Pendolino

Luottopelaaja
Viestejä
1 729
Liiga wamissa kertoi että Ilves oli ensimmäinen, joka osoitti konkreettisesti kiinnostusta, eikä vain kysellyt mitä kuuluu.

Miten tää kuulostaa ihan Glendenning saapumiselta.

Tillu on löytänyt salareitin Jalon kassakaappiin.

Ripa istuu tyytyväisenä nojatuolissa ja myhäilee mukavaa tilinpäätöstä samalla kun Timo kärrää kottikärryillä setelikasseja ulos Areenalta.
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 350
Tillu on selvästi toiminnan miehiä. Muut puhaltelee muniin ja Tillu toimii. Näin saadaan laatua kuten Adam ja Sami.

Tillu on pelimies. Sama taktiikka kuin baarissa naisten kanssa toimii myös pelaajamarkkinoilla.

"Lähteekö jätkät Ilvekseen pelaamaan ja lähdettehän te.

Voidaanko tehdä sellainen järjestely, että sä oot Adam ykkönen ja sä oot Sami kakkonen? Sun kanssa Jerry me ei tehdä vielä sopimusta, mutta jää tähän vähän niinku passiin, jos toi ykkönen tai kakkonen eivät lähde, niin otetaan sut sitte varalle.

Mä lähden nyt käymään virtsalla. Mä oon juonu ämpärillisen karpalovodkaa. Mulla alkaa eturauhanen räjähtämään.

Mutta älkää murehtiko. Kaikille järjestetään pelipaikkoja tänään."
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 283
Onhan tää ny ihan ylikylän ukko. Ei muuta, jatkakaa.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 386
Ihanat hiukset
Ihanat viikset
Ihana mies

Älä koskaan mene parturiin.

Se on Sampo!
 

Etä-Ilves

Luottopelaaja
Viestejä
1 515
Tällä äijällä on ollut jo nyt uskomattoman rauhoittava vaikutus pakistoon ja oikeastaan koko joukkueeseen. Tekee lähes järjestäen vain oikeita ratkaisuja. Huikea pelaaja. Ei muuta kuin mottipäistä eteen, jotta kaveri pysyisi täällä ensi kaudellakin.
 

Dominaattori

Luottopelaaja
Viestejä
4 228
Niku ei pelaa huomenna Sportia vastaan. Lähisukulaisen hautajaiset huomenna ohjelmassa.


Lainaus Ilta-Sanomista:

"– Lauantai sujuu erilaisissa tunnelmissa, kun ohjelmassa on minulle tärkeän lähisukulaisen hautajaiset. En siis pelaa lauantaina Sportia vastaan. Sunnuntaista eteenpäin siirretään ajatukset taas täysillä jääkiekkoon, Niku päätti."

Linkki uutiseen
 

Pendolino

Luottopelaaja
Viestejä
1 729
Onhan tämä huikeaa, kun reilusti yli puolet pelistä kentällä on joko Clenny tai Niku. Molemmat käytännössä änäri-tason pakkeja.

Ei ole vastustajille helppoja pelejä tarjolla. Toki jos molemmat ovat vaihdossa, tilalle saadaan vain jotain EHT-jätettä.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 584
Onhan tämä huikeaa, kun reilusti yli puolet pelistä kentällä on joko Clenny tai Niku. Molemmat käytännössä änäri-tason pakkeja.

Ei ole vastustajille helppoja pelejä tarjolla. Toki jos molemmat ovat vaihdossa, tilalle saadaan vain jotain EHT-jätettä.
Ja toiset puolet siinä seisoo Masin, Parikka tai Latvala. Ei oo helppoo :D
 
Ylös