Sami Aittokallio

kotivuori

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
198
Vs: Sami Aittokallio

Peltinen sanoi:
Highlight videon perusteella liikkuminen oli melko jäykän ja kömpelön näköistä. Nestehukka oli kyllä melkoinen junnumoka, jännittiköhän NHL-debyytti niin paljon että juominen unohtui? Torjuntoja ehti tulla vain 15 eli missään rumputulessa ei Sami joutunut edes huhkimaan.
Torjuntoja tuli muistaakseni 23.
 

VP

Luottopelaaja
Viestejä
5 568
Vs: Sami Aittokallio

Peltinen sanoi:
Highlight videon perusteella liikkuminen oli melko jäykän ja kömpelön näköistä.
1. erä tuli katseltua, ja ainakin siinä liikkuminen näytti mielestäni ihan hyvältä.
Vähän tuntui liikkeellään ylipelaavan tilanteita, varmaan osittain jännityksestä johtuen.
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 178
Vs: Sami Aittokallio

ipaipaipa sanoi:
Battery sanoi:
Taitaa Aittokallio olla kaikkien aikojen nuorin Eurooppalaismaalivahti NHL:ssä tolppien välissä?
Huutonaurua näille palstan nhl tietäjille.

Et tiedä mitä kysymysmerkki tarkoittaa? Surullista.

Ja onneksi sinä itse korjasit asian ja kerroit kuka oikeasti oli nuorin. Eikun hetkonen. Et korjannutkaan saati tiennyt.
 

ipaipaipa

Rivipelaaja
Viestejä
60
Vs: Sami Aittokallio

Battery sanoi:
ipaipaipa sanoi:
Battery sanoi:
Taitaa Aittokallio olla kaikkien aikojen nuorin Eurooppalaismaalivahti NHL:ssä tolppien välissä?
Huutonaurua näille palstan nhl tietäjille.

Et tiedä mitä kysymysmerkki tarkoittaa? Surullista.

Ja onneksi sinä itse korjasit asian ja kerroit kuka oikeasti oli nuorin. Eikun hetkonen. Et korjannutkaan saati tiennyt.

Niin, ensinnäkään en ollut paikalla kun tuon kirjoitit, toiseksi ei oikeastaan edes kiinnosta kyseinen asia, kolmanneksi vihaan trolleja, sekä ihmisiä jotka kohottavat omaa itsetuntoaan ainoastaan sillä että kuittailevat muille, tai yrittävät kohottaa, ei se siitä mihinkään nouse kumminkaan. Mutta joo, jos se sinusta on huonoa niin ihan sama, minä olisin tyytyväinen jos Ilves pääsisi edes joskus lähelle samaa, ottaisi runkosarjassa eniten 3 pisteen voittoja, tekisi eniten maaleja, pelaisi finaaleissa sekä olisi kotiedulla 1-1 tilanteessa. päästäisi 30 ensimmäiseen alivoimaan yhden maalin playoffeissa ja samalla itse tekisi kaksi. huonoa eikö vain.
 

VSpala

Rivipelaaja
Viestejä
24
Vs: Sami Aittokallio

Mitä sinä ipaipaipa oikein selität?

ipaipaipa sanoi:
ei oikeastaan edes kiinnosta kyseinen asia

Miksi sitten otit kantaa asiaan?

ipaipaipa sanoi:
vihaan trolleja, sekä ihmisiä jotka kohottavat omaa itsetuntoaan ainoastaan sillä että kuittailevat muille

No etkös sinä tässä nyt vain kuittaile omaksi iloksesi?
ipaipaipa sanoi:
Huutonaurua näille palstan nhl tietäjille.

En edes ymmärrä miten tämä liittyy keskusteluun siitä, kuka on nuorin aloittava maalivahti NHL:ssä.

ipaipaipa sanoi:
Mutta joo, jos se sinusta on huonoa niin ihan sama, minä olisin tyytyväinen jos Ilves pääsisi edes joskus lähelle samaa, ottaisi runkosarjassa eniten 3 pisteen voittoja, tekisi eniten maaleja, pelaisi finaaleissa sekä olisi kotiedulla 1-1 tilanteessa. päästäisi 30 ensimmäiseen alivoimaan yhden maalin playoffeissa ja samalla itse tekisi kaksi. huonoa eikö vain.

Taidat kuitenkin itse olla se trolli täällä.
 

ipaipaipa

Rivipelaaja
Viestejä
60
Vs: Sami Aittokallio

VSpala sanoi:
Mitä sinä ipaipaipa oikein selität?
Miksi sitten otit kantaa asiaan?
No etkös sinä tässä nyt vain kuittaile omaksi iloksesi?
En edes ymmärrä miten tämä liittyy keskusteluun siitä, kuka on nuorin aloittava maalivahti NHL:ssä.
Taidat kuitenkin itse olla se trolli täällä.

Ei liity mitenkään, Meni hermo vain yhteen nimimerkkiin(jos käytät järkeäsi varmasti keksit kehen), Kunhan kuittasin takaisin hänen niin viisaisiin viesteihinsä. Mutta se siitä. Modet voi siirtää nämä vaikka sinne Älämölöä ketjuun, tai vaikka poistaa.
 

iiipaaa

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
240
Vs: Sami Aittokallio

Toivottavasti ei ole moneen kertaan laitettu foorumille, en ainakaan löytänyt mutta Aittokalliolta eileen hieno voitto ja uran ensimmäinen maalivahti tappelu!

http://www.youtube.com/watch?v=C6BZNJJV2Xg
 

Iker78

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
711
Vs: Sami Aittokallio

iiipaaa sanoi:
Toivottavasti ei ole moneen kertaan laitettu foorumille, en ainakaan löytänyt mutta Aittokalliolta eileen hieno voitto ja uran ensimmäinen maalivahti tappelu!

http://www.youtube.com/watch?v=C6BZNJJV2Xg
Ja pataan tuli ja huolella!:)
 

Bilbo

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
294
Vs: Sami Aittokallio

Ei vielä täällä ole, joten laitetaan että Sami nostettu Colorado Avalanchen NHL-miehistöön, koskai Giguerella ollut selkävaivoja. Samin alkukausi AHL:ssä 19 peliä, joista 8 voittoa. Torjuntaprosentti 90,1 ja päästettyjenmaalien keskiarvo 2,83.
 

Raipe - The Great One

Tähtipelaaja
Viestejä
11 341
Vs: Sami Aittokallio

Ei menny Samilla ihan putkeen - 2 erää maalilla 15/18 ja vaihto pois.
 

jorkkila

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
706
Vs: Sami Aittokallio

Ei niinkä huhuilua vaan lähinnä kirjoittajan/bloggaajan mietiskelyä siitä kuinka Dallasin tulisi hankkia nuori varamaalivahti "eläkeläisten" sijaan. Ja listasi uutiseen vain kysymyksiä siitä että treidaisiko Colorado Aittokallion, tai Boston Svedbergin/Subbanin, tai Detroit Mrazekin/McCollumin... Mitään oikeaa huhuahan ei ollut...
 

kirppu

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
875
Vs: Sami Aittokallio

Sami Aittokallio.
Muuttui ulkomaille lähdön jälkeen ikuiseksi kakkos maalivahdiksi. Ellei sitten seuraava siirto tehdä muunkin kuin rahan perässä.
 

Ilveskissa

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
157
Vs: Sami Aittokallio

kirppu sanoi:
Sami Aittokallio.
Muuttui ulkomaille lähdön jälkeen ikuiseksi kakkos maalivahdiksi. Ellei sitten seuraava siirto tehdä muunkin kuin rahan perässä.

NHL-siirtohan oli varmasti niiiiin rahakas ja mistään Sami ei olisi saanut enempää? Kyllä lähtö rapakon taakse oli oikea omasta näkökulmasta. Pelejä kertyi kymmenkunta enemmän kuin viime kaudella AHL:ssä ja torjunta% nousi jo oikealle kymmenluvulle. Se on nähty jo, että Avalanche luottaa Aittokallioon, ja hän on saanut näytönpaikkoja. Ensi kaudella Varlamovin/Berran loukkaantuessa saa varmasti paikkansa. Toki ei ole mahdotonta, että maisema vaihtuisi edellämainittujen maalivahtien pitkähköjen sopimusten vuoksi.
 

Gmoo

Luottopelaaja
Viestejä
2 797
Vs: Sami Aittokallio

Sami Aittokallio on myös liittynyt Ilveksen omistajakaartiin. Ilveksen uutinen Facebookin puolelta:

Sami Aittokallio samaan ”ketjuun” Rajalan, Kolppasen, Keräsen sekä Jokipakan kanssa Ilveksen omistajakaartiin. ”Ilveksen paita on ollut päällä pitkään ja sitä kautta olen päässyt urallani kohti kaikkien kiekkoilijoiden unelmaa NHL:ää. Tekeminen ratkaisee kaiken on Ilveksen motto, joten oli itsestään selvää, että lähden mukaan jollainlailla kasvattajaseurani toimintaan.” – Sami Aittokallio
 

Aimo Pamaus

Rivipelaaja
Viestejä
32
Vs: Sami Aittokallio

Taitaa Samilla olla NHL-paikka lähempänä kuin suomenmestaruus:
http://www.kerimaki.fi/sm2014/TuloslaskentaSM2014lasustilisoitu.pdf

Vasta 39.
 

Ipander

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
126
Vs: Sami Aittokallio

Aittokallio on nostettu änäriin. Colorado vetää tällä hetkellä Pickard-Aittokallio duolla koska sekä Varlamov että Berra ovat loukkaantuneina.
 
Ylös