Sairastupa kaudella 2013-14

-sk-

Luottopelaaja
Viestejä
1 451
Vs: Sairastupa kaudella 2013-14

Onko kellään tietoa koska pakkeja alkaa palaamaan askiin? Liikaa annetaan tasoitusta tällä hetkellä.
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 585
Vs: Sairastupa kaudella 2013-14

Tuokkola sanoi, että odottelee helpotusta takalinjoille ensi viikolla. Huomenna siis vielä näillä.
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 390
Vs: Sairastupa kaudella 2013-14

tahvo83 sanoi:
mikähän vällylle tuli?

Todella yllättävästä paikasta löytyy tämäkin tieto.

www.ilves.com

OTTELURAPORTTI - Ilves väänsi voiton Lukosta

VALMENTAJA- JA PELAAJAKOMMENTIT:

- Välimaalla vähän venähti jalka, sen tarkemmin en osaa vielä sanoa. Ensi viikolla saadaan pakkeja takaisin, jos kaikki menee hyvin.
 

tahvo83

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
123
Vs: Sairastupa kaudella 2013-14

kyllä se vaan helpottaa meitä tasamaan tallaajia kun on tälläsiä tietomiehiä kun battery. Kiitos ja kumarrus
 

NikoM

Guest
Vs: Sairastupa kaudella 2013-14

Onko Marjamäen paluusta vielä tietoa? Maajoukkuetauon tienoilla oli harjotuspelikauden aikana annettu tieto, mutta onko jollekin sisäpiiri tiennyt kertoa jotain muuta?

Järventien 2-3 viikkoa alkaa hiljalleen olla lusittu ja Kukkosta sekä Peltolaa sopii odottaa jo ensi viikolla askiin..?
 

tynamo

Luottopelaaja
Viestejä
1 318
Vs: Sairastupa kaudella 2013-14

Olenko missannut jotain vai onko Ilveksen tapa tiedottaa muuttunut? Kukkosen ja Peltolan osalta ei ole kuulunut hiiskahdustakaan sen jälkeen, kun miehet joutuivat sairastuvalle.
 

Isojalka

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
370
Vs: Sairastupa kaudella 2013-14

tynamo sanoi:
Olenko missannut jotain vai onko Ilveksen tapa tiedottaa muuttunut? Kukkosen ja Peltolan osalta ei ole kuulunut hiiskahdustakaan sen jälkeen, kun miehet joutuivat sairastuvalle.
En muista missä luin, mutta Tuokkola kommentoi jotenkin ympäripyöreästi loukkaantumisia että eteenpäin mennään ja lähiviikkoina saadaan pelaajia kuntoon. Kysyin tätä sairastapausten kommentointia vanhalla foorumilla ja silloin muistaakseni ylläpito kuittasi lääkärin kommentilla, että niissä on myös yksityisyyden suojasta kyse. Eli seura ei saa liian tarkkaan kertoa ettei loukata pelaajan yksityisyyden suojaa paljastamalla liikaa terveystietoja..
 

vilperi

Luottopelaaja
Viestejä
1 163
Vs: Sairastupa kaudella 2013-14

Jumala sanoi:
Kysyin tätä sairastapausten kommentointia vanhalla foorumilla ja silloin muistaakseni ylläpito kuittasi lääkärin kommentilla, että niissä on myös yksityisyyden suojasta kyse. Eli seura ei saa liian tarkkaan kertoa ettei loukata pelaajan yksityisyyden suojaa paljastamalla liikaa terveystietoja..

Juurikin näin ja taitaa tämä kommentointi olla vielä tuostakin tiukentunut pelaajayhdistyksen uuden linjauksen takia. Mikäli loukkaantunut pelaaja itse kertoo loukkaantumistilanteestaan (syy ja sairausloman pituus), voidaan se mediassa tuoda julki, mutta esimerkiksi valmentaja ei saa mediaan sanoa sen halaistua sanaa pelaajan kunnosta.
 

sämpylä

Luottopelaaja
Viestejä
5 157
Vs: Sairastupa kaudella 2013-14

Masikin jossain taannoisessa haastattelussa sanoi että eteenpäin mennään mutta kuukausia viä mennään ennen paluuta. Oisko tuo ollut Tappara-Ilves ottelun tauko haastattelussa. Tietääkö kukaan onko Masi ollut edes viä jäällä? Ja voisko tuo paluu tapahtua joulutauon jälkeen.
 

Floe

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
188
Vs: Sairastupa kaudella 2013-14

Keskiviikon Aamulehdessä Hirvonen sanoi, että Pentikäisen jälkeen sairastuvalta askiin odotetaan seuraavaksi Järventietä, mutta ei vielä tällä viikolla. Kukkonen ja Peltola ovat pidempään poissa kuin Järventie, mutta sen tarkemmin ei kerrottu. Masista ei mainittu mitään.
 

B

Luottopelaaja
Viestejä
7 576
Vs: Sairastupa kaudella 2013-14

Järventie ilmeisesti ensi viikolla mukana jos Jatkoajan "kolmesta neljään viikkoon" pitää kutinsa. Masihan sanoi liigakauden avaustilaisuudessa että "kuukausi menee vielä", ja jossain oli juttua että ensimmäisen maajoukkuetauon jälkeen on mukana.
 

B

Luottopelaaja
Viestejä
7 576
Vs: Sairastupa kaudella 2013-14

Ruuttu loukkaantui tänään 3. erässä, toivottavasti ei käyny pahemmin.. Oisko Keräsen aika nousta ykköseen jos Ruutulle tulee pidempi saikku?
 

Severi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
295
Vs: Sairastupa kaudella 2013-14

bulftrik sanoi:
Ruuttu loukkaantui tänään 3. erässä, toivottavasti ei käyny pahemmin.. Oisko Keräsen aika nousta ykköseen jos Ruutulle tulee pidempi saikku?
Samaa itse olen jo pidemmän aikaa toivonut, että ykköshyökkäysketju näyttäisi:

Sandell - Corso - Keränen

Mutta toivottavasti Ruutulle ei käynyt pahemmin!
 

NikoM

Guest
Vs: Sairastupa kaudella 2013-14

Severi sanoi:
bulftrik sanoi:
Ruuttu loukkaantui tänään 3. erässä, toivottavasti ei käyny pahemmin.. Oisko Keräsen aika nousta ykköseen jos Ruutulle tulee pidempi saikku?
Samaa itse olen jo pidemmän aikaa toivonut, että ykköshyökkäysketju näyttäisi:

Sandell - Corso - Keränen

Pelkään pahoin että Asplundin taso laskee täysin, jos Keränen lähtee viereltä. Pelataan nyt näin niin kauan kun homma kulkee. Ei anneta minkään sekottaa nyt pakkaa!
 

Ilves

Luottopelaaja
Viestejä
2 676
Vs: Sairastupa kaudella 2013-14

Itse en sotkisi toimivia ketjuja.
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 390
Vs: Sairastupa kaudella 2013-14

Ilves sanoi:
Itse en sotkisi toimivia ketjuja.

Eli laittaisit puolikuntoisen Pesosen tai Flynnin ykköseen ykkösketjun peliajalle? Tai Välimaan, onko mies muuten kunnossa?
 

suitsuke

Guest
Vs: Sairastupa kaudella 2013-14

Battery sanoi:
Ilves sanoi:
Itse en sotkisi toimivia ketjuja.

Eli laittaisit puolikuntoisen Pesosen tai Flynnin ykköseen ykkösketjun peliajalle? Tai Välimaan, onko mies muuten kunnossa?
oisko tossa ny paikka antaa vastuuta jekille? :)
 

sämpylä

Luottopelaaja
Viestejä
5 157
Vs: Sairastupa kaudella 2013-14

Kyllä mustakin vois kokeilla. Rajala kun jahkaa missä pelaa, muuten Toni ois toho aika kova juttu.
 

Ilves

Luottopelaaja
Viestejä
2 676
Vs: Sairastupa kaudella 2013-14

Battery sanoi:
Ilves sanoi:
Itse en sotkisi toimivia ketjuja.

Eli laittaisit puolikuntoisen Pesosen tai Flynnin ykköseen ykkösketjun peliajalle? Tai Välimaan, onko mies muuten kunnossa?
Ennemmin laittaisin Jekin ykköseen. Tottakai on pakko sotkea ketjuja, mutta mielestäni kakkonen toimii paremmin kuin kolmonen.
 
Ylös