Saa ottaa talteen.

Pendolino

Luottopelaaja
Viestejä
1 723
Ajattelin ottaa ensi kauteen uudenlaisen lähestymistavan. Kirjoitan tälle foorumille ainoastaan positiivisia kommentteja. En hauku yhtäkään pelaajaa, valmentajaa tai tapparalaista. Lupaukseni lähtee käyntiin samaan aikaan, kun pelaajat palaavat omatoimijaksolta.

Joten positiivista ensi kautta kaikille ja negaillaan yhdessä vielä nämä pari kuukautta, mitä minä itselleni lupasin!
 

mandariinimake

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
183
Ajattelin ottaa ensi kauteen uudenlaisen lähestymistavan. Kirjoitan tälle foorumille ainoastaan positiivisia kommentteja. En hauku yhtäkään pelaajaa, valmentajaa tai tapparalaista. Lupaukseni lähtee käyntiin samaan aikaan, kun pelaajat palaavat omatoimijaksolta.

Joten positiivista ensi kautta kaikille ja negaillaan yhdessä vielä nämä pari kuukautta, mitä minä itselleni lupasin!
Tästä voisi ottaa muutama muukin koppia... (edit: minä mukaan lukien)
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 336
Ilveksen seuraava mestaruus tulee vuonna 2028, pääkoutsina Lauri Marjamäki.

Tapahtui unessa eli toteutuu varmasti.
Älä syö sieniä ennen nukkumaan menoa :)

Olen itsekkin kyllä sitä mieltä, että Marjamäki voittaa vielä Liigassa suomen mestaruuden päävalmentajana. Vuotta ja seuraa en ala arvaileen.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 933
Turhan raskas iltapala johtaa tuollaisiin uniin.
No sinänsä alkaa olla ihan sama vaikka koutsina ois Jukka Rautakorpi, Vincent Manngard ja vaikka Hiitelä jos kausi päättyy kirkkaimpaan.
 
Ylös