Saa ottaa talteen.

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 769
Ilves voittaa Kuopiossa sisuutuneena. Ei tää sarja ole ohi. Paljon jäi parannettavaa ja sen tietää koko joukkuekin.
No ei tietenkään ole. Ja todennäköisesti voitetaankin. Tapa millä tänään taas kotikaukalossa sössittiin oli vaan katastrofaalinen ja tyypillinen ilves-paniikki.
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 157
Mä olen kesästä asti uskonut ja luottanut siihen että Ilves on saatanan vahva keväällä. Tänään nähty lepsuilu 3-1 johdossa oli sen luokan perseennäyttö että tuo luotto ja usko hävisivät kuin taikaiskusta.

Ilveksellä ei pää kestä ja tämä sarja menee KalPalle.
 

jäämies-70

Luottopelaaja
Viestejä
5 398
IMG_6665.jpeg


Jätän tämän vain tähän, nyt on löysät otettu pois.
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 705
Mä olen kesästä asti uskonut ja luottanut siihen että Ilves on saatanan vahva keväällä. Tänään nähty lepsuilu 3-1 johdossa oli sen luokan perseennäyttö että tuo luotto ja usko hävisivät kuin taikaiskusta.

Ilveksellä ei pää kestä ja tämä sarja menee KalPalle.
Itse olen aikaisin tässä ketjussa laittanut meidät sijalle viisi.
Viime kaudella niemelä vei pennasta sitä selvemmin mitä pidemmälle sarja eteni.
Karjalaisen vuoro?
 

Arzamas

Luottopelaaja
Viestejä
1 859
Pelihän oli täysin hanskassa 50min. Silti pisti läpi ottelun silmään että kiekko poltteli lavassa ja syöttöjen ajoitukset lipsuivat.

Ylivarmisteltu YV ja siitä seuranneesta hölmöilystä otettu kakkonen kaatoi koko pelin. 3-2 maalin jälkeen oltiin täysin purjeessa. Ei uskallettu pelata kiekolla ja annettiin avaimet KalPalle. Lisäksi tehtiin virheitä toisensa perään.

KalPa teki kyllä Ilveksen ylivoiman täysin aseettomaksi. Harvassa oli YV-pyöritykset. Vastaavasti omat alivoimat oltiin koko ajan omissa myllyssä ensimmäistä alivoimaa lukuunottamatta.

Huolestuttavan paljon pelissä oli Marjamäki-kiekon elementtejä.

Toki tämä on sellainen sarja että jos Pennanen saa Ilveksen pelkotilat poistettua, niin kääntyy kyllä.
 

Salhoja

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
268
Ilves näytti sen verran väsyneeltä ja pääkään ei kestä, joten maanantaina iso peli, kun siihen lähdetään Kalpan johtaessa sarjaa otteluvoitoin 2-0.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 769
Itse olen aikaisin tässä ketjussa laittanut meidät sijalle viisi.
Viime kaudella niemelä vei pennasta sitä selvemmin mitä pidemmälle sarja eteni.
Karjalaisen vuoro?
No tämähän on ihan pelkkää paskaa. Ilves vei kuin kuoriämpäriä noita pelejä mutta ei tehnyt maaleja.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Itse olen aikaisin tässä ketjussa laittanut meidät sijalle viisi.
Viime kaudella niemelä vei pennasta sitä selvemmin mitä pidemmälle sarja eteni.
Karjalaisen vuoro?

Hei sinä voittojen jälkeen palstalta karkuun luikkiva ja tappioiden hetkellä röllimetsästä foorumille ejakuloimaan rientävä internetin ihme: sovitaanko, että tällä kertaa palaat tähän asiaan myös siinä tapauksessa, että Ilves ja Pennanen pistävät sarjan halki, poikki ja pinoon tässä neljän viiden seuraavan ottelun aikana?

Ei vaan, oot oikeasti söpö.
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 705
Hei sinä voittojen jälkeen palstalta karkuun luikkiva ja tappioiden hetkellä röllimetsästä foorumille ejakuloimaan rientävä internetin ihme: sovitaanko, että tällä kertaa palaat tähän asiaan myös siinä tapauksessa, että Ilves ja Pennanen pistävät sarjan halki, poikki ja pinoon tässä neljän viiden seuraavan ottelun aikana?

Ei vaan, oot oikeasti söpö.
Melko turhaa kirjoittaa voittopelin jälkeen kun ei nähdä ongelmia.
Yhä nähnyt voitetuissakin peleissä varsinkin puolustuspelaamisessa, oman alueen pelaamisessa niin paljon vajavaisuutta ja merkkausvirheitä, mitä en ymmärrä tässä kohtaa kautta.
Rosteri on kova, sillä ollaan ratsastettu, tätä olen jauhanut.

Eilisen pelin alkuveikkauksissa povasin meille ja. tappiota. Se tuli.
Me suoritetaan reagoimatta, kalpa pelaa ”sydämellä” ja pelaa vahvuuksillaan meidän heikkouksiin.

Kalpalla on eväät tähän sarjaan.
Nyt kysytään pystyykö pennanen syömään ne.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 949
Ilves voittaa Kuopiossa sisuutuneena. Ei tää sarja ole ohi. Paljon jäi parannettavaa ja sen tietää koko joukkuekin.
Tähän uskon itsekkin, mutta pientäkään painetta en aseta, ettei tarvita kuudetta psykologia. Pelatkoon tasan kuten haluavat ja mitä saavuttaa haluavat.
Minä en jaksa stressata asiaa, enkä tarvitse eilisen kaltaista esitystä elämääni.
Että rennosti vaan, en aseta mitään odotuksia.
 
Ylös