Ryan Flynn

Mudi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
322
Vs: Ryan Flynn

Mitähän tästä voisi sanoa parin pelin jälkeen... Liike on parantunut, mutta löytyykö nykyhetken Ilveksellä käyttöä tälläiselle semi-voimahyökkääjälle ? Toisaalta Flynn voikin sopia hyvin Aspludin ja Keräsen ketjuun, mutta se vaatii sen, että Flynn menee sinne maalille maskiin ja tekee raskasta duunia siellä.

Annetaan nyt viellä Flynille aikaa vaan tottua tempoon, kaukaloon ja pelistrategiaan ennenkuin täysin tuomitaan kaveria :)
 

Brooks

Luottopelaaja
Viestejä
7 022
Vs: Ryan Flynn

Pari taklausta ja yksi rankkarimaali ei mielestäni mitenkään riitä, kuin miehellä ei ole tarjottavanaan mitään sellaista, joka toisi lisäarvoa Ilveksen peliin ja jota yksi jos toinen Mestis-pelaajakin voisi tarjota.
 

tynamo

Luottopelaaja
Viestejä
1 321
Vs: Ryan Flynn

Brooks sanoi:
Pari taklausta ja yksi rankkarimaali ei mielestäni mitenkään riitä, kuin miehellä ei ole tarjottavanaan mitään sellaista, joka toisi lisäarvoa Ilveksen peliin ja jota yksi jos toinen Mestis-pelaajakin voisi tarjota.

En itsekään ole toistaiseksi vakuuttunut Flynnin otteista, mutta on niitä huonompiakin kavereita viime vuosina nähty. Ei toki ole riittävä kriteeri ulkomaalaisvahvistukselle.

Toki on hienoa huomata, että jotkin asiat eivät koskaan muutu. Ja tässä tarkoitan Brooksin asennetta Atlantin toiselta puolelta tulleita pelaajia kohtaan. Veikkaan, että jos kyseessä olisi kankea ruotsalainen, niin "taivas olisi vielä auki".
 

B

Luottopelaaja
Viestejä
7 576
Vs: Ryan Flynn

Valmennuksen kommenteista voisi päätellä että joko Flynn saa sopparin tai sitten try-outtia pidennetään. Tuokkolan "uskon että hänestä on meille paljon iloa, hän on tottunut pelaamaan täysin erilaista kiekkoa kun me täällä" kommentin jälkeen olisi vaikea uskoa että ei jatka try-outin jälkeen joukkueessa.
 

sämpylä

Luottopelaaja
Viestejä
5 157
Vs: Ryan Flynn

Eihän Saipassa oleva Stefano Giliati saanut viimekaudella 30 ekaan peliinsä montaakaan pistettä, sitten loppukausi olikin yhtä lentoa 18+18. Flynn on kylläkin ihan erittyyppinen pelaaja, mutta Italian sarjasta kumpikin tullut Suomeen.
 

Seventy-one

Guest
Vs: Ryan Flynn

sämpylä sanoi:
Eihän Saipassa oleva Stefano Giliati saanut viimekaudella 30 ekaan peliinsä montaakaan pistettä, sitten loppukausi olikin yhtä lentoa 18+18.

Giliati värkkäsi ensimmäiseen 30 peliin 11+9 tehot. Oikeassa olit, että Gilliatin kausi alkoi tehopisteiden puolesta heikosti, mutta se kesti 15 peliä, jolloin tuli tehot 2+2.

Stefano Giliati
 

Brooks

Luottopelaaja
Viestejä
7 022
Vs: Ryan Flynn

tynamo sanoi:
Veikkaan, että jos kyseessä olisi kankea ruotsalainen, niin "taivas olisi vielä auki".

Pelaajista näkee yleensä yhdenkin ottelun perusteella, millainen pelaaja on kyseessä ja mihin hänestä on.

Olen nähnyt kaikkien Ilveksen ulkomaalaisten pelaavan lukuun ottamatta Len Lundetta ja Jan Kobezdaa, ja vain kerran olen ollut ensi arvioinnissani väärässä. Kun nimittäin näin Ivan Majeskyn pelaavan Tampere Cupissa Matt Smithin parina, en mitenkään osannut odottaa, kuinka hyväksi hankinnaksi Majesky lopulta osoittautuisi.
 

Pro

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
489
Vs: Ryan Flynn

Brooks sanoi:
tynamo sanoi:
Veikkaan, että jos kyseessä olisi kankea ruotsalainen, niin "taivas olisi vielä auki".

Pelaajista näkee yleensä yhdenkin ottelun perusteella, millainen pelaaja on kyseessä ja mihin hänestä on.

Olen nähnyt kaikkien Ilveksen ulkomaalaisten pelaavan lukuun ottamatta Len Lundetta ja Jan Kobezdaa, ja vain kerran olen ollut ensi arvioinnissani väärässä. Kun nimittäin näin Ivan Majeskyn pelaavan Tampere Cupissa Matt Smithin parina, en mitenkään osannut odottaa, kuinka hyväksi hankinnaksi Majesky lopulta osoittautuisi.

Kyllä minä kaikkea olen elämässäni ja jääkiekon kanssa touhutessani nähnyt, mutta nyt löytyi kyllä jotain aivan suvereenia.

Muistan lukeneeni että ammatti/huippuscouteilla prosentti yhden pelin otannoissa parhaimmillaan hipoo maastossa 45-55%. Mutta täällä palstalla vaikuttaa tapaus jonka prosentti varovaisesti laskien on rapiat 99%!

Pakko ottaa lakki päästä.
 

merkkari

Guest
Vs: Ryan Flynn

Mites tota Brooks, kun suorittaminen on tuolla tasolla niin etkö mitenkään voisi ryhtyä Ilveksen scoutiksi ? Palkkaa tuskin tulee ihan yhtä paljon mitä joku NHL seura kyvyistäsi maksaa, mutta voisit nyt vähän jeesata Ilvestä. Varmasti palstalaisetkin osallistuu jollain huivi-laita-mainos tempauksella sponsorointiin että saadaan noin kyvykäs mies meidän tiimiin.
 

Dealer

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
340
Vs: Ryan Flynn

Brooks sanoi:
tynamo sanoi:
Veikkaan, että jos kyseessä olisi kankea ruotsalainen, niin "taivas olisi vielä auki".

Pelaajista näkee yleensä yhdenkin ottelun perusteella, millainen pelaaja on kyseessä ja mihin hänestä on.

Olen nähnyt kaikkien Ilveksen ulkomaalaisten pelaavan lukuun ottamatta Len Lundetta ja Jan Kobezdaa, ja vain kerran olen ollut ensi arvioinnissani väärässä. Kun nimittäin näin Ivan Majeskyn pelaavan Tampere Cupissa Matt Smithin parina, en mitenkään osannut odottaa, kuinka hyväksi hankinnaksi Majesky lopulta osoittautuisi.

Tottakai! Itsehän olen nähnyt jokaisen Ilves-hankinnan potentuaalisen onnistumismahdollisuuden, tai floppauksen.

Mutta asiaan, niin eiköhän Flynn ole selkesti Marjamäen paikkaaja ja saa lähteä, kun Masi on kunnossa... Laukaus vaikuttaisi olevan hyvä, kun pääsisi vetopaikkoille pelin aikana. Kulmissa koittaa vääntää ja kääntää vaihtelevalla menestyksellä, ja on monesti pyrstöllään tilanteiden jälkeen. Eli ei jatkoon.
 

Brooks

Luottopelaaja
Viestejä
7 022
Vs: Ryan Flynn

merkkari sanoi:
Mites tota Brooks, kun suorittaminen on tuolla tasolla niin etkö mitenkään voisi ryhtyä Ilveksen scoutiksi ? Palkkaa tuskin tulee ihan yhtä paljon mitä joku NHL seura kyvyistäsi maksaa, mutta voisit nyt vähän jeesata Ilvestä. Varmasti palstalaisetkin osallistuu jollain huivi-laita-mainos tempauksella sponsorointiin että saadaan noin kyvykäs mies meidän tiimiin.

Itse asiassa olen jo monen vuoden ajan ilmoittanut, että puhelimeni on auki 7/24, enkä ole edes kallis.

Tuossa vuoden vaihteen tietämillä voisin lähteä tutustumaan Uuden-Seelannin oletettua paljon tasokkaampaan kiekkosarjaan. Sen jälkeen kierros NHL-seurojen otteluihin ja keväällä Prahaan. Kesällä Italiaan etsimään vielä Flynniäkin potentiaalisempia vahvistuksia.
 

B

Luottopelaaja
Viestejä
7 576
Vs: Ryan Flynn

Erittäin hyvä peli Flynniltä tänään, kuten myös koko neloselta. Miehen rooli on selvä: kiekon pitäminen vastustajan maalin takana/kulmissa ja ajo maalille. Tänään siitä kiitokseksi syöttöpiste ja koko 1-3 maali oli miehen esityön ansiota.
 

Serve#15

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
184
Vs: Ryan Flynn

Juu, samoilla linjoilla, oli hyvä peli. Nyt ei kiekkokkaan poltellu lavassa kauheesti. Selkeetä parannusta...
 

Ilves

Luottopelaaja
Viestejä
2 676
Vs: Ryan Flynn

Oli hyvä peli Flynniltä! Tämmöistä tai jopa parempaa kun saataisiin jatkossa niin ehdottomasti jatkoon!
 

iiipaaa

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
240
Vs: Ryan Flynn

Mahtava peli Flynniltä. Ilves ei meinaa saada millään maalia mutta sitten Flynn antaa vähän nyrkkiä ja herättää joukkueen ja BOOM 4 maalia noin vaa !! Muutenkin hieno peli Fynniltä, joka palkittiin syöttöpisteellä. Tästä on hyvä jatkaa, Flynnillä on vain yksi suunta ja se on ylöspäin..
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 183
Vs: Ryan Flynn

Mitä enemmän Flynn pääsee pelaamaan, sitä parempia peliesitykset ovat. Erittäin hyvä peli tänään josta kruunua komea esityö 3-1 maaliin.

Tuntuu siltä, että tästä kaverista on iloa vielä myöhemminkin.
 

Ilves ykköseksi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
230
Vs: Ryan Flynn

Komee esityö kyllä Flynniltä Kangasniemen maaliin. Laakson vai mikä lie kerhopakki saa olla tyytyväinen, ettei Ryanin yksi kovempi isku osunut päähän. Siitä olis tullut luvun lasku.
 

vilsku

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
153
Vs: Ryan Flynn

Baloun sanoi:
Mitä enemmän Flynn pääsee pelaamaan, sitä parempia peliesitykset ovat. Erittäin hyvä peli tänään josta kruunua komea esityö 3-1 maaliin.

Tuntuu siltä, että tästä kaverista on iloa vielä myöhemminkin.
Näin on.
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 547
Vs: Ryan Flynn

Flynn rakensi tuota 3-1 -maalia ennen ihan vastaavan paikan ja hyvä tasapaino ulottuvuuden kera tuo paljon lisäarvoa nimenomaan nykyneloseen Hölliin tai keskenkuntoiseen Pesoseen verrattuna. Hyvä peli Ryanilta.
 
Ylös