Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oli kyllä niin paljon huonoa tuuria tilanteessa. Toivotaan että selvisi mahdollisimman pienellä ja isot tsempit kuntoutukseen.Tänään meni kuvauksiin.ei hyvältä näytä.z
Mun mielestä Ilves - Zürich otteluketjusta löytyy video, missä on highlightit pelistä. Tilanteessa vihu pääsi läpiajoon ja Kucherik ja Kuukasjärvi lähtivät luistelukilpailuun ja ”törmäsivät” liukuen päätylaitaan ja Kuukasjärvi osui/laskeutui tilanteessa pelottavan näköisesti. Pääsi itse kentältä pois toki, muttei enää pelannut ottelussaMitä tapahtu? En kerennyt peliä seuraamaan
Kucerik pelas sen tilanteen ihan todella hölmösti ja kolmantena miehenä liukui Kuukasjärven jalkoihin mistä sitten lensi laitoja päin.Mun mielestä Ilves - Zürich otteluketjusta löytyy video, missä on highlightit pelistä. Tilanteessa vihu pääsi läpiajoon ja Kucherik ja Kuukasjärvi lähtivät luistelukilpailuun ja ”törmäsivät” liukuen päätylaitaan ja Kuukasjärvi osui/laskeutui tilanteessa pelottavan näköisesti. Pääsi itse kentältä pois toki, muttei enää pelannut ottelussa
Video alkaa oikeasta kohdasta.Mitä tapahtu? En kerennyt peliä seuraamaan
Video alkaa oikeasta kohdasta.
Nuoret luut kestääHuhu kertoo että ruhjeilla selvisi. Luotetaan siihen.
Toivottavasti, Ilves+ selostuksessa Mikko Aaltonen sanoi, että Kuukasjärvi oli itse menossa penkille, mutta lääkäri vinkkasi mukaansa, että mennäänpä nyt koppiin kuitenkin.Huhu kertoo että ruhjeilla selvisi. Luotetaan siihen.
TottaHuhu kertoo että ruhjeilla selvisi. Luotetaan siihen.
Tänään meni kuvauksiin.ei hyvältä näytä.z
Huhu kertoo että ruhjeilla selvisi. Luotetaan siihen.
Ei sillä ole hakuaikaa enään tulevista pelaajista eikä näköjään muutakaan annettavaa.. Aivan hupi ukko mitä ei kannata liian tosissaan ottaa.Näin. Montako kautta tämä mestari punakone saa vielä trollailla täällä ennenkuin ylläpito poistaa hänet? Samat säännöt kai pitäisi jokaiselle olla - jos muurari sai lähteä, miksi ei entinen mestarikin?
Siis hajuakaanEi sillä ole hakuaikaa enään tulevista pelaajista eikä näköjään muutakaan annettavaa.. Aivan hupi ukko mitä ei kannata liian tosissaan ottaa.