Roni Kuukasjärvi

Mitä tapahtu? En kerennyt peliä seuraamaan
Mun mielestä Ilves - Zürich otteluketjusta löytyy video, missä on highlightit pelistä. Tilanteessa vihu pääsi läpiajoon ja Kucherik ja Kuukasjärvi lähtivät luistelukilpailuun ja ”törmäsivät” liukuen päätylaitaan ja Kuukasjärvi osui/laskeutui tilanteessa pelottavan näköisesti. Pääsi itse kentältä pois toki, muttei enää pelannut ottelussa

Mun mielestä Ilves - Zürich otteluketjusta löytyy video, missä on highlightit pelistä. Tilanteessa vihu pääsi läpiajoon ja Kucherik ja Kuukasjärvi lähtivät luistelukilpailuun ja ”törmäsivät” liukuen päätylaitaan ja Kuukasjärvi osui/laskeutui tilanteessa pelottavan näköisesti. Pääsi itse kentältä pois toki, muttei enää pelannut ottelussa
Kucerik pelas sen tilanteen ihan todella hölmösti ja kolmantena miehenä liukui Kuukasjärven jalkoihin mistä sitten lensi laitoja päin.

Huhu kertoo että ruhjeilla selvisi. Luotetaan siihen.
Toivottavasti, Ilves+ selostuksessa Mikko Aaltonen sanoi, että Kuukasjärvi oli itse menossa penkille, mutta lääkäri vinkkasi mukaansa, että mennäänpä nyt koppiin kuitenkin.

Tänään meni kuvauksiin.ei hyvältä näytä.z

Huhu kertoo että ruhjeilla selvisi. Luotetaan siihen.

Näin. Montako kautta tämä mestari punakone saa vielä trollailla täällä ennenkuin ylläpito poistaa hänet? Samat säännöt kai pitäisi jokaiselle olla - jos muurari sai lähteä, miksi ei entinen mestarikin?

Näin. Montako kautta tämä mestari punakone saa vielä trollailla täällä ennenkuin ylläpito poistaa hänet? Samat säännöt kai pitäisi jokaiselle olla - jos muurari sai lähteä, miksi ei entinen mestarikin?
Ei sillä ole hakuaikaa enään tulevista pelaajista eikä näköjään muutakaan annettavaa.. Aivan hupi ukko mitä ei kannata liian tosissaan ottaa.

Takaisin