Roby Järventie

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 882
Tämäpä juuri.
Robylla takana yksi kohtuullinen kausi liigassa ja heti änäriä valloittamaan.
Vielä kun tiedetään että macce oli iso syy robyn menneen kauden onnistumiseen.
Miksi hätäillä kun heikkouksia vielä paljon enemmän kuin vahvuuksia.
Liigatasolla pitäisi pystyä edes jollakin tavalla dominoimaan ennenkuin hypätään seuraavalle tasolle.

Samaa mieltä. Macce veti Robya perässään. Silti ottaisin Robyn ehdottomasti Ipaan, jos olisi vaan mitenkään mahdollista. Kyllähän Robyssa on sitä jotain, kun ruvetaan lyömään kiekkoa maaliin.
 

WillieGunn

Luottopelaaja
Viestejä
3 552
Juuri tämä. Itse halusi ja päätti ettei tule takaisin. Oma mielipiteeni on että pikkusen leuhka poika olemukseltaan ja hyvin äkkiä näyttää luonteensa jos ja kun homma ei jäällä toimi. Toivottavasti oppii nöyryyttä, sitä kautta isommat valotkin mahdollista tulevaisuudessa. Ja joo olisi kyllä täsmäase Konnalle yv laukojaksi.

Ei Roby päätä yhtään mitään. AHL:ssä ei pelaa ilman Ilveksen suostumista. NHL-joukkueen näkemys on tärkein, jos AHL:ssä valuu jämäkenttiin, niin voi olla että iso vastuu Ilveksessä olisi kaikkien mielestä paras. On noita Ameriikkaan lähteneitä ennenkin kesken kauden Liigaan palannut. Hyvä siellä on kävästä, näkee missä vielä on kehitettävää. Motivaatio on varmasti kunnossa änäriin varatulla nuorella miehellä pelasi sitten AHL:ssä tai Liigassa. Kun sitä laiturihankintaa ei kuulu, niin voisiko mahdollisuus saada Roby tänne takaisin olla syynä? Luultavasti ei palaa ja pelaa AHL:ssä. Onko Koskela missään koskaan suoraan Robyn tilannetta kommentoinut sanomalla, että pelipaikka on varmuudella AHL?
 

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 887
Voi hyvää päivää miten katkeraa porukkaa. Arvostan helvetisti ukkoja jotka uskaltaa kokeilla siipiään tuolla noin nuorena, välittämättä siitä, että joukkueen kannattajat on automaattisesti sitä mieltä että Roby on hylännyt Ilveksen. Tosiaan, olen avoimin mielin ottamassa vastaan jos tänne haluaa vielä palata, muille tuskin kelpaa,,, onhan se niin perhanan itsekäs kun haluaa vetää Amerikassa...
 

Raipe79

Luottopelaaja
Viestejä
1 029
Voi hyvää päivää miten katkeraa porukkaa. Arvostan helvetisti ukkoja jotka uskaltaa kokeilla siipiään tuolla noin nuorena, välittämättä siitä, että joukkueen kannattajat on automaattisesti sitä mieltä että Roby on hylännyt Ilveksen. Tosiaan, olen avoimin mielin ottamassa vastaan jos tänne haluaa vielä palata, muille tuskin kelpaa,,, onhan se niin perhanan itsekäs kun haluaa vetää Amerikassa...
En minäkään haluis firmaan ketään töihin, joka pitää kokoajan jalkaa oven välissä ja lähdössä heti kun saa euron tunnille enemmän.
 

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 887
En minäkään haluis firmaan ketään töihin, joka pitää kokoajan jalkaa oven välissä ja lähdössä heti kun saa euron tunnille enemmän.
Noinkohan vaan saa AHL:stä ihan kovinkaan enemmän? Luulen, että lähti koska haluaa kokeilla jo, että riittääkö... Oiskohan Puljun pitäny jättää menemättä sitä ekaa reissua Pohjois-Amerikkaan? Sen siitä sai kun liian nuorena lähti! Kaikkien täytyy oppia, ei kukaan nyt herranjumala vittuillakseen Ilvekselle lähde mihinkään muualle pelaamaan.
Itse toivon Robylle kaikkea hyvää valitsemallaan polulla! Ilvekseen takas jos homma ei kuljekaan!
 

Raipe79

Luottopelaaja
Viestejä
1 029
Noinkohan vaan saa AHL:stä ihan kovinkaan enemmän? Luulen, että lähti koska haluaa kokeilla jo, että riittääkö... Oiskohan Puljun pitäny jättää menemättä sitä ekaa reissua Pohjois-Amerikkaan? Sen siitä sai kun liian nuorena lähti! Kaikkien täytyy oppia, ei kukaan nyt herranjumala vittuillakseen Ilvekselle lähde mihinkään muualle pelaamaan.
Itse toivon Robylle kaikkea hyvää valitsemallaan polulla! Ilvekseen takas jos homma ei kuljekaan!
Juu toki kiekkoilijan pitää lähtee jos tuntee olevansa valmis, tässä tapauksessa ehkä realiteetit löivät nyt kasvoille ja todellakin toivon, että jos tulee vielä ipaan, niin näyttää nöyryytensä ja taistelee itsestään entistä paremman pelaajan. Nuori mies vielä eikä kiire mihinkään.
 

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 887
Niin, itse ainakin pidän Robysta paljonkin, mutta haluan, että jos Ilveksessä pelaa, se tapahtuu 100% koska hän niin haluaa, ei puoliväkisin, kaikki tietää mitä siitä seuraisi. Jos kuitenkin pelaaja tietää taas vähän paremmin miten kannattaa siirtyä ja mihin... Ei väkisin meillä pitäminen mitään hyvää ainakaan toisi, nyt taas on mahdollisuus että hän vielä meille tulee.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
13 973
Eikai Järventie kuvittele vielä olevansa parempi kuin keskiverto Liigapelaaja. Täällä tämä kausi nöyrästi pelaten ja pisteitä kasa, ja sitten ensi kaudella NHL debyytti.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 882
Niin, itse ainakin pidän Robysta paljonkin, mutta haluan, että jos Ilveksessä pelaa, se tapahtuu 100% koska hän niin haluaa, ei puoliväkisin, kaikki tietää mitä siitä seuraisi. Jos kuitenkin pelaaja tietää taas vähän paremmin miten kannattaa siirtyä ja mihin... Ei väkisin meillä pitäminen mitään hyvää ainakaan toisi, nyt taas on mahdollisuus että hän vielä meille tulee.

Ei siitä pitäisi seurata mitään muuta kuin pelkkää hyvää. Jos pelaaja mielii nousta Änäriin asti, niin varaa perseillä ei ole Liigassakaan.
 

Petelius

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
658
neljän pelin saldo on nyt 0+1 -1 ja 2 jäähyminuuttia
Belleville on ottanut kokonaisuutena kehnon startin kauteen kun noihin 4 peliin on tullu 3 kertaa tukkaan ja maaliero 8/14. Eli ei ole tainnut löytyä vielä valmennusta miellyttävää kokoonpanoa ja siksi kai Robyakin on kierrätetty.
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 295
Roby on Bellevillen sisäisen pistepörssin kakkonen.

Bellevillen riveissä on muuten melkoinen kaarti ykköskierroksella varattuja pakkeja: Brännström, Bernard-Docker ja Thomson. Heatheringtonkin on kakkoskierroksen varaus (#50). Jotenkin tuntuisi, että varausvuorot eivät ole ihan tuoneet odotettua lisäarvoa.
 

Pika1

Luottopelaaja
Viestejä
2 667

Prophet

Luottopelaaja
Viestejä
2 817
Äskeinen vaihtokierros jäi Robyltä väliin ja hänen tontillaan pelasi 13. hyökkääjäksi merkitty Mäenpää.

Edit. Äsken oli Roby jäällä oman ketjunsa kanssa ja nyt jälleen Mäenpää pelasi hänen paikallaan, vaikka selostajan mielestä Mäenpää veti vasta ensimmäisen vaihtonsa. Järventie ja Mäenpää vetävät siis ilmeisesti vuoroin joka toista vaihtoa.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös