Robert Leino

Babbel

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
592
Fakta mutta ei mitään perusteluita? Miksi ilves ei voisi olla valmis maksamaan samaa palkkaa kuin ruotsissa?
Vaikka Ilves maksaisi saman palkan tai euron enemmän niin jos syy onkin ettei halua tulla?

Mikä ihme kuvitelma täällä on ihmisillä että kyllä kaikki pelaajat tulevat meille jos me maksetaan saman verran kuin muut? On olemassa muutakin kuin raha.

edit. Ei tämä mitään fantasiamanagerointia ole (oikea elämä) missä voi ostaa kenet vaan kun tarpeeksi tarjoaa
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Pari nimimerkkiä on kertonut ketjussa, että Robert Leino ei tule Ilvekseen ensi kaudella.

Kumpikaan ei ole esittänyt asiaansa siihen tyyliin, että kyseessä olisi oma päättely, vaan siihen, että tietävät jotain kautta, ettei Leino ole tulossa. Ainakin näin mä viestejä tulkitsin.

Siinä valossa perustelujen perään on turha huudella, (kun perustelu on ilmeisesti jotain kautta saatu tieto siitä, ettei tule Ilvekseen).

Toinen asia on se, kuinka paljon painoarvoa itse kukin haluaa kyseisten nimimerkkien tiedoille antaa. Jokainen muodostakoon siitä oman kantansa.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Vaikka Ilves maksaisi saman palkan tai euron enemmän niin jos syy onkin ettei halua tulla?

Mikä ihme kuvitelma täällä on ihmisillä että kyllä kaikki pelaajat tulevat meille jos me maksetaan saman verran kuin muut? On olemassa muutakin kuin raha.

edit. Ei tämä mitään fantasiamanagerointia ole (oikea elämä) missä voi ostaa kenet vaan kun tarpeeksi tarjoaa

Jos vielä esitetään asia niin, että jos syy onkin, että haluaa jatkaa siellä missä tällä hetkellä on, niin kukaan ei tartu tuohon, että miksi ei Ilvekseen haluaisi tulla.

Kun pelaajilla on hyvä paikka ja saavat sopivan korvauksen, niin tavallisin ratkaisu on jatkaa samassa paikassa. Ei sitä ainakaan ihmetellä voi ja tosiaan Ilves ei välttämättä asialle mitään mahda :)
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 499
Ei kai se raha ole aina ainoa syy jäädä Suomen ulkopuolelle, vaikka saman rahan saisi Suomessa.
Veroitus ja muut edut merkkaavat myös huomattavasti, sekä seuran että yhteistyökumppaneiden vastaavat.
 

38 Special

Luottopelaaja
Viestejä
1 292
Leinon puoliso asuu Tampereella. Ilmeisesti raskaana ja Leinon sopimus loppuu Ruotsissa. Pennanen on valmentanut Leinoa. Kontiola lopettaa, tarvitaan laatusentteri jne.

Robert Leinolle ja puolisolleen Ellalle syntyi vauva viime kesänä. Miksi puoliso olisi muuttanut (lapsen kanssa?) Örebrosta Tampereelle?
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 248
Kahden vuoden jatko Örebron kanssa.
Yllättyneet parijonoon.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 248
Ullatus. Kovalla prosentilla nää tän foorumin huhut kyllä loksahtaa kohdilleen.
Kukaan uskottava ei ole huhunnut Leinoa Ilvekseen. Monet (minä mukaan lukien) ollaan kyllä kerrottu tästä Leinon 2v jatkosta Örebron kanssa jo tovin aikaa sitten. Ei kannata pahoittaa mieltään huhuista jotka eivät ole huhuja.
 
Viimeksi muokattu:

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 146
Kukaan uskottava ei ole huhunnut Leinoa Ilvekseen. Monet (minä mukaan lukien) ollaan kyllä kerrottu tästä Leinon 2v jatkosta Örebron kanssa jo tovin aikaa sitten. Ei kannata pahoittaa mleltään huhuista jotka eivät ole huhuja.
Kyllä tuo jatkoajan huhuaja on ihan suhteellisen luotettava mutta toki huhut on huhuja.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 248
Kyllä tuo jatkoajan huhuaja on ihan suhteellisen luotettava mutta toki huhut on huhuja.
Erittäin uskottava, mutta ei niin uskottava kun se kaveri joka sen Leino huhun siellä torppasi.

Ja nyt oli mun ymmärryksen mukaan kyse Ilvesfoorumin huhuista.
 

Rouhija

Luottopelaaja
Viestejä
6 680
Kukaan uskottava ei ole huhunnut Leinoa Ilvekseen. Monet (minä mukaan lukien) ollaan kyllä kerrottu tästä Leinon 2v jatkosta Örebron kanssa jo tovin aikaa sitten. Ei kannata pahoittaa mieltään huhuista jotka eivät ole huhuja.

Nimenomaan. 2v päästä sitten Ilvekseen toivottavasti.
 
Ylös