Rippituoli & tervaa ja höyheniä

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 138

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 138

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 138
Voin varmaan puhua ihan koko foorumin puolesta, että saatettiin olla liian hätäisiä Gregoiren suhteen.

Ei lähdetä kuitenkaan keulimaan, mutta nyt näyttää hyvältä.
 

Supin tukit

Luottopelaaja
Viestejä
1 334
Kättä ylös ja katsetta nöyrästi alas täältä kans. Herra oli tänään oman vaatimattoman mielipiteen mukaan joukkueen paras kenttäpelaaja.

Toki kamala alkukausi vielä kummittelee, mutta kyllä tässä kaverissa potentiaalia on. Vamos, Jeremy!
 

Etä-Ilves

Luottopelaaja
Viestejä
1 514
Heikki Mälkiän paluuta penkin taakse pidin uuden kukoistuksen alkuna, ja niin piti silloinen omistaja Vinniekin. Olihan Mälkiä sentään viimeisin Ilvekselle mitalin valmentanut henkilö, kuten kuuluisaksi jäänyt perustelu kuului. Pietilän pikkukivojen mutta keskinkertaisten kausien jälkeen oli määrä ottaa koko organisaatiossa seuraava steppi, kun vaatimustasoa tuli nostamaan jäyhä isäntä itärajalta. Mälkiä oli ollut pronssiin päättyneen edellisen visiittinsä jälkeen suosituimpia ihmisiä ilvesläisten silmissä, ja moni muukin oli vuosien aikana odottanut miestä takaisin. Rosteriin hankittiin pronssikaudelta tuttuja luottoratsuja Antti Bruunista ja Ville Snellmannista lähtien. Oli kuin vanha jengi olisi koossa taas.

Alku olikin lupaava, kun neljästä ensimmäisestä ottelusta saatiin neljä voittoa. Sen jälkeen olikin sitten hiljaisempaa, ja loppukaudesta pieleen meni kaikki mikä pieleen vain voi mennä. Tuon jumbosijaan päättyneen kauden voi jopa nähdä Ilveksen totaalisten lamavuosien alkusysäyksenä.

Silloin viimeistään oli tajuttava, ettei nostalgialla saavuteta menestystä.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 138
@Eetu Fucking Mäkiniemi olet ollut tässä lähiaikoina pelottavan hiljaa.

Sen täytyy johtua siitä, että sulta on tulossa tähän ketjuun todella todella todella pitkä viesti :)

-Suomi
-Yleisömäärät
-Pennanen
-Näppilä
-Tanska
-Merikivi

Tuossa nyt tuollainen lyhyt lista alkuun :)
 

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Viestejä
5 133
@Eetu Fucking Mäkiniemi olet ollut tässä lähiaikoina pelottavan hiljaa.

Sen täytyy johtua siitä, että sulta on tulossa tähän ketjuun todella todella todella pitkä viesti :)

-Suomi
-Yleisömäärät
-Pennanen
-Näppilä
-Tanska
-Merikivi

Tuossa nyt tuollainen lyhyt lista alkuun :)

Jos otetaan lista tarkempaan syyniin niin:
Suomesta mun viestit on olleet ylenpalttisen posia koko kaudelta (johtuen siitä että Supi on suorittanut koko kauden överi tasolla) <3
-Ei voi pyöritellä tällä kaudella mua tervassa ja höyhenissä.

Yleisömääristähän olin ennen kauden alkua sitä mieltä että tavoitteisiin ei päästä ja naapuri menee ohitse, ne on vielä kiikun kaakun kuinka käy. Ja taidetaan viile kautta olla edelleen jäljessä. Plus tälle kaudelle Ilves on pakostakin lisännyt ilmaislippuja ja aleja. Veikkaan että tuotto tulee olemaan myös viime kautta jäljessä, vaikka kaikessa oli tarkoitus mennä eteenpäin.
-Ei vielä tervaa ja höyheniä siis.

Pennanen on myös ollut edustettuna mun viesteissä sekä Batmanina että Jokerina. Hyvää ja pahaa. Roppakaupalla enemmän pettymystä, mutta en ole ollut yksin mielipiteen kanssa, että kotiyleisölle on tarjottu melko apaattinen pelikokemus. Ja vielähän se Pennasen lopullinen menestys punnitaan.
-Ei vielä tästäkään voi mua pyöritellä.

Näppilästä kävin myös ihan viimeiseksi antamassa posin kun joukkueella luistin kulki ja taklaukset oli painavia.
-Kevät pyöräyttää arvion.

Tanska/Merikivi akselista voi antaa tervaa ja höyheniä jos joku haluaa, mutta edelleen olen mieltä että tuolla laadulla mitä heillä on käyttää on menty altalipan vaikka prosentit nyt näyttävät taas hyvää trendiä.
Tästä saatan olla valmis kauden jälkeen kunnon kylvetykseen silti, kiitos :)
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 133
Kyllähän sinä Suomesta vaahtosit kun oli jotain 0+10 11 pelissä, että hänhän on maalitilastossa vasta 300. ja syöttöpisteet pelkkää tuuria ja maalit muutenkin ratkaisevat.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Jos otetaan lista tarkempaan syyniin niin:
Suomesta mun viestit on olleet ylenpalttisen posia koko kaudelta (johtuen siitä että Supi on suorittanut koko kauden överi tasolla) <3
-Ei voi pyöritellä tällä kaudella mua tervassa ja höyhenissä.

Yleisömääristähän olin ennen kauden alkua sitä mieltä että tavoitteisiin ei päästä ja naapuri menee ohitse, ne on vielä kiikun kaakun kuinka käy. Ja taidetaan viile kautta olla edelleen jäljessä. Plus tälle kaudelle Ilves on pakostakin lisännyt ilmaislippuja ja aleja. Veikkaan että tuotto tulee olemaan myös viime kautta jäljessä, vaikka kaikessa oli tarkoitus mennä eteenpäin.
-Ei vielä tervaa ja höyheniä siis.

Pennanen on myös ollut edustettuna mun viesteissä sekä Batmanina että Jokerina. Hyvää ja pahaa. Roppakaupalla enemmän pettymystä, mutta en ole ollut yksin mielipiteen kanssa, että kotiyleisölle on tarjottu melko apaattinen pelikokemus. Ja vielähän se Pennasen lopullinen menestys punnitaan.
-Ei vielä tästäkään voi mua pyöritellä.

Näppilästä kävin myös ihan viimeiseksi antamassa posin kun joukkueella luistin kulki ja taklaukset oli painavia.
-Kevät pyöräyttää arvion.

Tanska/Merikivi akselista voi antaa tervaa ja höyheniä jos joku haluaa, mutta edelleen olen mieltä että tuolla laadulla mitä heillä on käyttää on menty altalipan vaikka prosentit nyt näyttävät taas hyvää trendiä.
Tästä saatan olla valmis kauden jälkeen kunnon kylvetykseen silti, kiitos :)

Kysehän ei ole niinkään siitä, että lopputulemat osoittaisivat, oletko ollut kritiikeissäsi oikeassa, vaan siitä, että usein kritiikkisi on ollut jo lähtökohtaisesti täysin kestämättömällä pohjalla, eikä asiaa muuta se, että sitten heilut tuuliviirinä näkemyksissäsi sen mukaan, mitä milläkin osa-alueella tapahtuu. Ei esim. vailla minkäänlaista kompetenssia lauotut ja täysin epäloogiset Näppilä-näkemyksesi ole joko hyviä tai huonoja sen mukaan, mitä lopulta näet kaukalossa tapahtuvan, koska olet jo osoittanut, että arvioit asiaa täysin epäloogisin perustein.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 138
Jos otetaan lista tarkempaan syyniin niin:
Suomesta mun viestit on olleet ylenpalttisen posia koko kaudelta (johtuen siitä että Supi on suorittanut koko kauden överi tasolla) <3
-Ei voi pyöritellä tällä kaudella mua tervassa ja höyhenissä.
Jätän tämän nyt vaan tähän.
Palaan muihin kohtiin myöhemmin.
Ilveksen ykköskentän laituri.
Ilveksen ykkösYVn laituri.
Liigan maalintekijä tilaston sijalla about 500..
12 peliin nolla maalia.
Ykkösen peli ei ole mennyt eteenpäin, päin vastoin trendi laskussa.
Röyhkeys loppunut kokonaan, menee taas juurilleen:
<3 Kädetön Möyrijä <3

Olisko rohkeutta jotain muuta koittaa jo tilalle?

Vai onko joku edistynyt tilasto joka puhuu Eemelin puolesta?
En kaipaa syöttö tilastoa Connor McDavidin rinnalta.
 

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Viestejä
5 133
Kyllähän sinä Suomesta vaahtosit kun oli jotain 0+10 11 pelissä, että hänhän on maalitilastossa vasta 300. ja syöttöpisteet pelkkää tuuria ja maalit muutenkin ratkaisevat.
En soita yhtä levyä.
Jos Suomi pelaisi viimeiset 13peliä maalittomana, samoin kuin pelasi ensimmäiset 13peliä, niin kyllä yhtälailla asiasta voi/tulisi huomauttaa tuon tason pelimiestä, ilman että se on vaahtoamista.
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 677
En soita yhtä levyä.
Jos Suomi pelaisi viimeiset 13peliä maalittomana, samoin kuin pelasi ensimmäiset 13peliä, niin kyllä yhtälailla asiasta voi/tulisi huomauttaa tuon tason pelimiestä, ilman että se on vaahtoamista.
Juu. Sinä vaan toki et ”huomauttanut” vaan vaahtosit esimerkiksi kuinka Suomen syötöillä ei ole mitään väliä kun sinäkin saisit syöttöpisteitä McDavidin vierellä. Mutta jos et koe rippituolia tässä tarvitsevasi niin ei kai siinä.

Myös sanoisin, että voisit ehkä jo korjata arviosi Näppilästä mutta antaa kevään näyttää. Onko siis niin, että jos Ilves ei mestaruutta voita niin voit sitten taputtaa itseäsi selkään onnistuneesta kritiikistä? Että kyllähän minä ihan oikeassa olin kun lokakuun lopussa voitetun HIFK-pelin jälkeen arvioin Näppilän Liigan huonoimmaksi?

Ps. Tämän illan jälkeen ollaan viime kautta edellä yleisökeskiarvossa.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 527
Myös sanoisin, että voisit ehkä jo korjata arviosi Näppilästä mutta antaa kevään näyttää. Onko siis niin, että jos Ilves ei mestaruutta voita niin voit sitten taputtaa itseäsi selkään onnistuneesta kritiikistä? Että kyllähän minä ihan oikeassa olin kun lokakuun lopussa voitetun HIFK-pelin jälkeen arvioin Näppilän Liigan huonoimmaksi?
Laadukkaasta fysiikkatreenaamisesta kertonee myös tämä lista:
1707822094016.png

Virtanen loukkaantui pelitilanteessa ja Könösen tilanteesta ei ole varmuutta. Muut pelaavat joko KOOVEEssa tai junnuissa.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Laadukkaasta fysiikkatreenaamisesta kertonee myös tämä lista:
katso liitettä 8136
Virtanen loukkaantui pelitilanteessa ja Könösen tilanteesta ei ole varmuutta. Muut pelaavat joko KOOVEEssa tai junnuissa.

Äläs nyt. Kohta kun tulee joku loukkaantuminen, päästään vähintään lukemaan "Ilveksen tuurista".
Samalla kun muista joukkueista on jatkuvasti pudonnut avainpelaajia ja monen kohdalla jo kerrottu, että kausi ohi...

Ollaan oltu todella onnekkaitakin.
 
Ylös