Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko kuukauden päästä sitten "Tappara on perästä" shotit myynnissä? Aika mauton, mutta Rauma nyt on muutenkin semmoinen Mordor, että menkööt.Raumalla tälläistä. Mietteitä? katso liitettä 17259
Omasta mielestä lähinnä markkinoinnin kohdentaminen naapurin vierasmatkalaisille, todennäköisesti saivat muutaman drinkin lisää myytyä kun joku huvin vuoksi otti tuollaisen. Kuten joku sanoi, Ilveksen kannattajamatkan tullessa varmaan jotain Tapparaan liittyvää keksitty.Raumalla tälläistä. Mietteitä? katso liitettä 17259
Tekis mieli kokeilla, mitähän absintia mahtaa sisältää? Mua hymyilyttää vaan ainakin. Miltähän maistuisi Lukko on ruosteessa?Raumalla tälläistä. Mietteitä? katso liitettä 17259
Otetaan ne Stenqvist pois Ilves-legendan tieltä, niin olen ihan tyytyväinen.Ilveksen omapoika Peetro Seppälä suuntaamassa Raumalle ensi kaudeksi.
Pakkohan Ilveksen on toivottaa isosti mies tervetulleeksi kotiin![]()
Jatkaa ilmeisesti Raumalla.Otetaan ne Stenqvist pois Ilves-legendan tieltä, niin olen ihan tyytyväinen.
Raumalla huhuilivat että jatkaa siellä. Molemmat tamperelaisseurat oli saman huhuilijan mukaan perässä, mutta jäi ilmeisesti Jakobin poika sinne.Otetaan ne Stenqvist pois Ilves-legendan tieltä, niin olen ihan tyytyväinen.
Unohtui muiden junnujen ostaminen tältä kaudelta?Viime kauden U20 mestari Lukko jää tänä vuonna kokonaan play offien ulkopuolelle. Loppusijoitus tulee olemaan 13.-15.
Varsin raumalaista.. ei yllätä millään muotoa. Kyllä rtk hoitaa tuonkin oksennuksen.Raumalla tälläistä. Mietteitä? katso liitettä 17259
Raumalla tälläistä. Mietteitä? katso liitettä 17259