Rauman Lukko

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 670
Oli, ennenkuin Masin tuli Ilvekseen niin oli tarjolla Lukkoonkin muttei Kalle halunnut. Kalle siitä puhui jossain haastattelussa silloisella kaudella.

Tässä Lauantain lista | Maajoukkuepakki on Satakunnan kiekkosyksyn ykkösnimi – Paras hankinta löytyy Porista, isoin pettymys Raumalta

"Koko syksyn puolustajaa etsineelle Sahlstedtille ei aiemmin kelvannut Ilvekseen päätynyt Dominik Masin eikä Ässiin tullut Shawn Lalonde"
Kato perkele, mennyt multa ohi.
Jos en olisi parin nimimerkin viestejä estänyt, niin ihan vois kysyä, että mites näin? Eikö se Sahlstedtin pitänyt olla ihan messias?
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 522
Aika jännä, kun ei näytä koko joukkueessa edes yhtään piste/peli kaveria olevan.
Se oli niinsanottu vitsi. Vitsi (saks. Witz) on kirjallinen tai suullinen huumoripitoinen lyhyt kertomus, joka voi pukea tavallisenkin tapahtuman huvittavaan muotoon.
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 530
Ihan täys arpa. Fontaine tuli sentään Ahl ja ei sekään kovin erikoinen ole ollut. Ja aika moni Ahl pelaajakin täällä floppaa.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 522
No sepäs sitten selvensi asian. Onko Lukossa sitten jotenkin epäonnistuneita ulkomaalaishankintoja ollut, vai mistä tämä vitsailu on peräisin?
Ei varmaankaan, en ole ainakaan itse perehtynyt. Jäänyt vaan kuva suuresti onnistuneista.
 

jorkkila

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
707
d57e39d8-9d0c-49c6-92e7-5420e1d07c1e.jpeg


Semi arpa siis odotuksissa myös lännessä.
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 530
Itse jopa arvostan ettei lähtenyt jauhamaan paskaa. Aika realistinen katsaus, ei kaikista kuulukaan maalailla sateentekijöitä. Gregoiresta olisin voinut sanoa samat sanat.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 894
Itse jopa arvostan ettei lähtenyt jauhamaan paskaa. Aika realistinen katsaus, ei kaikista kuulukaan maalailla sateentekijöitä. Gregoiresta olisin voinut sanoa samat sanat.
Varmaan tuntuu pelaajastakin hienolta. Kyllä tänä päivänä kaikki jutut kulkevat nopeasti. Hieno tulla jengiin, kun uusi pomo on todennut: "Otettiin tällainen arpa, kun ei muutakaan saatu."
 

38 Special

Luottopelaaja
Viestejä
1 300
Itse jopa arvostan ettei lähtenyt jauhamaan paskaa. Aika realistinen katsaus, ei kaikista kuulukaan maalailla sateentekijöitä. Gregoiresta olisin voinut sanoa samat sanat.
Sinänsä joo, mutta ethän sä esimiehenä voi alaisestasi julkisesti tällaista lausuntoa antaa. Sahlstedt on monesti ollut korostetun avoin ja haluaa selvästi profiloitua tällaiseksi, mutta nyt veti kyllä alta lipan.
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 530
Varmaan tuntuu pelaajastakin hienolta. Kyllä tänä päivänä kaikki jutut kulkevat nopeasti. Hieno tulla jengiin, kun uusi pomo on todennut: "Otettiin tällainen arpa, kun ei muutakaan saatu."
No joo, ehkä vähän karusti muotoiltu :D Itseä joskus vain ärsyttää se litania korulauseita pelaajan tulon yhteydessä ja lopulta kaverin kyvyt eivät olekaan hirveän korkeat. Nyt voisi melkein sanoa, että voi yllättää vain positiivisesti tuollaisen alustuksen jälkeen.
 

#68

Luottopelaaja
Viestejä
2 783
Kuulostaa vähän jonkun kaverin selittelyiltä baari illan jälkeen, kun kotiin on eksynyt joku vähän pubiruusuisempi tapaus: "älkäähän nyt hei, pillu se on rotallakin" Ei helvetti eihän tommosta voi laukoa.
 

Neljätoista

Luottopelaaja
Viestejä
1 434
Kannattaako eilistä peliä katsoa? En katsonut eilen, kun en ehtinyt ja yleensä nää Kevyttöpseli-pelit on olleet aika puuduttavia. Etenkin kun tuli taas kuonoon.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 173
Kannattaako eilistä peliä katsoa? En katsonut eilen, kun en ehtinyt ja yleensä nää Kevyttöpseli-pelit on olleet aika puuduttavia. Etenkin kun tuli taas kuonoon.

Itse olen yleensä huono katsomaan pelejä, joiden tuloksen tiedän etukäteen. Aika usein katson pelit samana iltana myöhään, mutta niin, että olen pysynyt tulospimennossa, kun yleensä varsinaisen pelin aikaan on lasten harrastuksia, kuten eilenkin.

Tappiopeliä en kyllä mielelläni itse katsoisi tuloksen tietäen, voittopelin voisinkin katsoa. Ihan ok peli Ilvekseltä eilen, että jos tuossa loppuhetkillä Palve olisi tehnyt avopaikasta maalin ja oltaisiin voitettu jatkoajalla, niin olisi kyllä katsottavissa. Tasainen vääntö, itseäni tulos ohjaisi olemaan katsomatta, mutta jos tuloksesta ei välitä, niin ei tuo nyt mitään hengetöntä paskaakaan ollut.
 

Neljätoista

Luottopelaaja
Viestejä
1 434
Kiitos @Pok , laitetaan siis katseluun. Yritän tässä vähän harrastuneisuudesta oppia katsomalla. Eikä mene niin jännityksen takia keskittyminen ohi tavoitteen, kun nyt poikkeuksellisesti tietää lopputuloksen.

EDIT: kirjoitusvirheitä
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 500
Cristopher Gibson Lukkoon!
Lähde:jskiekko

Samalla Samuel Harvey siis vaihtaa maisemaa. Osasyynä perheasiat. Kokoonpanossa kylläkin vielä tapaninpäivänä.

 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 303
Yllättävä hankinta. Gibsonilla ei ole oikein kulkenut viime kausina ja pelejäkin on tullut tilille kohtuullisen vähän. Tälle kaudelle ei tainnut löytyä enää pelipaikkaa AHL:stakaan, joten Euroopan kautta hakemaan uutta nousua uralle.
 
Ylös