Playoffs 2022 (pl. Ilves)

bxl-man

Share Ilves #18
Viestejä
1 825
7. pelejä jonoon. Tappara kiittää ja kuittaa.
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 320
KooKoo voittoon huomenna ja siitä mouhoille vapaalippu finaaliin jossa vastaan tulee IFK/Kärpät jotka luonnollisesti pelaavat seitsemän matsia. Tähtiin kirjoitettu juttu.
 

bxl-man

Share Ilves #18
Viestejä
1 825
Nyt on kyllä taas niin halpa mestaruus tarjolla Tapparalle että ottaapi aika paljon päähän. Toivotaan että ehtivät lepäillessä hukata pelituntumaansa edes vähäsen.
Kyllä sieltä eräs Ilves vielä tulee. Nopea välieräsarja ja tappara nurin.
 

Grinder

Luottopelaaja
Viestejä
3 523
Tasaisia ottelupareja ainakin saatu kun kolme sarjaa huomenna katkolla.
 

bxl-man

Share Ilves #18
Viestejä
1 825
KooKoo voittoon huomenna ja siitä mouhoille vapaalippu finaaliin jossa vastaan tulee IFK/Kärpät jotka luonnollisesti pelaavat seitsemän matsia. Tähtiin kirjoitettu juttu.
Muuten toivoisinkin KooKoon jatkoon, mutta tuon takia on pakko toivoa Jukureita meille ja ottakoon tappara IFKn.
 

mindfcuk

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
580
Kyllä mä uskon Ilveksen voittoon. Siihen en, että finaalit Tapparaa vastaan olisi 4-0 Ilvekselle, jos vertaa tähän Kärppäsarjaan. Toivoisin Jukurien jatkoonmenoa sekä TPSn voittoa. Jos KooKoo voittaa, niin ottaisin ehkä HIFKin mieluummin Ilvekselle...
 

B

Luottopelaaja
Viestejä
7 576
IFK:n kannattaminen on varmaan yhtä tuskallista kun Ilveksen. Ainakin välillä.

Jotenkin niin IFKmäinen kausi taas, hyökkäys varmaan kovin ikinä Liigassa ja puolivälierissä pihalle.
 

SiniOranssi_Kolmospaita

Luottopelaaja
Viestejä
1 535
Kattellaan kuinka käy, ei tässä mitään ilmaiseksi saada, saati ylimielisellä asenteella.
Joo ei mutta Te saatte boostia kovasta sarjasta. KooKoolla tulee materiaali vastaan kun alkavat Tapparan nelisylinteristä konetta vastaan tappelemaan. Lyön rahani paikallisfinaaleille
 

Cigaro

Luottopelaaja
Viestejä
2 287
Tappara on tällä kaudella ainoa Ilveksen arvoinen finaalivastus. Välierät hoidetaan himaan ja sitten pääruoka tuodaan meille pöytään.
 

SiniOranssi_Kolmospaita

Luottopelaaja
Viestejä
1 535
Tappara on tällä kaudella ainoa Ilveksen arvoinen finaalivastus. Välierät hoidetaan himaan ja sitten pääruoka tuodaan meille pöytään.
Siellä voi olla terävää reunaa tarjolla. Kannattaa varoa
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 709
KooKoo ladannee tuohon perjantaihin aika paljon, sikäli mikäli Tappara yhtään antaa siimaa olemalla unelias. Rasitus KKlla ollut kova, mutta heillä on vain voitettavaa. Itse veikkaan sarjaa 4-2 Tapparalle, Malik pelaa muutaman unelmaottelun ja ryöstää voiton. Mutta lopulta rutiini, materiaalin ero ja huomattavasti lievempi rasitus verrattuna KooKoohon vie voiton.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 073
Itse uskon, että KK voi hyvinkin paremman pelituntuman vallitessa ryöstää Perjantaina ja jopa voittaa kotona... mutta se on totta, että Tappara on liian korkea vuori kiivettäväksi huipulle saakka, joten Tappara vienee koko sarjan joko 4-2 tai 4-3.
 

T.A.R.

Rivipelaaja
Viestejä
82
Tappara vs. KooKoo. Kummalle lippu heiluu? Halutaanko täällä unelmafinaalia vai helpompaa mestaruutta?

Minä olen KooKoon kelkassa. Jos Ilves finaaliin menee, on se tasonsa kovia vastaan jo osoittanut. KooKoo olisi asetelmiltaan yksinkertaisempi.
 
Ylös