Playoffs 2017 | Tappara - Ilves | Puolivälierät

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 824
Tuon sarjan jälkeen niinku olen täällä aiemminkin sanonut, mulle ei riitä enää edes mestaruus. Mulle riittää vasta mestaruus sillä tavalla, että poffeissa matkalla kannuun Ilves tiputtaa Tapparan poffeissa ja mielellään vasta finuissa.

No tokihan mestaruuskin oikeasti riittää, mutta vasta kun Ilves voittaa kannun ylläolevalla tavalla, niin hampaankolot on tyhjätty täysin.
 

HK88

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
109
Mikä se Koivulan tilanne kans oli mitä en ite ikinä hoksannu? Eiks se ollu paras paikka?
 

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 841
No vittu paikkojahan oli mutta kun tumpelot pääsi kokeilemaan niin yllättäen ripuliranne upposi. Melkein itku silmässä ja vitutus päällä kun tätä kirjoittaa, samalla miettien näitä pelejä.
 

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 391
Olisi kiva muistella ratkaisevaa mestaruus-matsi vaikka 2000-luvulta...mutta muistellaan hävittyä puolivälierä-sarjaa 5 vuoden takaa.
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 434
Avataas vähän haavoja. Game 6 ja jatkoaika. Millasia paikkoja oli Ipalla tehdä se sarjan ratkaseva maali? Muistanko oikein, et Keränen ampu logoon paraatipaikalta?:D
Vittasmäellä taisi olla kanssa joku. Kolmaserä ja ensimmäinen jatkoerä oli käsittämätöntä tykitystä Ilvekseltä. Momentum oli ihan 100-0. Konna puuttu.
 
Ylös