Playoff-ottelutulosveikkaus: Ilves-HIFK Su 15.3.2015 Klo 17:00

Taverney

Guest
Vs: Playoff-ottelutulosveikkaus: Ilves-HIFK Su 15.3.2015 Klo 17:00

Ei ilves mitään puolivälieräpaikkaa olisi ansainnutkaan. Jos ainoa maali kahdella sentterillä pelaavaa hifkiä vastaan on zalewskin yksin tekemä riistokiekkomaali niin on se vaan saatanan hyvä ettei tarvitse nolata itseään kärppien kanssa. Vältyimme veljet perseraiskaukselta joten turha olla surullinen. Lohdullista on se että tulevaisuus näyttää ilvekselle valoisalta. eikun :eek:...
 

LuikuriTattinen

Luottopelaaja
Viestejä
3 337
Vs: Playoff-ottelutulosveikkaus: Ilves-HIFK Su 15.3.2015 Klo 17:00

Tappara tulee menenään suoraan 4-0 otteluvoitoin valitettavasti jatkoon. Ifk on aivan sysipaska, ihan täysin omissa käsissä oli ratkaista peli tänäänkin, mutta puukädet jäätyi totaallisesti.
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 913
Vs: Playoff-ottelutulosveikkaus: Ilves-HIFK Su 15.3.2015 Klo 17:00

Aika lailla huonotasosin playoffs-sarja mitä oon ikinä nähny
 

Ipa41

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
777
Vs: Playoff-ottelutulosveikkaus: Ilves-HIFK Su 15.3.2015 Klo 17:00

Saappaat jalassa kaaduttiin :-[ Ei maha mitään, tällästä elämä on. Pettymyksiä ja iloa. Tällä kertaa näin. Olen ylpeä koko joukkueesta! Taisteli minkä pystyi.

Jos itse ei tee niin kaveri tekee, aina se niin menee. Sentti peliä muutenki koko ottelu. Toisen erän jälkeen lukemat olisivat voineet olla 5-0.

Osasto41 aivan mahtavaa kannatusta! Onse hienoa kun vastustajatkin tulevat kiittämään osastoa!

Jatkoajan puolella hifk fanit sanovat tätä sarjaa yksi parhaimmista mitä ikinä ovat nähneet. Olen samaa mieltä.
 
Ylös