Playoff 2016 Seuranta

Artsi

Luottopelaaja
Viestejä
3 241
Vs: Playoff 2016 Seuranta

Kyllä tämä mieltäni lämmittää. Voitonvarmat Tappara kaverini pelkäävät kaikista eniten sitä, että häviö tulee taas finaalissa ja ikuisen kakkosen titteli vahvistuu. Ei näissä tunteissa sillä ole mitään merkitystä, miten huonosti Ilveksen kausi meni.
 

Nestori

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
126
Vs: Playoff 2016 Seuranta

Vai niin Artsi. Minä ilman muuta soisin mestaruuden Tapparalle. Ei vähennä vihreää sisältäni. Eivät vaan näytä sitä ansaitsevan. Harmi.
 

Artsi

Luottopelaaja
Viestejä
3 241
Vs: Playoff 2016 Seuranta

Nestori sanoi:
Vai niin Artsi. Minä ilman muuta soisin mestaruuden Tapparalle. Ei vähennä vihreää sisältäni. Eivät vaan näytä sitä ansaitsevan. Harmi.
Minä taas en, että en kestäisi sitä elvistelyä, mikä siitä seuraisi.
 

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 767
Vs: Playoff 2016 Seuranta

Kärpät - Tappara: moraalinen finaali, my ass. Olen koko ajan uskonut ettei tänä keväänä sellaista porukkaa löydy joka HIFK:n neljä kertaa lyö. No, on se edelleen mahdollista, mutta melko täydellistä sulamista se kyllä edellyttäisi.

Ei IFK:n hirveästi tarvinnut parantaa, Husso vain kokosi itsensä ja otti ne tärkeät torjunnat. Olihan se ensimmäinen jo vähän esimakua kuinka Auvity nöyryytti koko viisikon siitä mitä tuleman pitää. Itse toivon että HIFK ottaa ryöstän perjantaina. VÄhän vaikea uskoa Tapparaan sen verran moni siellä alisuorittaa (Järvinen, Karjalainen, Savinainen, Kuuseläkin on vain väläytellyt) IFKsta taas huokuu vilpitön itseluottamus sekä pelaamisen ja onnistumisen ilo.

Ja ei voi mitään, kyllä se vaan iloa tuottaa kun naapuri ottaa kuivana kakkoseen. Olen huono kannattaja ja ihminen.
 

Artsi

Luottopelaaja
Viestejä
3 241
Vs: Playoff 2016 Seuranta

toskala sanoi:
Kärpät - Tappara: moraalinen finaali, my ass. Olen koko ajan uskonut ettei tänä keväänä sellaista porukkaa löydy joka HIFK:n neljä kertaa lyö. No, on se edelleen mahdollista, mutta melko täydellistä sulamista se kyllä edellyttäisi.

Ei IFK:n hirveästi tarvinnut parantaa, Husso vain kokosi itsensä ja otti ne tärkeät torjunnat. Olihan se ensimmäinen jo vähän esimakua kuinka Auvity nöyryytti koko viisikon siitä mitä tuleman pitää. Itse toivon että HIFK ottaa ryöstän perjantaina. VÄhän vaikea uskoa Tapparaan sen verran moni siellä alisuorittaa (Järvinen, Karjalainen, Savinainen, Kuuseläkin on vain väläytellyt) IFKsta taas huokuu vilpitön itseluottamus sekä pelaamisen ja onnistumisen ilo.

Ja ei voi mitään, kyllä se vaan iloa tuottaa kun naapuri ottaa kuivana kakkoseen. Olen huono kannattaja ja ihminen.
Vihdoinkin olemme löytäneet yhteisen sävelen :)
 

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 767
Vs: Playoff 2016 Seuranta

Artsi sanoi:
toskala sanoi:
Kärpät - Tappara: moraalinen finaali, my ass. Olen koko ajan uskonut ettei tänä keväänä sellaista porukkaa löydy joka HIFK:n neljä kertaa lyö. No, on se edelleen mahdollista, mutta melko täydellistä sulamista se kyllä edellyttäisi.

Ei IFK:n hirveästi tarvinnut parantaa, Husso vain kokosi itsensä ja otti ne tärkeät torjunnat. Olihan se ensimmäinen jo vähän esimakua kuinka Auvity nöyryytti koko viisikon siitä mitä tuleman pitää. Itse toivon että HIFK ottaa ryöstän perjantaina. VÄhän vaikea uskoa Tapparaan sen verran moni siellä alisuorittaa (Järvinen, Karjalainen, Savinainen, Kuuseläkin on vain väläytellyt) IFKsta taas huokuu vilpitön itseluottamus sekä pelaamisen ja onnistumisen ilo.

Ja ei voi mitään, kyllä se vaan iloa tuottaa kun naapuri ottaa kuivana kakkoseen. Olen huono kannattaja ja ihminen.
Vihdoinkin olemme löytäneet yhteisen sävelen :)

Jaha, kukapas se tänne tuleekaan julistamaan omaa erinomaisuuttaan Ilves-kannattajana?

Seuraava onkin sitten ihan henkilökohtaisesti Artsille että luepas nyt hyvin, hyvin tarkkaan:

Minulla ei ole pienintäkään tarvetta ratsastaa Ilveksellä eikä paisuttaa omaa egoani Ilveksen kustannuksella. Minua ei kiinnosta olla mikään "hyvä" tai "oikea" kannattaja. Minulle ei merkitse yhtään mitään vaikka itse Raimo Helminen tulisi minulle ojentamaan "kaikkein aikojen Ilves-fani" mitalin rintapieleen. Sinun fani- ja "fani"-määritelmät kiinnostaa minua tasan yhtä paljon kuin lauantai-illan televisiotarjonta lestadiolaisperheessä.

Ainoa mikä minua kiinnostaa on ilveksen menestys. Se on ainoa mikä minulle mitään merkitsee. Ja koska Ilves-Hockey Oy on selkeästi ilmaissut ettei se ole Ilveksen menestymiseen sitoutunut minä tasan tarkkaan jatkan sen kritisointia niin kauan että Ilves osoittaa teoillaan hakevansa menestystä. Ai miksi, no koska joku pililpalifirma jonka nimeä en nyt muista on lanseerannut sloganikseen "tekeminen ratkaisee kaiken".

Tasan tarkkaan jatkan tällä linjalla, olen sitten mielestäsi kuinka huono kannattaja ja "Ilves-fani" tahansa. Ei kiinnosta.
 

Artsi

Luottopelaaja
Viestejä
3 241
Vs: Playoff 2016 Seuranta

Nyt kyllä luit viestini todella pahasti väärin. Katsopas minun aiempi kommenttini.
 

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 767
Vs: Playoff 2016 Seuranta

No pahoitteluni siitä sitten
 

Artsi

Luottopelaaja
Viestejä
3 241
Vs: Playoff 2016 Seuranta

toskala sanoi:
No pahoitteluni siitä sitten
Ei tuo mitään, mutta suosittelisin yleensäkin, että porukat lukisivat kirjoituksiani ilman ennakkoasenteita. Niissä saattaa olla totuuden siemen mukana, vaikka eivät ehkä valtavirran aatteita noudatakaan.
 

Dirty deed

Luottopelaaja
Viestejä
1 255
Vs: Playoff 2016 Seuranta

Sarja on vielä pahasti kesken, Tapparalla on vieläkin mahdollisuus viedä malja. Epätodennäköiseltähän tuo toki vaikuttaa ainakin kun katsoo Helsingin matsien tuloksia.

Ennen muinoin mua närästi Tapparan menestys paljonkin, nykyään sitä jo hieman pystyy sietääkin vaikken en silti Tapparalle mestaruutta toivo. Jo pelkkä se keekoilu mikä osalla faneilla alkaa/on jo alkanut on raskasta. Etenkin näiden fanien joiden Tappara-kannattajuudesta ei paljon näy ja kuuluu ennenkuin vasta keväällä kun mitalipelit alkaa. Yhtään peliä ei kauden aikana käydä hallilla katsomassa, ei pystytä nimeään yhtään Tapparaan pelaajaa viiden nimekkäimmän ulkopuolelta jos edes sitä viittä osaa nimetä. Silti ollaan suuna ja päänä suurina kiekkofaneina.

Ei sen 16. mestaruuden voittaminen helppoa ole. Ilveksellä meni 54 vuotta ja nyt Tappara on sitä jahdannut jo 84 vuotta. No toisaalta vaikuttaa siltä että 17. mestaruuden voittaminen on mahdotonta.
 

4ever1

Luottopelaaja
Viestejä
1 987
Vs: Playoff 2016 Seuranta

Porkkanat häviää punatulkuille koska eivät saa mitään järkevää aikaiseksi hesassa.
Onko Kivi tuolla studiossa ihan kyrpä otsassa ärtyneenä vai tuntuuko niin vain minusta? Toisaalta onhan tuo kaikkitietävä jääkiekkoanalysaattori ( jonka nimeä en saa päähäni alkaa R kirjaimella) ja se toinen kaitakasvo aivan sairaan rasittava pariskunta.
 

JK

Guest
Vs: Playoff 2016 Seuranta

HIFK on ollut hyvä ja vahva - selkeästi parempi kuin Tappara. Hieno nähdä, että HIFK:n pelaajien koko, luisteluvoima ja aggressiivisuus ovat selkeästi parempia kuin Tapparalla.

Mutta tämä on jääkiekkoa - ja tässä ottelusarjan kolmannessa ottelussakin Tapparalla oli selkeät omat mahdollisuudet sekä ylivoimapelissä että Kuuselan/Laineen uhkan muodossa. Vaikka HIFK oli parempi ja tulos 6-0 niin Tappara olisi voinut voittaa tuonkin ottelun.

Tappara pelaa omaa peliään kyllä loistavasti. Onneksi nyt kuitenkin näyttää, että Tapparan miehet pehmenevät kovan HIFK:n edessä. Jopa ihmepoika Laine näyttäisi turhautuvan.

Mutta muutaman ottelun henkeä ei välttämättä saa puhallettua jokaiseen otteluun eli taas lähdetään 0-0:sta. Ja ottelusarja on ihan auki vaikka 2-1 johdetaankin.
 

Artsi

Luottopelaaja
Viestejä
3 241
Vs: Playoff 2016 Seuranta

Tapparassa on kokenut kaarti pettänyt aika pahasti. Nyt kun vastustajat ottaa Laineen aika tehokkaasti kiinni, niin ei oikein kukaan saa sitä kiekkoa maaliin.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 073
Vs: Playoff 2016 Seuranta

Olen erityisen yllättynyt siitä, että Hifkin valkku Antti Törmänen vie Tapolaa 100-0 taktisella puolella. Olen pitänyt Tapolaa jonkin sortin taktisena nerona, joka osaa aina yllättää, mutta nyt tässä roolissa onkin vastustajan valkku. Mielenkiintoinen peli on varmasti Perjantaina luvassa, sillä on selvää, että porkkana ei voi sitä hävitä tai mestaruus on lähes varmasti mennyttä unelmaa.
 

Kaukosäädin

Guest
Vs: Playoff 2016 Seuranta

Tappara ja Tapola on paniikissa. Laine nostettu Lajusen ja Kuuselan ketjuun. #kaikkimunatsamaankoriin
 

AksuSusi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
456
Vs: Playoff 2016 Seuranta

Kaukosäädin sanoi:
Tappara ja Tapola on paniikissa. Laine nostettu Lajusen ja Kuuselan ketjuun. #kaikkimunatsamaankoriin
Nimenomaan kaikilla heilä taitaa kentällä ollessaan olla kananmunat kainaloissa. Pakko se on vaan myöntää HiFK:n vievän mestaruuden, koska tuollaisesta löylyytyksestä ei finaalisarjassa nousta.
 

Peltinen

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
852
Vs: Playoff 2016 Seuranta

Kaukosäädin sanoi:
Tappara ja Tapola on paniikissa. Laine nostettu Lajusen ja Kuuselan ketjuun. #kaikkimunatsamaankoriin

Ainut oikea ratkaisu kun tehtyjä maaleja on kolmessa pelissä kaksi joista toinen oli sekakentällisin tullut tuuripomppu. Laine on mennyt hukkaan ihan yössä seilaavan Järvisen rinnalla ja Haapala tuhlailee ykkösketjun paikat.
 

Tero

Farmipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 624
Vs: Playoff 2016 Seuranta

Ellei Tappara tänään voita, on HIFK mestari. Toisaalta: jos Tappara voittaa tänään, on HIFK silti mestari.
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 397
Vs: Playoff 2016 Seuranta

Viime otteluissa heikosti esiintynyt Aalto putoaa pois kokoonpanosta ja näillä näytöillä toivon, että sopimusta Ilvekseen ei ole. Jos taso tuosta vielä laskee, on konkarin uran päätös liigatasolla lähellä. Odotin, että myös punaisen langan joulun jälkeen hukannut Ilomäki olisi löytänyt paikkansa poppariosastolla ja Honkanen/Heikkilä olisi nostettu nelosketjuun.

Savinainen-Dixon-Karjalainen -ketjusta haetaan päällystakkia Ramstedtin kentälle?
 

TorillaTavataan

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
401
Vs: Playoff 2016 Seuranta

El Reino sanoi:
Viime otteluissa heikosti esiintynyt Aalto putoaa pois kokoonpanosta ja näillä näytöillä toivon, että sopimusta Ilvekseen ei ole. Jos taso tuosta vielä laskee, on konkarin uran päätös liigatasolla lähellä. Odotin, että myös punaisen langan joulun jälkeen hukannut Ilomäki olisi löytänyt paikkansa poppariosastolla ja Honkanen/Heikkilä olisi nostettu nelosketjuun.

Savinainen-Dixon-Karjalainen -ketjusta haetaan päällystakkia Ramstedtin kentälle?

Partanenkin tippunut kokoonpanosta. 2 Ilveksen näköistä pelaajaa.
 
Ylös