Petri Kontiola

B

Luottopelaaja
Viestejä
7 573
On hyvin mahdollista, että keväällä tekee maalin, joka pudottaa Ilveksen. Ei kannata nyt yhtään juhlia mitään.
On kyllä ollut koko Tappara-siirron alkuajoista sellainen fiilis, että tämä koko juttu tulee vielä pamahtamaan Ilves-fanien näpeille keväällä.

Ei siis sillä, että Kontiolaa olisin itse tänne kaivannut.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 455
On kyllä ollut koko Tappara-siirron alkuajoista sellainen fiilis, että tämä koko juttu tulee vielä pamahtamaan Ilves-fanien näpeille keväällä.

Ei siis sillä, että Kontiolaa olisin itse tänne kaivannut.
Eikai tää nyt fanien näpeille voi pamahtaa missään tapauksessa.

Eihän me fanit näitä sopimuksia tehdä (onneksi :)) Tai Kontiolan tapauksessa olla tekemättä.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Niin eli Kontiolaa ei kannata kritisoida, koska on mahdollista, että se kostautuu ja mies pudottaa Ilveksen ja mitä kaikkea.

Just :)

Itse pitäydyn voodoojuttujen sijaan faktoissa. Tällä hetkellä faktaa on se, että Petri Kontiolalla on seitsemään edelliseen otteluun tehot 0 + 1 ja pelin taso on laskenut merkittävästi.

Toivottavasti tämä ei nyt kostaudu mulle!
 

B

Luottopelaaja
Viestejä
7 573
Eikai tää nyt fanien näpeille voi pamahtaa missään tapauksessa.
Toivottavasti tämä ei nyt kostaudu mulle!
Ois vaan jotenkin niin tyypillistä Ilves-meininkiä että kaiken tämän jälkeen mies, joka ensin "petti" meidät ratkaisee kannun paikallisvastustajalle. Sen jälkeen, kun fanit ovat huudelleet ympäri intter_vepsiä, että onneksi väistettiin tämäkin luoti. Se joka viimeksi nauraa jnejne.
 

IlvesHeartForever

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
218
Niin eli Kontiolaa ei kannata kritisoida, koska on mahdollista, että se kostautuu ja mies pudottaa Ilveksen ja mitä kaikkea.

Just :)

Itse pitäydyn voodoojuttujen sijaan faktoissa. Tällä hetkellä faktaa on se, että Petri Kontiolalla on seitsemään edelliseen otteluun tehot 0 + 1 ja pelin taso on laskenut merkittävästi.

Toivottavasti tämä ei nyt kostaudu mulle!
Ilvesläiset ovat tottuneet turvautumaan voodoo-juttuihin vuosien varrella ;)
 

Grinder

Luottopelaaja
Viestejä
3 507
Ois vaan jotenkin niin tyypillistä Ilves-meininkiä että kaiken tämän jälkeen mies, joka ensin "petti" meidät ratkaisee kannun paikallisvastustajalle. Sen jälkeen, kun fanit ovat huudelleet ympäri intter_vepsiä, että onneksi väistettiin tämäkin luoti. Se joka viimeksi nauraa jnejne.
Todennäköisempää melkeen on että jossain game sevenissä jatkoajalla karkaa Konnalta Gregs läpi ja Gregs ratkoo sarjan. On toki totta että Konnahan sanoi ettei runkosarja kiinnosta että pleijarit vaan mutta ne on puheita ne.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 455
No ei se skenaarioni ollut typerä, vaan meteoriittijuttusi, jonka todennäköisyys on miltei nolla.
Meteoriitteja on osunut maapalloon miljoonia.

Petri Kontiola ei ole ikinä ratkaissut yhtäkään finaalia.

Noniin poistun takavasemmalle.
 

näsinneula

Luottopelaaja
Viestejä
1 686
Kontiola pärjää edelleen kohtuu hyvin, kun ketjussa neljä top- pelaajaa.

Ihan hyvin pystyy rytmittämään peliä, mutta jos vaihto venyy, ja joudutaankin omiin, niin Kontiolan fysiikan puute on tullut Tapparassakin hyvin esiin, eli ei vaan jaksa, kaveri hukkuu, on selviytymistä.
 

Michallero

Vakiokokoonpanossa
Ylläpidon jäsen
Viestejä
877
Ois vaan jotenkin niin tyypillistä Ilves-meininkiä että kaiken tämän jälkeen mies, joka ensin "petti" meidät ratkaisee kannun paikallisvastustajalle. Sen jälkeen, kun fanit ovat huudelleet ympäri intter_vepsiä, että onneksi väistettiin tämäkin luoti. Se joka viimeksi nauraa jnejne.
Karma kostaa, mutta kenelle? Kaveria joka "petti" yhteisön vai meitä/ilvestä?

#voodoajattelu #karma #shortsipojatjatakojankadunaarre #kevät2024 #uusi #ilves
 

B

Luottopelaaja
Viestejä
7 573
Karma kostaa, mutta kenelle? Kaveria joka "petti" yhteisön vai meitä/ilvestä?

#voodoajattelu #karma #shortsipojatjatakojankadunaarre #kevät2024 #uusi #ilves
Kyllä tää seura on niin kirottu, että ihme on jos me ei olla taas se joka ottaa kuivana kakkoseen. :cool:

Toronto Maple Leafs!
 

Seteri

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
398
IMG-20240102-WA0005.jpg

Todennäköisyyksiä :D
 

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 734
Eipä ole tänään Tapparan kokoonpanossa.
 
Ylös