Petri Kontiola

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 530
Kun, tuota Tapparan sentteristöä katsoo niin Konna saa ainakin ihan huippu laiturit ja ison roolin. Vaikea tuossa on täysin epäonnistua. Pelitapa ei kyllä varmasti myötäile. Rautakorven Jypissä olisi saanut pelata varmasti sopivampaa kiekkoa ja jengissäkin kohtuu potentiaali.
 

Supin tukit

Luottopelaaja
Viestejä
1 349
Samaa ihmetellyt. Ihan sama mitä ne tekee ja mitä siellä tapahtuu. Aivan kaikki kääntyy lopulta heidän voitoksi. Siis aivan kaikki.
Pitäskö vetää kollektiiviset foliohatut päähän ja alkaa tutkimaan? Joku salaliitto tässä on pakko olla taustalla :D Oma teoria on, että Leinonen ja Kahvakorpi on aikoinaan myynyt sielunsa Saatanalle maksuna playoff-menestyksestä.
 

Reima#21

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
561
Kyllä Konna voi vetää tasokkaat playoffit jos kerran korkki pysyy kiinni ja treeni maistuu.
Kävi sitten meillä kännäämässä poffit muista peleistä puhumattakaan.
Oli Ipan paras sentteri molemmilla kausilla.. muista pelaajista puhumattakaan
 

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 713
Minnesota hoito mikään ihmelääke ole automattisesti. Mikään hoito auta jos ei ole itse valmis muuttumaan. Kerron eräästä Minnesota hoito tapauksesta. Tavis duunarin vaimo vei tuonne hoitoon ja toinen tyyppi yrittäjä jonka vaimo pakotti hoitoon. Nämä kaksi kun keskenään tutustuivat hoidossa niin parin päivän jälkeen tuumasivat et mitä me täällä kuunnellaan noiden hölmöjä juttuja ja lähtivät kaljalle.

Ratkaisevaa hoidon onnistumisessa on se, onko mennyt hoitoon omasta aloitteestaan vai jonkun pakottamana. Jos on mennyt vain jotain muuta tahoa miellyttääkseen, on hoidon onnistumisen ennuste huono. Kyse on siitä, onko Konna ollut mielestään tarpeeksi pohjalla halutakseen sen muutoksen. Tästä myös Hintsanen, joka on käynyt omat jaakobinpaininsa puhui viime kaudella Ilveksen podcastissa.

Ja vaikka tuossa hoidossa onnistuisikin raitistumaan, ei ongelmat välttämättä siihen lopu. Addiktatiiviisilla ihmisillä on tapana siirtää opitut käyttäytymismallit johonkin muuhun vaikka itse päihde olisikin poissa kuvioista. Yleensä se tarkoittaa sitä, että kohtuutta ei tunneta missään asiassa ja sitten se käytös viedään johonkin toiseen asiaan kuten uhkapeliin, seksiin, mässäilyyn, liikuntaan jne.
 

Simma

Luottopelaaja
Viestejä
1 285
Niin no en minä tiedä, muutakuin mitä juttua internetissä liikkuu. Onko sinulla toista tietoa sitten?
Ei ole tarkempaa tietoa. Sillä vaan, että jos on ollut tapana ratkaista ahdistavat tilanteet ryyppäämällä, niin ei se kovin helppoa ole muuttaa toimintatapaa, ellei oikeasti hae siihen ammattiapua. Joten tästä minulle jäi vähän semmoinen kuva, että ei Konna ole muuttanut tapojaan, vaikka juuri nyt ei viina maistu. Toivon toki, että olen väärässä.
 

näsinneula

Luottopelaaja
Viestejä
1 680
Hoki on lähtökohtaisesti elämyksiä, viihdettä, tunteita.
Nyt tulee Kontiolan myötä elämyksiä taas lisää.

Lähtökohtaisesti toivotaan, ettei Kontiolalla suuria ongelmia päihteen kanssa, lähipiiri, itse toivottavasti tiedostaa asian parhaiten. Vakava asia, jos Kontiolalla nk. päihdeongelma.
Meille kuluttajille tämä on valitettavasti vain olettamuksia spekulointia, arvailuja henkilökohtaisen haasteen kanssa.
 

Hupsukorva

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
688
Inhottavan osuvasti näkyy kyllä toimivan tuo naapurin typerä slogan "Menee tunteisiin", kun tätäkin tapausta ja sen tuottamaa kirjoittelua täällä miettii. :D

Mitä Petriin tulee, niin onpa hämmentynyt olo. Ei vähiten siksi, että kerrottu uusi seura ei kai ole vieläkään itse tiedottanut mitään...
Aineksia ainakin on tarinaan, jossa on kovin mielenkiintoinen loppu - mutta millainen, ei mitään hajua. Odotan mielenkiinnolla!
 

pelikirja

Luottopelaaja
Viestejä
4 464
Näillä on aina se ajatusmaailma että juominen on muiden vika,häntä kohdellaan kaltoin tai ei ymmärretä. Vaikka oikea syyllinen löytyisi kun katsoisi peiliin. Kerron toisen tosielämän Minnesota hoito tarinan.Tyyppi kävi hoidon läpi ja oli vuoden juomatta.Sillä välin muijansa sanoi et käy iha raivona kun ollu juomatta. Lopulta tyyppi oli menny pihatalkoisiin josta jäi päälle ryyppykierre ja joi 6kk minkä kerkes ja kuoli pois. Ei se ongelma ole simsalabim kadonnut vaikka olis hoidon käyny läpi.
 

JärvisenPera

Luottopelaaja
Viestejä
1 274
Tapparalla oli ihan selkeä suunnitelma koska sopimus julkaistaan ja kenen kanssa ennen kun yksi naistoimittaja astui kuvaan..
Tää oli aika mielenkiintonen. Eli sopimus ollu tiedossa alkamispäivineen jo hyvän aikaa. Myös sovittu koska julkastaan ja kuka saa "skuupin". Sit joku toimittaja ajatellu takavasemmalta varastaa shown ja jutun itelleen?
 
Viimeksi muokattu:

Hepulina16

Luottopelaaja
Viestejä
1 322
En minä ole tyrmännyt viimeiseen 2 viikkoon mitäään kun selvisi ettei ulkomaat kiinnosta..laitoin tänne ihan selvästi mitkä ovat joukkueet jos ura jatkuu..Tapparalla oli ihan selkeä suunnitelma koska sopimus julkaistaan ja kenen kanssa ennen kun yksi naistoimittaja astui kuvaan..Konnahan lähtee muutaman päivän sisällä rapakon taakse ettei lähipäivinä ainaskaan Tapparassa aloita..
Jaa että on tehnyt sopparin Tapparaan, joka vuodetaan lehteen ennen Tapparan vahvistamista ja kaiken kukkuraks lädössä jenkkeihin. Siis naisjoukkueeseenko se nyt meni, koska siellä tällainen reissailu olisi mahdollista? Joku tässä jutussa nyt saa tuntosarveni kuitenkin värähtelemään.
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 901
Tapparalla oli ihan selkeä suunnitelma koska sopimus julkaistaan ja kenen kanssa ennen kun yksi naistoimittaja astui kuvaan..Konnahan lähtee muutaman päivän sisällä rapakon taakse ettei lähipäivinä ainaskaan Tapparassa aloita..
On kyllä erikoista touhua. Ei uskois, että Tapparasta puhutaan.

Ilmankos ei oo sopparia julkaistu. Noloahan se olisi julkaista ja kertoa ettei Konna vielä pelaa, et tekee ensin vielä reissun rapakon taakse ennenkö liittyy joukkueeseen.

Naistoimittaja astui kuvaan.... Konnallahan ei ollut osaa eikä arpaa tähän, että soppari naapuriin vuoti julkisuuteen.

Aikamoista
 

Cigaro

Luottopelaaja
Viestejä
2 272
Kannattaa arvon palstaveljet olla kuitenkin tarkkana näihin päihderiippuvuuksiin ja niiden hoitamiseen liittyvien kirjoittelujuttujen kanssa. Niissä joskus vahingossa astutaan rajan yli ja voidaan kolkutella kunnianloukkauksen tunnusmerkistöä.
 
Ylös