Petri Kontiola

ifor74

Luottopelaaja
Viestejä
3 536
Hyvä Konnalle jos on saanut elämänsä raiteille.
Itse en ymmärrä näitä Juudas/petturi kommenteja pelaajien kohtaan jotka siirtyy Tapparaan sen takia ettei Ilvekseen mahdu.

Tää on varmaan sitä Suomalaista katkeruutta jossa ollaan valmiit maksaan 100€ että naapuri ei saa 50€.
 

ifor74

Luottopelaaja
Viestejä
3 536
Kontiola tietysti vastaa itse tekemisistään, mutta pettynyt olen siihenkin, ettei valmennuksella sitten riittänyt kovuutta hyllyttää Kontiolaa "henkilökohtaisista syistä". Voi olla että joukkue olisi ollut tuossa tilanteessa vahvempi ilman Kontiolaa kuin krapulaisen Kontiolan kanssa. Vaikka kaikkia Jortikan metodeja ei kukaan valmentaja enää käyttäisi, olisi Jortsu varmasti tuossa tilanteessa todennut "Jos ei pysty yhteisiin tavoitteisiin sitoutuun, niin sit ei tarvi tulla ollenkaan tähän koppiin, shäätänä".

No, helppoahan se jälkiviisastelu on.
Muistat varmaan että ei se Konna yksin ollut, siellä oli mukana porukkaa joka tänäkin vuonna pelaa.......Olisi pitänyt yli viisikko penkittää...
 

Henry78

Luottopelaaja
Viestejä
2 293
Tsemppiä Konnalle loppukauteen. Kyseessä ei ole mikään sateentekijä, joten Tappara pärjää tällä kaudella yhtä hyvin Konnan kanssa tai ilman.
Paikallispeleissä sitten muutama mukava pusu Konnalle laidan vieressä ja pelihalut pihalle,;)
 

Lintu

Luottopelaaja
Viestejä
2 241
Oli miten oli niin onhan tää sirkus tämän sankarin kanssa aivan täysin mautonta ja jatkunut jo nyt aivan liian pitkään. Kaikki hyvät muistot mitä saattanut miehestä olla on aika tehokkaasti kurattu.

Pelasi muuten viime kaudella Ilveksessä myös muuan Jarno Koskiranta, voisiko näiden miesten välillä ero isompi olla. Koskirannan ottaisin Ilvekseen milloin vain.
 

Raipen lämäri

Luottopelaaja
Viestejä
1 822
Tsemppiä Konnalle loppukauteen. Kyseessä ei ole mikään sateentekijä, joten Tappara pärjää tällä kaudella yhtä hyvin Konnan kanssa tai ilman.
Paikallispeleissä sitten muutama mukava pusu Konnalle laidan vieressä ja pelihalut pihalle,;)
Mulla on sellainen kutina/pelko perseessä että juurikin Konna sitten tekee jotain ratkaisevaa Ilvestä vastaan, jonkun 7 pelin ratkaisu maalin tai jotain vastaavaa.
 

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Viestejä
11 753
No tästä nelikosta:

Konna: ryppäsi ja veti playoffsit vituiksi=Alkoholiongelmat

Tikka: Sai erittäin rahakkaan tarjouksen ulkomailta

Jykä: Koko kausi vituiksi

Latvala: Hyvät playoffsit, eikä ryypännyt tärkeimmillä hetkillä.
Tikka taisi kipotella kaudella enemmän mitä Konna..
 
Ylös